Posities door kokkie

    is dit ook gedaan dat teverlagen van natuurbrand omdat nog de eenige winst gevende was is dat gedaan om het aantal spookaccounts teverminderen dat je groepen had met accounts die alleen voor de credits waren om groepen boven aan tekrijgen dit hoef niet maar als je naar het hele plaatje kijk kan die wel iets zijn

    Vind ik een slechte beredenering omdat je nu toch eerst al 5 miljoen credits moet hebben voordat je een grote inzet kon aanmaken. Het duurt vrij lang om een account op de 5 miljoen te krijgen dus erg lucratief was die methode al niet meer.


    Daarnaast moet je de mensen die gewoon eerlijk met één account spelen daar niet op afstraffen voor de daden van een ander

    Ik zie het nut er niet van in om dit toe te voegen. Het personeel van de gevangenis wordt zoals Fernado al zegt niet aangestuurd door de meldkamer en heeft daarom geen realistische toegevoegde waarde voor het spel.


    Daarnaast zou je als het zou worden ingevoerd de lijn moeten doortrekken en ook personeel moeten aannemen in je ziekenhuizen.

    Waarom een kaart? straat en alles wordt al naast de melding weer gegeven, bovendien kun je op de melding klikken en zal de kaart daar ook naar toe schieten.
    persoonlijk gezien heb ik daar al genoeg aan, maar goed dat is mijn mening..

    Ik ben het met Kevej eens. Als je op de melding klikt wordt die op de kaart gecentreerd. Naar mijn mening heeft een kaart in de melding dan ook geen toegevoegde waarde.

    Om te beginnen bij het punt van Kevej. Dat jij zegt dat je de functie niet gaat gebruiken, wil niet gelijk zeggen dat de functie gelijk maar niet meer ingevoerd hoeft te worden. Ik zou zo'n functie wenselijk vinden omdat ik dan een ts van post A op post B kan herbezetten zodat de aanrijdtijden naar de omliggende gebieden een beetje gelijk blijven en aangezien het bij ons in de regio vaak voorkomt voegt het naar mijn mening wel degelijk realistische waarde toe. Hoe en wanneer spelers de herbezettingsfunctie gebruiken, dat ligt aan je eigen speelstijl. Om op het punt van brandje terug te komen: Bij herbezetten neem zoals data zegt de post die gaat herbezetten gewoon hun eigen voertuig mee.


    Het voorbeeld wat Data geeft is trouwens een goede beschrijving van wat ik in gedachten had bij de herbezettingsfunctie

    Ik het idee of het misschien niet handig zou zijn om een herbezettingsfunctie toe te voegen aan het spel, dat je een TS of een ander voertuig tijdelijk op een andere post kan stationeren totdat de TS van die post de melding waar hij mee bezig is heeft afgerond, ik heb bijvoorbeeld drie posten. Als dan de TS'en van Kazerne Ouddorp en kazerne Goedereede bezig zijn zou het handig zijn om dan de TS van Stellendam tijdelijk op kazerne Goedereede te stationeren omdat ik dan toch nog een goede aanrijdtijd heb naar zowel Ouddorp, Goedereede als stellendam.