Posities door patrickmh

    Vriend? Zover ik weet heb ik niet met je op school gezeten en niet met je geknikkerd...Ik heb altijd geleerd dat ik mijn eigen vrienden kies... dat doe ik zorgvuldig. Ik snap dat je de discussie niet leuk vindt en dat je baalt dat je 13x een mmt nodig had.... Tough luck. Maar je kan gewoon normaal blijven reageren.


    En er is al helemaal geen reden om te gaan lopen schelden en beledigen.... Hij heeft wel gelijk met nummer 4. Iedereen die iets zegt wat niet in je straatje past geef je een dislike.... Zegt meer iets over jou dan over een ander....

    Al zal je de laatste zijn op deze wereld bol, ook dan zal ik niet met je knikkeren! maar goed dat ter zijde... ik vroeg niet om een discussie.. ik gaf alleen aan waar het team mee te kampen had.... 13 x mmt..



    Ik scheld niet en beledig niemand. ik gaf positieve feedback :D o omdat ik iemand een dislike geef, zegt het direct meer over mij dan een ander ? wtf guy

    Wij dus geen 1.....

    Nee bij ons is de OvD-G dus niet gevraagd.... Alleen MMT artsen

    Ik heb het vermoeden dat de MMT arts flexibel is... wij hadden er maar 7 nodig.... dat was 2x opnieuw inzetten. En wij hadden de VOS maar voor de zekerheid in de nabijheid van een ziekenhuis :D

    Tsja en wij hadden dat niet... Was 20 min heen, dan de patient behandelen en 20 min terug... 45 per patient
    45 min x 13 = 585 min 585 min = 9,75 uur.. bedankt he :) ;)

    Ik heb de melding niet zelf nog getest, wordt de OvD-G niet gevraagd? Zeker omdat er meer dan 3 slachtoffers zijn zouden er sowieso een gevraagd moeten worden.
    Wat ik wel weet is dat we er maar 1 kunnen vragen per inzet, niet meer.

    Ik denk zelf dat hier wat fout is gegaan, met het aanmaken van de nieuwe melding.
    Bij ons in het team is er 0 keer gevraagd voor een OVD-G en 13 keer om een MMT arts / wagen / helikopter.. wat dus er dus voor heeft gezorgd dat we 13 keer de slachtoffers met de MMT hebben moet vervoeren, waardoor we 12 uur met de melding zijn bezig geweest.


    Ik denk dat het dus is omgedraaid...

    Dan zal ik wel volledig de plank mis slaan


    Dat er een MMT gevraagd wordt, oké!
    Maar der moesten 13 patienten met MMT vervoerd worden.....
    En dan zeggen jullie zo makkelijk, het is een team-inzet... ja dus ?
    Niet ieder team beschikt over zoveel MMT noch MMT Aangezien het een vrije duur iets is....


    Maar nogmaals, ik zal de plank wel misslaan


    P.S wij hadden meer als 30,000 kwa opbrengst

    Moeten we het nou wel of niet onthouden?
    En belangeloos inzetten ja of nee en vrije tijd ja of nee.. dat wisten ze voordat ze er aan begonnen toch?
    Neem aan dat ze zo volwassen zijn dat ze alles wat er gezegd word niet als persoonlijke aanval zien, maar als feedback ;)

    Zou niet goed zijn als ze het zien als een persoonlijke aanval ;) Ik heb altijd geleerd, * werk ( meldkamerspel.com ) en prive moet je gescheiden houden ;)


    * Werk, zo zie ik het maar.. hun vrijwilligers werk :)

    Volgens mij hebben jullie compleet, maar dan ook compleet de plank mis gelagen bij deze melding..... Team-Inzet VOS 6 Vliegtuig neergestort


    Er wordt meer dan 10 keer om MMT gevraagd (13 keer bij ons).. HOE DAN??? Lekker onrealistisch...


    Of sla ik nu volledig de plank mis ;) dat kan natuurlijk ook :)

    Team VR Nederland


    Wie komt ons team helpen.
    Iedere avond om 20:00 hebben we een team inzet. ( Natuurbrand, Grote Vliegtuig Crash, Grote Aanslag, Onbekende melding GRIP4, en zo nog meer meldingen) en elke zondag een team evenement.
    We zijn een groot team, waardoor we vrijwel een landelijke dekking hebben. Hierdoor kunnen medespelers je helpen met je melding en of andere dingen!


    We zijn op zoek naar actieve spelers
    Lijkt het je leuk, en wil je ook snel ranken of posten bouwen?. Wij zoeken nog leden dus kom erbij en doe gezellig mee.


    Meld je aan bij ons team!

    de andere kant is natuurlijk zo dat we gierig gemaakt worden, toen in den beginne van t spel waren we al blij met de opbrengst van een kantoorbrand wat een lullige credits tussen de 6000-15000 opbracht. Het was niet veel maar ach het was nog allemaal nieuw en pril.


    Later kwam de natuurbrand en dat was een echte vooruitgang ruim 50.000 credits. Ja vind je het gek dat er spelers tussen zitten die coins kopen en de salaris spekken van de ontwikkelaar.


    maar dan ben je een zeurder als je gaat discussie dat de credits vergoeding met ruim 50% is gedaald.

    Volledig met je eens...
    en nu? nu koopt er niemand meer wat... heeft die aan zich zelf te danken :-D


    Wat een reactie Woukaa, om van te huilen!!!!
    En dan mag je blij zijn dat het hele verhaal maar betrekking heeft op 1 melding en niet de rest van het spel. serieus...... man!
    Wat @Nitza ook al verteld, er zijn mensen die hier geld aan uitgeven.... wat dus niet meer gebeurt, denk ik ;) bye bye zwaai zwaai inkomsten :)

    Mij leek het ook niet iets voor alle meldingen, maar bijvoorbeeld een kat uit de boom als je daar niet snel genoeg op reageert dan is hij zelf al uit de boom gesprongen bijvoorbeeld. Verder dat je een mens z.s.m. uit een huis kan redden of een patiënt verzorgen voorkomt erger en is dus een betere prestatie = bonus. Zo moet je het denk ik invullen.

    Dat lijkt me op zich wel een leuke toevoeging, alleen wat de meeste zeggen, niet op alle meldingen....

    je gaat dan wel weer te veel lijken
    op 112simulator en dat is juist niet leuk je moet niet dingen het zelfde doen als 112simulator

    Ooit wel is 112simulator gespeeld ? man man man, wat ziet dat spel er uit zeg :( om van te huilen ;)
    Mocht die toevoeging wel toegevoegd worden, dan lijkt meldkamerspel nog steeds niet op 112simulator ;)

    Hoi @Data


    Bedankt voor je berichtje!
    Kijk dit is wat duidelijker voor mij, thanks voor de info. Zou je mij een PB kunnen sturen of een email op info@veiligheidvandaag.nl met meer informatie welke fora's er geweest zijn, die in de problemen zijn gekomen, en wat voor problemen ze uit eindelijk hebben gekregen?. Alvast bedankt..
    Ik snap het punt, alleen laten we nu even naar Facebook / Instagram ect kijken? Daar plaatst ook iedereen wat los en vast zit... Het blijft lastig.. ik ga het eea uit laten zoeken.

    Beste Heren @stijnh en @Mastermind,


    Dank voor jullie antwoord, ik snap jullie antwoord.
    Dat hun een medisch beroep geheim hebben is logisch, alleen het is aan hun '' de hulpverlener '' of ze wel of niet hun beroep invullen bij hun profiel. Dit geld ook voor hun verhaal die ze vertellen noch schrijven op de website. Wij zijn nergens verantwoordelijk voor. Hun schrijven iets bij ons op de website, wij niet... Of ze nou hun verhaal op facebook of een eigen blog doen, of bij ons op de website, komt op het zelfde neer. Het verschil zit er in, dat het een website is, die gericht is op hulpverleners en ieder die er interesse in heeft....


    Dit geld uit eindelijk ook voor de foto's die hun willen of gaan plaatsen....
    Of schrijf ik nou gewoon een dom antwoord ;)


    Er zal ook een Privacy pagina komen waar alles duidelijk op vermeld staat!


    Binnenkort gaan we het script online zetten (Beta) en vervolgens zal het online gaan. Mag het niet van wie dan ook ''advocaten, overheid'' dan zal het vanzelf offline gehaald worden! :-)

    Hallo Forum-Leden,
    Op papier ben ik samen met een collega bezig met een (nieuw) project. Dit project is volledig gericht op Hulpverleners en Bezoekers welke geïnteresseerd zijn in hulpverlening. Uiteraard is het ook voor iedereen toegankelijk.
    We willen een platform (website) maken, waarbij hulpverleners hun verhaal, ei of foto's kwijt kunnen. Maar ook waar bezoekers hun verhaal, ei of foto's kwijt kunnen en of vragen kunnen stellen aan hulpverleners.
    Dit kan allemaal op je eigen tijdlijn, maar je kunt ook een groep of pagina aanmaken waar je dit kunt delen.
    Daarnaast zal de website een tal van andere functies bevatten.


    Voor we hier mee aan de slag willen gaan, willen we weten of er genoeg interesse in is?


    Zie je dit wel zitten? laat het hier even weten. Uiteraard zijn ideeën, tips, ect welkom!
    Zie je dit niet zitten en vind je het compleet onzin / nutteloos laat het me dan ook weten!


    Groetjes


    P.S Admins, mochten jullie het niet eens zijn met wat ik doe? spreek me aan, of verwijder het topic ;) :)

    Hmm, ik vind het wel prettig. Maargoed, gelukkig zijn deze meldingen ook optioneel en je bent niet verplicht deze af te handelen. Je zou ze ook uit kunnen zetten door bovenin de ziekenauto rood te maken.

    Volkomen mee eens, je bent deze meldingen niet verplicht. EN het is zowiezo handig, want stel, je hebt een nieuwe Ambulance Post gebouw, en een post ugrade, en 2 zorg ambulance's.. totaal kosten = 210.000 / 130.- = 1,615 ritten..
    Dan heb je sneller je kosten terug verdient :) :D

    Betreft de kosten, zullen niet aangepast worden. Dit is de zelfde opbrengst als in Duitsland en daar valt het gezever over de prijs erg mee.


    Extra inplannen, ik ben voor

    Gezever of geen gezever over de prijs, we zijn en blijven Hollanders ReneW ;) Dus bij ieder ding wat de meldkamerspel uitbrengt als Update, zal er altijd positief of negatief commentaar volgen.


    Neemt niet weg dat ik die 130 ook weinig vind.... ;(