Verlaging Credits Teaminzet Natuurbrand

  • De reden waarom de opbrengst omlaag is gehaald? Vanwege het gelijktrekken met de opbrengsten van de Duitse variant van dit spel. Maar goed als je nagaat dat we een paar jaar later zijn begonnen dan zou je zeggen dat we zo'n extra hoge inzet wel gebruiken kunnen.


    Bij de 'hulp bij deze inzet' knop klikte ik wel eens om te kijken naar opbrengsten, vandaar dat het mij toen ook opviel dat er eerder 35.000 stond en nu nog maar 21.000, vind het verschil nogal groot.

  • De reden waarom de opbrengst omlaag is gehaald? Vanwege het gelijktrekken met de opbrengsten van de Duitse variant van dit spel. Maar goed als je nagaat dat we een paar jaar later zijn begonnen dan zou je zeggen dat we zo'n extra hoge inzet wel gebruiken kunnen.


    Bij de 'hulp bij deze inzet' knop klikte ik wel eens om te kijken naar opbrengsten, vandaar dat het mij toen ook opviel dat er eerder 35.000 stond en nu nog maar 21.000, vind het verschil nogal groot.

    zelfs de 'betaalde' inzetten leveren weinig op dit moment.. niet echt waard om je muntjes te verspillen er aan..

    Verzorgende IG in de wijk regio HSO (R'dam)


    IGN: Sh4d0wNL Team: VRR & HM & Buren Regio: 010

    1 team 1 taak VRR & HM & Buren

    "Niets doen, is altijd erger dan niet proberen."

  • Om al jullie speculaties die hier al een tijdje gaande zijn en ik gewoon mee lees te beantwoorden bij deze:



    Klopt, de oude inzet is sinds een tijdje veranderd. De gemiddelde opbrengst van de grote inzet Natuurbrand was 35.000 credits en dat is nu omlaag naar 21.000 credits.


    Bron: Me geheugen.

    Bron is correct.



    De reden waarom de opbrengst omlaag is gehaald? Vanwege het gelijktrekken met de opbrengsten van de Duitse variant van dit spel. Maar goed als je nagaat dat we een paar jaar later zijn begonnen dan zou je zeggen dat we zo'n extra hoge inzet wel gebruiken kunnen.


    Bij de 'hulp bij deze inzet' knop klikte ik wel eens om te kijken naar opbrengsten, vandaar dat het mij toen ook opviel dat er eerder 35.000 stond en nu nog maar 21.000, vind het verschil nogal groot.

    Je argument voor later beginnen dan leitstellenspiel geeft in deze context geen enkele meerwaarde.
    Opbrengsten zijn correct.




    zelfs de 'betaalde' inzetten leveren weinig op dit moment.. niet echt waard om je muntjes te verspillen er aan..


    Alleen de natuurbrand is aangepast.





    Wij hebben de opbrengsten kunstmatig hoog gehouden omdat wij Nederlanders zo verschrikkelijk gierig zijn en nooit genoeg credits ontvangen. Wij maakten inzetten, wij pakten er altijd een relatief hoog bedrag. Toen kwam de zelf te maken inzet waarbij er een formule wordt gebruikt die evenredig is aan de Duitse standaard en niet aan onze kunstmatige Nederlandse. De formule kunnen en mogen wij niet aanpassen. Dan blijven er voor ons twee opties over.
    1. Jullie laten klagen dat de eigen inzet te weinig geld opbrengt. Nou dat is goed gelukt.
    2. Jullie laten klagen over dat de credits van 1 te grote melding omlaag gaat. Nou dat is ook gelukt.
    En dan mag je blij zijn dat het hele verhaal maar betrekking heeft op 1 melding en niet de rest van het spel.


    Bedankt voor jullie begrip.

  • nou net nog een inzetje gedaan...96 ambulances transporten a 569 credits = 54.624
    81 criminelen erbij voor 247 credits = 20.007
    en de inzet levert op = 21.185


    en dat is ff plus plus = 95.816 credits.....


    beetje jammer dat de 100% van t mogelijke vervoer geen 100% is, maargoed het is altijd nog beter dan de kantoorbrand van 10.000credits

  • Ach me lieve Woukaatje, zeg het niet tegen papaatje. Ik zal zoet naar MKS gaan, en de inzetjes laten staan.


    Niet zo generaliseren, sommigen doen zo af en toe zijn of haar zegje. Eerder was er sprake van dat het omlaag zou gaan qua opbrengst, maar toen gebeurde het niet. Daarna is daar vrij stilletjes (en je kan het opvatten als geheimzinnig) over gedaan, en dan is het een keer opeens verlaagd waar velen door verrast zijn. Dan krijg je gewoon zulke topics en reacties... Maar bedankt voor het bevestigen.

  • Dus eerst kon de formule wel zo zijn dat er relatief meer credits kwamen en nu opeens niet?


    Begin in het vervolg eens met transparant zijn, er zijn mensen die hier geld aan uitgeven. Dat er daadwerkelijk een (te) groot verschil is vergeleken met eerdere opbrengsten is een feit, dat er vragen over gesteld worden is een functie van een forum.



    En op je overige opmerkingen..beetje onzinnig om je heen schoppen niet waar?


  • Wat een reactie Woukaa, om van te huilen!!!!
    En dan mag je blij zijn dat het hele verhaal maar betrekking heeft op 1 melding en niet de rest van het spel. serieus...... man!
    Wat @Nitza ook al verteld, er zijn mensen die hier geld aan uitgeven.... wat dus niet meer gebeurt, denk ik ;) bye bye zwaai zwaai inkomsten :)

  • Alleen natuur branden... snap ik.. maar waarom ook voor de coins? Heeft dan ook geen nut meer om coins te kopen om dit soort dingen te doen.
    Beetje jammer.

    Verzorgende IG in de wijk regio HSO (R'dam)


    IGN: Sh4d0wNL Team: VRR & HM & Buren Regio: 010

    1 team 1 taak VRR & HM & Buren

    "Niets doen, is altijd erger dan niet proberen."

  • is dit ook gedaan dat teverlagen van natuurbrand omdat nog de eenige winst gevende was is dat gedaan om het aantal spookaccounts teverminderen dat je groepen had met accounts die alleen voor de credits waren om groepen boven aan tekrijgen dit hoef niet maar als je naar het hele plaatje kijk kan die wel iets zijn

  • is dit ook gedaan dat teverlagen van natuurbrand omdat nog de eenige winst gevende was is dat gedaan om het aantal spookaccounts teverminderen dat je groepen had met accounts die alleen voor de credits waren om groepen boven aan tekrijgen dit hoef niet maar als je naar het hele plaatje kijk kan die wel iets zijn

    Ja zou een mooi verhaal zijn, eerlijke leden afstraffen op een stelletje pipo's die het nodig vinden om met meerdere accounts te spelen... Shoot me dan maar

  • de andere kant is natuurlijk zo dat we gierig gemaakt worden, toen in den beginne van t spel waren we al blij met de opbrengst van een kantoorbrand wat een lullige credits tussen de 6000-15000 opbracht. Het was niet veel maar ach het was nog allemaal nieuw en pril.


    Later kwam de natuurbrand en dat was een echte vooruitgang ruim 50.000 credits. Ja vind je het gek dat er spelers tussen zitten die coins kopen en de salaris spekken van de ontwikkelaar.


    maar dan ben je een zeurder als je gaat discussie dat de credits vergoeding met ruim 50% is gedaald.

  • is dit ook gedaan dat teverlagen van natuurbrand omdat nog de eenige winst gevende was is dat gedaan om het aantal spookaccounts teverminderen dat je groepen had met accounts die alleen voor de credits waren om groepen boven aan tekrijgen dit hoef niet maar als je naar het hele plaatje kijk kan die wel iets zijn

    Vind ik een slechte beredenering omdat je nu toch eerst al 5 miljoen credits moet hebben voordat je een grote inzet kon aanmaken. Het duurt vrij lang om een account op de 5 miljoen te krijgen dus erg lucratief was die methode al niet meer.


    Daarnaast moet je de mensen die gewoon eerlijk met één account spelen daar niet op afstraffen voor de daden van een ander