Timo641 Erelid

  • Man
  • Gebruiker sinds 22. Februari 2016
  • Laatst gezien:
Berichten
445
Ontvangen Reacties
319
Punten
2.624
Profiel Weergaven
28.231
  • we hebben gevoel dat mensen dubbele accounts hebben maar dat weten we niet zeker

    • Zou je deze (spelersnamen) via een conversatie, bovenin het scherm, willen delen met @Woukaa? Hij kan daar een beter antwoord op geven.

  • ben je daar

  • Gefeliciteerd Timo

  • hoe kan je iemand een pb sturen

    • Als je op het profiel van een speler klikt vind je daar "nieuwe conversatie". Via je telefoon staat deze functie onder het knopje met de vier streepjes. Via de PC kun je het beste even zoeken op het profiel.

    • oke dankjewel

  • timo hoe kan ik een sugestie plaatsen????

    • In het onderdeel "suggesties" kun je een nieuw topic openen. Daar vind je ook een handleiding voor het nieuwe suggestiesonderdeel.

  • sorry timo dat wis ik niet

    • Als je mensen in je team wilt, kun je gebruik maken van het gedeelte "Teams" op dit forum. Mensen berichten sturen wordt in het algemeen niet gewaardeerd. Als mensen op zoek zijn naar een team bestaat daarvoor het "Teams" gedeelte in het forum.

  • Timo641 daar doet een andere persoon voor mij en ik doe het als iemand niet in een team zit en dat is waar en dat MAG

    • Je doet het als iemand niet in een team zit? Alleen zit ik toevallig wel in een team...

  • maar dat staat bij verschillende beheerders

    • Ik snap je punt niet. Zoals je weet wordt mensen naar teams lokken niet gewaardeerd... Waarom doe je het dan alsnog?

  • wil jij in mijn Team

    • Hoe verstandig was het om dit op deze manier bij één van de beheerders te doen in relatie tot de bekende problemen met lokken naar teams?

  • Hallo,
    Misschien een domme vraag hoor !!
    Maar is de WTS nu al wel beschikbaar of niet. Aangezien er wel meldingen binnenkomen. Echter zie in de voertuigenmarkt geen voertuig met Watervoorraad o.i.d. staan.


    Met vriendelijke groet,
    Fred

    • Dat ligt eraan wat je precies met WTS bedoeld natuurlijk ;)


      En domme vragen bestaan niet hoor, wees niet bang :)

    • Watertank (tankwagen)

    • De Tankwagen (TW) is op dit moment nog niet in het spel. Als er wordt gevraagd om een dergelijk voertuig kan een Slangenwagen (SL) of Watertankhaakarmbak (WTH) worden gebruikt.


      Bij de melding staat inderdaad wel Tankwagen, maar dat is als voorbereiding voor de toekomst. De TW gaat namelijk wel gewoon in het spel komen.

    • ok, dank je wel... Je ziet in de Forum zoveel zaken voorbij komen, dat je op een gegeven moment niet meer weet of het er nu wel of nu niet is.
      Maar het duidelijk.


      Gr, en een fijn weekend.
      Fred

    • Ja begrijpelijk. Goed dat het duidelijk is en als er nog iets is, dan hoor ik het wel!


      Goed weekend.