Moeten we nu echt allemaal zeggen dat we Belg zijn. Jullie Nederlanders zijn rascisten ![]()
Posities door Beanie
-
-
Bij politie heb je altijd al personeel van je normale politieposten kunnen overnemen naar hoofdbureau's, het is dan ook aangeraden mensen daar op te leiden om ze later te herverdelen.
Persoonlijk lijkt het me gek hier nog eens te implementeren dat je deze dan nog eens terug gaat plaatsen of naar een ander hoofdbureau zou zetten. -
Wij hebben dit probleem nog niet echt gehad denk ik maar ik vind het geen slecht idee van opa :p
-
In chrome kan je beter met de rechter muisknop op het alarm knopje klikken en zeggen openen in nieuw tabblad. Dan ben je zeker dat je bovenaan in je adresbalk de juiste link hebt staan en deze gewoon kan kopieren
-
Nee hoor de app faalde gewoon.. In ons team gebruikt niemand de afbeeldingen van Masterblaster en toch hadden meerdere personen er last van.
Ook de duitse app had er last van.. -
Het opslagen is algemeen van het spel hoor
-
Ik denk dat je link fout is want ik kom gewoon op mijn eigen team

-
Ik denk dat er inderdaad nog genoeg van de hulpdiensten over is om toe te voegen voor we een civiele dienst toevoegen die niet via de meldkamer gaat.
-
Ik speel ook enkel met snelkoppelingen maar zie die toch altijd

Ik zou een snelkoppeling om een andere soort alarmeringen te openen leuker vinden.
Dus bv van je standaardscherm de eerste onbehandelde melding openen om zo verder te kunnen spelen.
en een sneltoets om die paaseieren te pakken want die mis ik nu meestal omdat ik mijn muis niet vastneem. (dat horen ze te hard op het werk

-
Dat zie je toch als de pijl voor volgende niet meer groen is? En dan duw ik gewoon op escape...
-
@fernando maakt tegenwoordig de geanimeerde ook. Maar ik dacht dat dit niet in elke browser werkte
-
Ik vrees een beetje dat je dan altijd te veel moet gaan scrollen. Op het misschien iets drukkere scherm staan 20 celcomplexen/politiebureaus.
Op dat van de ziekenhuizen staan er 7.
Ik heb veel meer cellen dan ziekenhuizen en geregeld steken die wel eens vol waardoor ik nu al eens moet scrollen. Laat staan als we er maar zo weinig zien.
Tenzij de volle er automatisch uit gefilterd worden natuurlijk. dan zou het een top idee zijn. -
Kan voor sommigen leuk zijn, maar indien het niet optioneel is, verwijder ik per direct de app.
Want als ik nu ergens niet op zit te wachten is het een ganse dag push meldingen van een spelletje.
Als ik tijd heb om te spelen staat het open op de pc.
Ik gebruik de app alleen om bij te sturen in nood op vraag van mijn co-admins
-
Ik vind het super handig.
Waar de knop staat maakt me eigenlijk niet uit gezien ik steeds met het keyboard speel. -
Heb je al je posten aan een meldkamer toegewezen? Dus je oude posten van Regio 1 aan die meldkamer aan de post van Regio 2 aan je nieuwe meldkamer?
-
Het spel geeft aan als er nieuws is. Telkemale men iets post als er iets verandert zie je dat.
Vrijdag is gepost dat er iets was misgegaan met het invoeren van de crashtenders.
Dus Ja je hebt dat kunnen lezen.Helaas zijn de mensen die dit spel ontwikkelen ook maar mensen en maken zij helaas af en toe een foutje.
Blijkbaar had jij dat ook voor.
Stop dus met zo verwijten en zit op de blaren. -
Wat is dan behalve de tank het verschil met een TS en een AS?
Heeft ie een extra monitor op het dak of zo? -
Maak een knop, speel het spel automatisch en rijf credits binnen.
Wat is er nou aan het spel als je overal gaat kijken wat je moet sturen.
Ik stuur gewoon een standaard uitruk naargelang de melding en de ene keer is het teveel de andere keer te weinig. -
EN toch zit ie erin?
-
Als je een nieuw gebouw bouwt, springt je kaart van het tweede scherm terug onder alle venstertjes in je ander scherm.
Niet zo handig