Ondertussen al 2 jaar verder. Toch nog even onder de aandacht brengen misschien....
Posities door brandje32
-
-
Ik heb ook al onwelwordingen gehad die uitbreidde naar reanimatie en dus een tweede patiënt hadden.

Over het algemeen wordt brw gevraagd voor afhijsing als ambu al tp is en patient meestal al bijna klaar is voor transpoort.
-
Brand in Kantine
grasveld in brand door vuurwerk
speler been gebroken
speler geblesseerd
rellen op tribune
rellen rond stadion
begeleiding voetbalsupporters
brand in clubgebouw
toeschouwer onwel (reanimatie)
toezicht houden op supporters
reanimatie voetballer
blokkade boze voetbalfans
Alcoholcontrole
Doelnet in brand door vuurwerk
Instorting Tribune
Instorting Dak van stadion
Preventief fouilleren op verboden goederen/vuurwerk
Massale vechtpartij (klein en groot) supporters
Verstoring openbare orde
Brand Foodtruck
Persoon geraakt door vuurwerk
Spelersbus gekanteld
Beroving Persoon
Val van Tribune
Opsporing / Aanhouding zakkenrollers
(brandje32)
-
Dit is het systeem wat momenteel ook in duitsland meegenomen is.
Dit willen ze over alle versies gelijk proberen te houden (wat overigens bij US ooit al eens mis is gegaan)
En ook zeker niet alle posten zijn van deze grote. In principe kun je ver komen met de posten hoe ze er nu zijn.
Er zijn maar enkele kazernes waar vele voertuigen staan.Quote.... ??? Er zijn maar enkele kazernes waar vele voertuigen staan. ???? In de werkelijke wereld misschien wel ... Hier in dit spel is alle werkelijkheid ver te zoeken geeft niet daar is het een spel voor.
Laat dan de spelers lekker zelf kiezen hoe ze hun spel willen spelen... wil je groot maak je die.. wil je het niet, doe je het lekker niet....
Zeg dan, Er zit een verdienmodel achter.... Wil je er meer als 10 uitbreidingen dan zal je moeten spelen voor de credits om die kazernes te bouwen... wil je het sneller of heb je geen zin om zolang te moeten spelen..... koop coins....
-
Zal wel met de stikstofcrisis te maken hebben. Door het aantal aanvragen voor een bouwvergunning te beperken, voor uitbreiding bestaande bouw, is de kans groter dat de vergunningen verkregen worden. Een aanvraag voor uitbreiding van alle kazernes zou per definitie afgewezen worden. Het is overigens nog afwachten of je altijd vrije keuze hebt welke post je wilt uitbreiden. De afstand tot Natura 2000 gebieden is wellicht bepalend voor verkrijgen van de vergunning.
Het zal allemaal wel... maar net wat er eerde gezegd wordt.. .1 op de 10 de andere 9 hebben geen problemen met parkeren..
Het is het wederom net niet......
-
ik snap dat de ontwikkelaar daarvoor heeft gekozen. dat kunnen we allemaal lezen.
ik vraag me alleen af waarom.
Omdat we zo meer kunnen verdienen aan coins
-
Gezien alle uitbreidingen qua voertuigen in het spel zou het niet eens tijd worden om het aantal parkeerplaatsen in de kazernes te verhogen. Als je nu alle voertuigen zou willen hebben kom je parkeerplaatsen te kort.

-
De ontwikkelaar gaat kijken wat ze ermee kunnen doen.
Is er al iets meer bekend over deze optie?
-
Klopt het dat als je op deze melding een DB-AV (of DB-NH) + OvD-P om gevangene te vervoeren nadat boten zijn terug gekeerd deze (DB-AV / DB-NH) alsnog handmatig naar cel moet sturen. Hetzelfde gebeurd nog steeds bij drugsmokkel op zee.
-
We're sorry, but something went wrong.
The issue has been logged for investigation. Please try again later.
Is dat een nieuwe melding?
Dus nog actueel lijkt me...

-
Melding van deze de statusoverzicht pagina gemeld aan de ontwikkelaar.

-
Misschien even kijken wat er gemeld werd
Gaat om https://www.meldkamerspel.com/statusoverzichtdat het spel niet werk idd of niet naar behoren idd
-
welnee...Werkt prima weer
-
De ontwikkelaar is geen fan van zowel HB als opkomst.
Bij deze melding is er voor gekozen om deze via opkomst te laten lopen zodat hij ook vaker zal voorkomen.
Je zou denken HB erbij komen ze vaker voorbij...
maar goed het is niet anders.... -
De melding Terroristische aanslag wordt door Politie inzetten gegenereerd. Zou ook de optie Hoofdbureau inzetten kunnen worden toegevoegd zodat de spelers die enkel Hoofdbureau inzetten spelen ook deze meldingen krijgen?
-
De meldingen komen nu ook voor op vliegvelden.
De wijziging is vandaag doorgevoerdTop

-
Als je nu een DB-AV stuurt naar de arrestanten met een OvD-P (met de juiste instellingen) nadat ze aan wal zijn gebracht door de KW-Boot moet je alsnog handmatig de bus sturen naar cel terwijl de OvD-P dat eigenlijk zou moeten afhandelen. Is al eens gemeld via het formulier https://xyrality.helpshift.com/hc/nl/23-missi…ntact-us/?p=web maar het werkt nog steeds niet.
-
De poll stond met verloopdatum voor vandaag.
Maar ik verwacht niet al te veel veranderingen.Zodra dit bekend is, zal een aanpassing naar de ontwikkelaar worden gezonden.

-
Even een Poll om de opties duidelijk te houden
Gaat dit nog een vervolg krijgen?
-
ja soms moet je ff alle opties lezen voordat je stemt. Maar ik heb de optie voor het aanpassen van je stem toegevoegd