LSS Manager Meldkamerspel.com
-
-
Kan het zijn dat de meldinghelper niet meer werkt? - probleem is blijkbaar al opgelost
-
Klopt, wanneer ze updates doen kunnen er storingen ontstaan. Een paar keer vernieuwen helpt in 99,99% van de gevallen.
Deze komen steeds voor als er een update is aan de vertalingen. -
Ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar het zou wel een goede verbetering zijn.
Momenteel worden bij de spraakaanvragen waar geen afdeling nodig is alle ziekenhuizen verborgen bij gebruik van de filters.
Aangezien het spel op de pc al een onderscheid maakt in "Niet nodig"of "nee", lijkt het mij dat dit ook in het script door te voeren is om dan geen enkel ziekenhuis te verbergen. Voor die paar meldingen steeds het filter uitzetten en het daarna weer aan te zetten is niet ideaal. -
Ola, vraagje, sinds kort eindelijk met LLS aan de slag, maar waarom krijg ik bij ambulance wel een mooi overzicht en bij politie niet? Mis ik wat, heb ik iets nog niet geactiveerd, alvast bedankt
-
Wanneer je bij een politie spraakaanvraag in het losse spraakaanvraag scherm krijg je (mits goed ingesteld (standaard)) wel een gefilterd overzicht. Wanneer je de waardes in de melding bekijkt werkt de module niet.
Als je dus in het statusscherm op de spraakaanvraag van de politie zal klikken, moet je als goed is ook de gefilterde versie krijgen. Wel staat het vanuit het spel standaard achter elkaar. En niet in een lijst als bij de ambulance.
-
Merci, zoek me rot, maar kom er alleen niet uit, is dat dat standaardscherm wat je te zien krijgt?
-
Ja, je hebt de normale standaard spullen. De module veranderd niks aan het uiterlijk voor het afhandelen van de spraakaanvragen. Deze verbergt in principe alleen een paar knoppen die niet aan je filter voldoen.
Maar zoals ik al zei. Bij politie kun je onder de voertuigen in de melding ook al de bestemming selecteren. Wanneer je dat doet zit je niet in het spraakaanvraagscherm en ziet de module dus niet dat die iets moet doen.
Wanneer je bij al je status meldingen op je spraakaanvraag van de politie klikt zal je wel in het scherm komen en doet de module mogelijk knoppen verbergen.
Let OP: Wanneer je naar een volgende arrestant gaat heb je kans dat je in de melding (dit is het geval als een melding 2 arrestanten heeft) komt waardoor je je luxe van de module niet hebt. -
Ik ga weer verder met zoeken, bedankt iig
-
Graag gedaan
-
Sry schonmal für die Schlechte Niederländische Übersetzung, diese ist mit einem Translator geschrieben:
Wenn der Missionhelper oder andere Funktionen des LSSM nach dem heutigen Update nicht mehr richtig funktionieren, bitte 1-2x STRG+F5 Drücken. Es kam eine "neue" Sprache hinzu, was wieder zu Problemen führen kann.Sorry voor de slechte Nederlandse vertaling, deze is geschreven met een vertaler:
Als de missiehelper of andere functies van de LSSM na de update van vandaag niet goed werken, druk dan 1-2x op CTRL+F5. Er is een "nieuwe" taal toegevoegd, die weer problemen kan opleveren.If the mission helper or other functions of the LSSM do not work properly after today's update, please press 1-2x CTRL+F5. A "new" language has been added, which may cause problems again.
-
is er ook een instalatielink voor internet Explorer?
-
Na mijn weten werkt tampermonket niet op Internet Explorer.
Miscrosoft Edge uit mijn hoofd wel.EDIT:
Zie site tampermonkey
http://www.tampermonkey.net/ -
Bedankt.
-
Bitte beachte jedoch, dass im Internet Explorer und im Microsoft Edge ggf. nicht alle Features fehlerfrei funktionieren. Wir empfehlen daher die Nutzung eines vernünftigen Browsers.
Houd er rekening mee dat niet alle Features correct werken in Internet Explorer en Microsoft Edge. Wij raden daarom het gebruik van een moderne browser aan.
-
Ik heb de manager geinstalleerd en hij loopt volgens Tampermonkey ook. Maar ik zie op meldkamerspel.com geen uiterlijke veranderingen. Doe ik iets verkeerd en moet ik nog iets aanzetten? Ik heb mijzelf al opnieuw in- en uitgelogd alsmede de cookies/cache-gegevens verwijderd.
-
Waar kan ik de voertuigspreiding zien als ik deze heb aangezet
-
Ik heb de manager geinstalleerd en hij loopt volgens Tampermonkey ook. Maar ik zie op meldkamerspel.com geen uiterlijke veranderingen. Doe ik iets verkeerd en moet ik nog iets aanzetten? Ik heb mijzelf al opnieuw in- en uitgelogd alsmede de cookies/cache-gegevens verwijderd.
het kan 24 uur duren voordat je iets ziet
Waar kan ik de voertuigspreiding zien als ik deze heb aangezet
links onder staat een "stapeltje" met papiertjes en de bovenste is blauw. als je die aanklikt heb je hem te pakken
-
het kan 24 uur duren voordat je iets ziet
Je zou het direct moeten zien als je het hebt geïnstalleerd. Als het goed is zie je rechtsboven in LSS-Manager staan.
Als je daar klikt kan je de modules per stuk aanzetten. -
Ik heb een telemetrie-invoer voor gebruiker Einschtein. Dus de manager is zeker actief geweest.
Ziet u een groen vakje in de rechterbovenhoek met "LSS Manager"?