Was fijn om het samen te doen @juriaanvv bedankt voor je hulp!
Posities door Rkraus
-
-
Hoi allemaal,
Graag wil ik vragen of iemand voor mij 2 voertuigafbeeldingen zou willen maken, het gaat om 2 voertuigen van de Bedrijfsbrandweer van Bavaria.
Zie bijgevoegde link > http://brandweerbavaria.nl/voertuigen/
het gaat om de TS en de DB/(Hulpverleningsmaterialen wagen)Ik heb geprobeerd om zelf te tekenen maar dat is een ramp hahahaha..
Alvast bedank
-
Bedankt voor de toelichting... Beter dat er voor gekozen is om het zo te houden
-
geweldige toevoeging voor in de toekomst..
-
in België, ik meen Antwerpen en Gent zijn deze er ook volgens mij.. in Nederland ben ik ze zelf nog niet tegengekomen. Wie weet is het (op een later moment) een leuke toevoeging..
-
@Data Ooh ja dat had ik ook al geprobeerd volgens mij maar dan geeft hij aan dat er geen trekkend voertuig beschikbaar is..
Als je tijd hebt mag je wel eens kijken of het bij jou wel lukt.
Maar het heeft voor mij overigens geen haast!!!Jullie doen al zoveel voor het spel.
Groetjes en fijne avond.
-
@Data sorry dat ik zoveel energie verbruik..
Met meldkamers aan elkaar koppelen bedoel je dit onderstaande op de foto ?
Dus bij hoofdmeldkamer zet je dan ZHZ ?
-
@Data Heb het een en ander uitgeprobeerd en volgens mij komt het doordat ik de Regio's/Meldkamers realistische heb gemaakt en heb toegewezen aan de korpsen waar deze ook staan in de regio. Wanneer ik 2 korpsen in Zeeland pak en nergens aan toewijs, dan haalt hij de bak nog niet op in een korps in ZHZ. Is dit de bedoeling dat dat niet gaat?? of is het zo dat ik dan bij dat korps ook de toewijzing verander ?
Bedankt voor je inzet!
Groetjes Roy
-
-
ach morgen weer een dag..
ter compensatie zou 30 coins wel mooi zijn natuurlijk (grap!!!! )Slaapse allemaal, ook mijn wekker gaat vroeg helaas.. tot morgen
Succes!
En voor de makers van het spel.. super dat jullie je zo inzetten!!!!
-
komt goed.. dank @piet2001
-
had makkelijker geweest indd.. maar wist even niet meer hoe het werkte. Ik drukte op topic aanmaken en zag dat hij bij algemeen stond... maar ze zullen het vast wel zien..
-
@piet2001 had een Facebook bericht gestuurd en kreeg net de reactie dat ze ermee bezig zijn @juriaanvv kreeg dit net ook terug gekoppeld
-
ze zijn er mee bezig op dit moment om het op te lossen
-
zie ook veel klachten over dit probleem op het Duitse forum staan..
-
lopen nu wel veel inkomsten mis helaas
Ongeveer 25 a 26 grote natuurbranden en de geplande inzettenof niet dan @juriaanvv
-
-
@Woukaa @Data ik heb een probleem.
Mijn haakarmbakken staan aangevinkt op alle voertuigen toelaten maar hij haalt de bak niet op.
Chauffeurs zijn opgeleidHierbij wat screenshots.
HA`s van andere regio`s waren wel gewoon beschikbaar.
Of zit het probleem in het feit dat ik 3 Regio`s (meldkamers) heb , en daarbij de eigen regio niet beschikbaar was?Groetjes Roy Kraus
-
@Woukaa ik wilde even laten weten dat de server eruit ligt,
Groetjes Roy Kraus
-
Veel respect voor de makers van het spel.. ik zie nu in hoe lastig het soms is om zoiets moois te maken.. !