IK heb een redderspost kunnen bouwen met 6 DAT-RB, 5 KHV en 5 BA-RB. En om meer te doen, moet ik eerst meer credits verdienen. Dus ik weet niet hoe het komt dat je en limiet tegenkomt. Misschien doordat ik meerdere posten heb gebouwt?
De OVDG keert terug van een inzet als je instelling 'Ambulances automatisch terug alarmeren' aanstaat, en de inzet geen patienten meer heeft.
Goedemorgen,
Leuk een nieuwe uitbreiding de KNRM. Maar ik zat te kijken en ik zie dat er ook een groot aantal van deze posten zijn die niet direct aan het strand te koppelen zijn. (bv Dordrecht)
Mijn vraag is dan ook, is het wel zinvol om deze posten te bouwen omdat ze eigenlijk nooit in de buurt zitten van een POI die nodig is voor de inzetten van de KNRM. (wel rivier maar die worden expliciet niet gebruikt stond te lezen in het nieuws) Graag een reactie of het slim is of niet...
Ik denk dat er een onderscheid moet zijn tussen Reddingsbrigade op het strand in de zogenaamde strandposten en de KNRM reddingstations https://www.knrm.nl/reddingstations. Nu is er gekozen voor een gebouw waarin beiden zitten. Misschien had de optie beter geweest om ook te kiezen voor strandposten voor de reddingsbrigade op het strand of daar waar ze horen aan meren en plassen. Je kan ook een Reddingsstation op de plek zetten van een Reddingsbrigade en dan geen KHV erin.