Posities door Sh4d0wNL

    Ik weet niet of het al een keer is genoemd. (zoals ik vlug zag nog niet)
    Maar mij leek het voor het realistisch nabouwen handig om een FirstResponder te hebben bij de brandweer.
    Deze heb je ook vanuit de ambu.
    Deze kun je alvast op een Reanimatie afsturen voor als deze vlugger is dan de ambu en dan moet je de ambu na sturen.


    Hoor graag jullie mening

    voor mijn idee, dat is de motor toch?
    cool idee :) als je dan transport nodig heb kan je altijd nog de wagen sturen ;)

    De arrestantenbussen rijden voornamelijk in de drukke regio's (lees grote steden) en bieden plaats aan vier arrestanten. Deze bussen rijden alleen ter vervoer en voeren geen noodhulp uit. Kunnen ook preventief ingezet worden bij geplande evenementen (festivals, demonstraties ect.) waarbij arrestanten verwacht worden.

    dan lijkt het me het nog steeds een goede add-on :)

    Hey iedereen, admins.


    -> Kunnen we geen transport busje voor gevangen krijgen?
    Zodat je geen 2 Noodhulp wagens hoeft te sturen?
    Maar gewoon één transport busje die gevangen naar het burau brengt?
    Ik zal dat busje het liefst gewoon op ieder bureau hebben :P Zodat de NH wagens andere dingen kunnen doen ipv transporten.



    - Groetjes,
    Sh4d0wNL

    Vreemd, nog nooit last van gehad en op dit moment ook niet...


    Is het alleen bij de politie (zoals in je voorbeeld) of ook bij andere disciplines?
    Er zou namelijk, behalve de door @Kevej genoemde 'Negeren in Alarm en Uitrukregels', geen enkele instelling moeten zijn die het meest verre voertuig selecteert...
    En is het bij elke melding, elke keer dezelfde of verschillende?


    Data

    Bij alle..
    Geen verschil.. 'druk is bijv 1 ts' dan pakt hij een willekeurige...Al is die het verst weg..

    Machine brand, sommige natuurbranden hebben ab nodig.
    Ik heb hem wel geregeld gebruikt.
    Zet hem even uitdienst en weer actief. Werkt meestal wel :)

    Wel voldoende personeel aanwezig?
    Bij een politie buro , krijg je maar 2 agenten. er bij.


    -> Tevens Als je auto's uit rijden nemen ze automatisch het beschikbare personeel mee ondanks je ze heb toegewezen.
    Zet al je wagens van dat buro op Status 7 (buiten gebruik) en verdeel je persooneel nog eens.
    Laat ze daarna gewoon alle vertrekken bijv op een pratoule.

    Overigens, de Nederlandse Meldkamerspel heeft veel minder titels dan de Duitse variant. Mochten jullie daar toch nog iets in willen gelijk trekken, dan zou ik willen voorstellen om Erelid onder te verdelen in meerdere titels (en ik over 10 jaar toch 'Erelid' kan worden :P):
    1 miljard = Bronzen Erelid
    2 miljard = Zilveren Erelid
    4 miljard = Gouden Erelid
    5 miljard = Platina Erelid

    geen eens zo slecht idee dit ;)

    Alleen natuur branden... snap ik.. maar waarom ook voor de coins? Heeft dan ook geen nut meer om coins te kopen om dit soort dingen te doen.
    Beetje jammer.

    De reden waarom de opbrengst omlaag is gehaald? Vanwege het gelijktrekken met de opbrengsten van de Duitse variant van dit spel. Maar goed als je nagaat dat we een paar jaar later zijn begonnen dan zou je zeggen dat we zo'n extra hoge inzet wel gebruiken kunnen.


    Bij de 'hulp bij deze inzet' knop klikte ik wel eens om te kijken naar opbrengsten, vandaar dat het mij toen ook opviel dat er eerder 35.000 stond en nu nog maar 21.000, vind het verschil nogal groot.

    zelfs de 'betaalde' inzetten leveren weinig op dit moment.. niet echt waard om je muntjes te verspillen er aan..