Posities door Jverhaaf1990

    Ja, maar als er een functie wordt ingevoegd waardoor de sneltoetsen niet meer te gebruiken zijn, zullen er ook verschillenden zijn die het er niet mee eens zijn.Dus misschien moeten we voor de functies vooraf goed bekijken wat iedereen er van vind. Voordat we gaan beslissen of we iets in gaan voeren.

    Dat moet sowieso gedaan worden voordat eender welke functie dan ook wordt ingevoerd. Maar dat was bij deze functie toch ook niet gedaan?

    Misschien moeten we het hier dan even over hebben, want er zijn ook spelers die veel via de sneltoetsen spelen.Anders krijgen we dadelijk weer zo'n discussie over een functie waar veel mensen het niet mee eens zijn.

    Waar denk je dat deze discussie in eerste instantie over gaat? Over de vervuiling van het milieu?
    Deze discussie in juist ontstaan door het toevoegen van een functie waar veel mensen het niet mee eens zijn.


    Kan geregeld worden hoor. Dan komen wel de sneltoets functies te vervallen. W,S en X typ je dan in je tekstregel.Pas op wat je vraagt, want je krijgt het.

    Prima, dan vraag ik bij dezen om de fuctie toe te voegen bij de "Grote-inzetten" voor een minimale hoeveelheid brandweerlieden politie medewerkers en hulpverleners want de dienst auto's en dienstbussen zijn anders behoorlijk nutteloos geworden!

    Sterretje of niet...


    Voor ons is het gewoon super uber K(waliteitief) U(itermate) T(eleurstellend).


    Iedereen speelt het op zijn eigen manier de een wil het vinkje aan en de ander uit...
    Maak dan de optie om het voor de gebruiker aan of uit te zetten.


    Ik snap woukaa wel in de oogpunt van het coderen...
    "checkbox.checked = true" en hopla weer een update toegepast...
    Lekker makkelijk. Maar zo makkelijk werkt dan nou eenmaal niet in de maatschappij.

    In dit geval ben ik het helemaal met @brandje32 eens. Het is wel degelijk een vervuiling van de chat. Ja er worden een hoop meldingen open gezet om bepaalde voertuigen van iemand anders te vragen. In dat geval vinken wij de melding aan in de chat. Bij grote inzetten. wat bij ons "RUIM" 15 keer per dag voorkomt zet iedereen een puntje in de melding om aan te geven dat we er een voertuig naartoe gestuurd hebben zodat we niet iemand over het hoofd zien. En nu is het zo dat er tussen elk "Zinnig bericht" 15 tot 20 "Onzinnige puntjes" staan. De tijd die erin is gestoken om deze update uit te brengen had beter besteed kunnen worden om eerst een poll aan te maken of het wel een wenselijke update is. Ik heb nu ook gezocht of er de optie was om dit uit te zetten in de meldkamer zoals er eerder is aangegeven maar dat is er ook niet. Ja dit is misschien mijn eerste bericht hier op het forum, maar vond het nu toch echt van belang om ook mijn stem en mening erover te geven. Maak het wenselijk voor de gebruiker om het aan of uit te zetten in de meldkamer.

    Timo22 gooide het balletje op waar ik het wel mee eens ben. Kan er een cancel knop gemaakt worden dat als ik een voertuig dooralarmeer naar het volgende incident, dat ik dat kan cancellen en naar een andere incident kan dooralarmeren? Nu moet je eerst het voertuig terugroepen en gaat hij ook van de huidige incident weg.