gezien ik niet meer actief speel blijkt mijn afbeeldingen niet meer zichtbaar te zijn voor niemand.
kunnen jullie eens kijken...wat er loos is
het betreft de incident afbeeldingen : https://www.meldkamerspel.com/mission_graphics/67
gezien ik niet meer actief speel blijkt mijn afbeeldingen niet meer zichtbaar te zijn voor niemand.
kunnen jullie eens kijken...wat er loos is
het betreft de incident afbeeldingen : https://www.meldkamerspel.com/mission_graphics/67
oplossing is hier....: klik op onderstaande link, problemen zijn er al enkele dagen...voor wie t nog niet weet/wist/gemerkt had.
https://www.ledbrain.de/resour…er-v3/dev/lssm-v3.user.js
dit is dan even een tijdelijke link...de officiele zal denk ik later aangepast worden.
bij deze beeindiging van de afbeeldingenreeks, ik word lastig gevallen door een enthousiaste gamer alleen omdat ik aangegeven in een opmerking dat een verzameling van een totaal andere gamer nutteloos is gezien deze niet compleet is voor meer dan 60%.
Het is in strijd met de algemene voorwaarden van dit spel om iemand lastig te vallen, stalken ongeacht de situatie via berichten, het blokkeren van een speler is niet voldoende als je afbeeldingenreeks heeft, want dan kunnen ze door en door blijven gaan.
Ik heb geen zin in een verdere discussie hierover, ik heb net een hele zware operatie achter de rug en probeer te revalideren en tussentijds mijn gedachten via dit spel op een ander spoor te zetten.
iedereen bedankt voor het vertrouwen en het gebruiken van de simpel reeks, ik kan niet zeggen wanneer er een andere reeks komt, wil je ze zelf gebruiken op je eigen medium, dan weet je de weg.
bij deze beeindiging van de afbeeldingenreeks, ik word lastig gevallen door een enthousiaste gamer alleen omdat ik aangegeven in een opmerking dat een verzameling van een totaal andere gamer nutteloos is gezien deze niet compleet is voor meer dan 60%.
Het is in strijd met de algemene voorwaarden van dit spel om iemand lastig te vallen, stalken ongeacht de situatie via berichten, het blokkeren van een speler is niet voldoende als je afbeeldingenreeks heeft, want dan kunnen ze door en door blijven gaan.
Ik heb geen zin in een verdere discussie hierover, ik heb net een hele zware operatie achter de rug en probeer te revalideren en tussentijds mijn gedachten via dit spel op een ander spoor te zetten.
Dus als de spelleiding deze hele onderwerp willen verwijderen, be my quest.
ahhhh ze zijn samengevoegd kreeg al een fout id in t scherm...
Maar on topic.
ik sluit me volledig achter @Lazora aan.
Menigeen hebben in den beginne van een nieuwe post de problemathiek van personeels tekort,maarja er moet wel een uitdaging zijn om het spel te blijven spelen, 1-2-3 dagen is meer dan zat als gratis speler, het spel is ook gratis, wil je van meer functies gebruik maken die het spel je bied dan moet je een overweging maken om premium worden dan gaat het automatisch je vult wat je wilt hebben in die post, klik op automatisch en na elke nacht blijft ie werven tot je gewneste doel.
nou als het er komt moet het minimaal 100.000 credits gaan kosten, en je suggestie in een nieuwe topic
[Blockierte Grafik: https://i.imgur.com/dYIpqPy.png]
Sta met kazerne op vliegveld Deurne , heb de uitbreiding Vliegtuigbrandbestrijding ,wagens, geschoold personeel en toch al 3 dagen krijg ik niets ?
Allereerst welkom @Spuiterke72
Weinig informatie is vaak gissen naar een oplossing
ik zie het al je krijgt gewoon teveel betaald
ja dom antwoord, lag weer eens te slapen....
maargoed ben wel benieuwd wat dit kan veroorzaken, weet natuurlijk niet of dit al eens vaker is voorgekomen in de andere game versies, we moeten maar ff afwachten
kan gebeuren @Jay je kan nou niet alles weten
echter als je admin bent kan je de percentage van de leden zien wat ze aan je team doneren, dit zie je op de ledenlijst
de ene gamer zal 10% geven de ander 1 of zelfs 0%, hierdoor krijg je verschillende maatstaven in je vergoedingen dus de leden krijgen wisselvallige credits bijgeschreven n zoals @Woukaa al aangaf de grote inzet is voor een ieder gelijk qua inzetvergoeding verwarring geeft vragen en daar is dit forum nou mooi voor bedoeld.
misschien ff verplaatsen naar de fouten categorie @Data
maarre thomas, misschien moet je de tip van @juriaanvv maar even aannemen bij je vorige fout want dit is dweilen met de kraan open, straks is elk voertuig bij jou aan de beurt, laat @Sebastian ff goed uitzoeken wat er nu precies steeds fout gaat.
enne.... denk dat het ook het beste is
@MeldkamerCentralist Misschien je hele verzameling afbeeldingen verwijderen en een nieuwe aanmaken?
lss is fantastisch als het goed werkt helaas met de nieuwe design werkt niet alles naar behoren...
als het goed is werken ze hard aan een oplossing
maar ben blij voor je @andy dat je iedergeval een last kan wegnemen.
als ik een nieuwe uitbreiding open heb ik meestal binnen een kwartier al de meldingen bij die desbetreffende post.
De melding is wel afhankelijk van de afstand tussen de poi en de post. is de afstand te groot krijg je die meldingen dus ook niet.
VET meer knopjes waar ik aan kan gaan priegelen
zijn wel meer dingen in de nachtmodus wat zich niet goed afregelt, heb er ooit al een keer melding van gemaakt maar nog geen visuele wijziging gezien, als er meer gamers t gaan melden....dat het een irritatie is....dan gaat t wel wat sneller
natuurbrand:
Benodigde voertuigen: 40 Tankautospuiten, 4 Hulpverleningsvoertuig, 1 Adembeschermingsvoertuig of haakarmbak, 8 Slangenwagen, tankwagen of gelijkwaardige haakarmbak, 10 Officieren van Dienst Brandweer, 4 Hoofd Officieren van Dienst, 2 Commandowagens
nou ben geen brandweer geek had van osc nog wat nog nooit gehoord
dus zal wel, met google ben ik wat intelligenter geworden....zie hierzo
en tadaaaa direct van de defensie site de vligende hollander
[Blockierte Grafik: https://magazines.defensie.nl/binaries/medium/content/gallery/magazines/03-vliegende-hollander/2015/03/journaal/osc-voertuig-2_.jpg]