De meesten zullen het misschien wel herkennen: Je bent afgeleid van het spel en als je terugkomt staat je lijst vol met meldingen, je kan ze even klikken en klaar. Toen bedacht ik me dat of je nu snel of langzaam reageert niets uitmaakt voor het spel. Daarom dacht ik aan een soort reactie timer bij bepaalde meldingen. Op dit moment blijven de meldingen standaard 24 uur staan geloof ik. Je kan hier genoeg opties voor verzinnen.
Bijvoorbeeld:
1. Dat er een tijd(sbalk) gaat lopen wanneer een (speciale) melding komt. Er moet binnen die tijd iets gestuurd worden anders verdwijnt hij.
2. Omdat idee 1 best wel veel impact heeft dacht ik ook aan een soft versie: Als de tijd van de melding gaat lopen en je binnen X tijd reageert, je een % of een vastgestelde hoeveelheid credits krijgt als bonus op de melding.
Volgens mij zijn er veel dingen mogelijk waarmee je kan variëren of combineren qua ideeën. Mij leek dit wel iets spannends om erbij te doen (hoe actiever je speelt, hoe meer je ervoor kan worden beloond). Maar het kan wel de chemie van het spel ontregelen dus ik denk persoonlijk dat dit niet voor alle meldingen moet gelden. Verder vraag ik me ook af in hoeverre dit uitvoerbaar is.
En vooral het belangrijkste, wat vinden jullie ervan? idee 1, idee 2, allebei gecombineerd of beter helemaal niet?