Posities door thomasservantum

    Ik hoop persoonlijk dat het ook zo blijft! Juist vanwege dit concept ben ik hier komen spelen. Je kan gerust even tussendoor naar toilet enz. en daarna weer rustig je meldingen weer oppakken!!!

    Dat was nou juist het idee. Iedereen kan zelf bepalen hoe hij/zij speelt. Dus voor jou verandert er hooguit dat je de tijdsdruk uit moet zetten(afhankelijk van wat de standaard instelling wordt) en verder blijft het exact hetlzelfde.

    Hoi allemaal,


    Ik kon hier niks over vinden verder in het fouten forum.


    De timer voor aankomst bij een incident, en het daarmee gepaarde geluidseffect, lijken enkele seconden voor te lopen op zowel de animatie (het verdwijnen van voertuigicoon in incidenticoon) als de mogelijkheid te verversen in het incidentscherm.

    Hallo allemaal,


    Het valt mij op dat de diverse voertuigen een even grote topsnelheid hebben(die in het echt toch zeker ver uit elkaar moeten liggen, bijvoorbeeld de SIV en de TS). Daarnaast lijkt er geen of erg weinig snelheidsverschil te zijn naar aanleiding van het type straat/weg. Bijvoorbeeld het verschil tussen wat in het echt een 30-zone is of een 80- zone.
    Verder lijkt er geen rekening te worden gehouden met bochten, kruispunten en dergelijke, en de vertraging die zoiets op zou moeten leveren.


    Verder heb ik opgemerkt, dat op zeldzame momenten, nadat ik even op een ander tabblad heb gebivakkeerd, en daarna terugga naar het spel, voertuigen ineens met een snelheid van zo'n 200 km/u zich te lijken verplaatsen. Is dit de animatie die moet bijtrekken t.o.v. de realiteit? Of een nog onbekende bug?
    Deze observatie heb ik puur op het oog gedaan, en door de diverse aanrijtijden te vergelijken vanaf te kazerne naar hetzelfde incident.
    Heb ik dit verkeerd gezien?
    Zo nee, is dit nog in ontwikkeling?


    In de huidige situatie is een snelle, kleine eenheid, dus alleen nuttig gezien de kleinere bezetting?


    Bijgevoegd is een .pdf (anderszins krijg ik het niet voor elkaar) waarop duidelijk is dat de SIV en de TS dezelfde aanrijtijd naar een incident is.
    Ik heb de zoekfunctie gebruikt op ''snelheid'' en '' voertuigsnelheid'', en ik kon hier niks over vinden.

    Hoi allemaal.
    Een N00b hier.


    Ik heb gezien dat dit al afgekeurd is, maar ik wil toch graag de discussie heropenen, ik heb er namelijk een ander idee over dan wat hierboven reeds benoemt is.
    Ik heb het volgende voorstel:


    De functie is naar keuze aan/uit te schakelen, zodat spelers zelf kunnen kiezen in welke modus ze willen spelen. Of zelfs nog tijdens het spelen kunnen switchen, zodat je zelf kunt kiezen hoeveel tijd je op dat moment erin wilt steken.
    Uiteraard veranderd switchen niks aan de hoogte van de beloningen. (24 uur ten opzichte van tijdsdruk) anders ontstaat er een ongelijk speelveld.
    Op deze manier kun je dus bijvoorbeeld effe een uurtje intensief spelen, en op onbeperkt/24uur modus zetten voor de nacht(niet vergeten dan haha)


    De eventuele switch gaat in per volgende melding, dus niet dat, als je de tijd niet gaat halen, gauw op onbeperkt modus zet om hem alsnog te halen.


    Ik stel ook voor dat er een boete op staat als de tijd niet gehaald wordt of de patiënt overlijdt.
    En misschien ook dat de beloning minder wordt naar mate men later aankomt bij de melding. Dit laatste staat wat mij betreft volledig ter discussie.


    Graag hoor ik jullie (en vooral die van de chef want die moet het maken haha) mening.


    Groetjes Thomas