[DONE] Vinkje "Bericht plaatsen in Team-Chat" standaard aanzetten

  • Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waar de reactie van @ZaanseMartin blijft, de 'aanstichter' van deze discussie en wat hij er nou van vindt.

    Nou @'Woukaa en @'Data' ik was even afwezig maar ik reageer natuurlijk wel. Het gevoel van "stelselmatig" genegeerd worden is dat ik het topic geopend heb, een rappel in het topic heb gezet en op meerdere manieren, dit topic, andere topics en facebook eerder gereageerd heb over deze functie....


    Binnen ons team zijn wij er juist blij mee dat deze optie nu is aangezet. Omdat de communicatie die wij bij teammelding willen gebruiken juist in de teamchat terecht moeten komen. Veelvuldig moeten we een tweede keer tikken omdat het vinkje niet aan stond.


    Ergens in dit topic wordt gevraagd nou nou is het zo een moeite
    Euuhh ja, zeker als je heel veel juist met sneltoetsen doet


    Ik ben erg blij met deze update. Laat dat voorop staan. Ik ben nog blijer met het werk dat @Woukaa en @Data doen.
    Maar is de tussenoplossing niet om het inderdaad een instelling te maken. Dan zijn beide kampen blij waarschijnlijk


    Uiteraard niet verwacht dat het zo een storm zou veroorzaken :D

  • Hey @ZaanseMartin ik ben het met je eens, wij gebruiken deze functie nu ook omdat wij als team het erg fijn vinden, en vaak gebruiken voor geplande inzetten en andere incidenten met elkaar te delen. Je speelt ook als team dusja :)


    Wat je zou kunnen doen is stemmen 19-02-2018 Vinkje "Bericht plaatsen in Team-Chat" standaard aanzetten en wie weet blijft de toegevoegde optie er in..


    (Ik zou zeggen deel het met je teamgenoten en breng allemaal je stem uit)



    Groetjes :) :)

  • Wat je zou kunnen doen is stemmen 19-02-2018 Vinkje "Bericht plaatsen in Team-Chat" standaard aanzetten en wie weet blijft de toegevoegde optie er in..

    Wat je zou kunnen doen is stemmen 19-02-2018 Vinkje "Bericht plaatsen in Team-Chat" standaard aanzetten en wie weet blijft de toegevoegde optie er in..

    Uiteraard al gedaan

  • Als men toch besluit om het vinkje standaard aan te laten staan zorg dan ook dat je cursor meteen in de chatregel staat als je inzet opent. Nu moet je nog muizen om naar de tekstregel te gaan.. kan je net zo goed even door muizen om vinkje aan te zetten...

  • Als men toch besluit om het vinkje standaard aan te laten staan zorg dan ook dat je cursor meteen in de chatregel staat als je inzet opent. Nu moet je nog muizen om naar de tekstregel te gaan.. kan je net zo goed even door muizen om vinkje aan te zetten...

    Kan geregeld worden hoor. Dan komen wel de sneltoets functies te vervallen. W,S en X typ je dan in je tekstregel.
    Pas op wat je vraagt, want je krijgt het.

  • Dan komen wel de sneltoets functies te vervallen

    Misschien moeten we het hier dan even over hebben, want er zijn ook spelers die veel via de sneltoetsen spelen.
    Anders krijgen we dadelijk weer zo'n discussie over een functie waar veel mensen het niet mee eens zijn.

  • Misschien moeten we het hier dan even over hebben, want er zijn ook spelers die veel via de sneltoetsen spelen.Anders krijgen we dadelijk weer zo'n discussie over een functie waar veel mensen het niet mee eens zijn.

    Waar denk je dat deze discussie in eerste instantie over gaat? Over de vervuiling van het milieu?
    Deze discussie in juist ontstaan door het toevoegen van een functie waar veel mensen het niet mee eens zijn.


    Kan geregeld worden hoor. Dan komen wel de sneltoets functies te vervallen. W,S en X typ je dan in je tekstregel.Pas op wat je vraagt, want je krijgt het.

    Prima, dan vraag ik bij dezen om de fuctie toe te voegen bij de "Grote-inzetten" voor een minimale hoeveelheid brandweerlieden politie medewerkers en hulpverleners want de dienst auto's en dienstbussen zijn anders behoorlijk nutteloos geworden!

  • Waar denk je dat deze discussie in eerste instantie over gaat? Over de vervuiling van het milieu?
    Deze discussie in juist ontstaan door het toevoegen van een functie waar veel mensen het niet mee eens zijn.

    Ja, maar als er een functie wordt ingevoegd waardoor de sneltoetsen niet meer te gebruiken zijn, zullen er ook verschillenden zijn die het er niet mee eens zijn.
    Dus misschien moeten we voor de functies vooraf goed bekijken wat iedereen er van vind. Voordat we gaan beslissen of we iets in gaan voeren.

  • Ja, maar als er een functie wordt ingevoegd waardoor de sneltoetsen niet meer te gebruiken zijn, zullen er ook verschillenden zijn die het er niet mee eens zijn.Dus misschien moeten we voor de functies vooraf goed bekijken wat iedereen er van vind. Voordat we gaan beslissen of we iets in gaan voeren.

    Dat moet sowieso gedaan worden voordat eender welke functie dan ook wordt ingevoerd. Maar dat was bij deze functie toch ook niet gedaan?

  • Allen, allen, rustig, rustig. En ook mijn collega...


    Deze suggestie hebben we bijna verwerkt, de poll staat als het goed is nog open. Dit topic sluit ik bij deze, in de poll kunnen we gaan zien wat de uitslag wordt; iedereen wel alvast bedankt voor het stemmen.



    Andere suggesties die hierboven tussen de regels door genoemd worden: de vraag om even een nieuw topic te openen in het daarvoor bestemde board, dan reageren we daar.


    Nog wel wil ik even meegegeven: we hebben het hier over het board suggesties: de betekend dat je ideeen kunt plaatsen. Wij kijken vervolgens wat we daarmee kunnen. Aan de hand van deze suggestie hebben we begrepen dat voor sommige functies een poll vooraf belangrijk is; dat gaan we dus van tevoren nu ook goed afwegen of dat nodig is per suggestie.
    Suggesties betekent ook dat het niet is dat men iets roept en het ook per direct wordt ingevoerd. Volgens mij geven we jullie allemaal netjes de ruimte om je suggesties te delen en het met elkaar te bespreken. We kunnen boos gaan worden als dingen niet worden ingevoerd of juist wel, maar breng dan gewoon de suggestie in of iets toch anders kan. Dan beoordelen we dat met elkaar hier op het forum en intern.


    En als wij het nodig vinden, betrekken we alle spelers nogmaals door een poll te houden. Het is dus geen jullie vragen, wij draaien direct verhaal... @Woukaa en anderen...



    Later vanavond volgt de uitslag van de poll. Wil je op dit bericht nog reageren, stuur mij een PB ;)