Sorry al voor mijn slechte nederlands, ik gebruik een vertaler.
Ik heb een test gedaan in dit verband, omdat het met mijzelf is gebeurd.
Blijkbaar, wanneer eigen auto's zijn meer dan 20 minuten/40 kilometer, de bar van het water "wit" . Als u één of meer auto's in de buurt van de operatie hebt (dus minder dan 20 minuten/40 kilometer rijden), wordt de balk correct weergegeven.
Zoals je kunt zien in je schermafbeelding, is je eerste auto ongeveer 50 kilometer verwijderd van de missie, dus de balk zal "wit" zijn.
Maar de ontwikkelaars zijn op de hoogte van dit feit, want dit heeft zelfs invloed op alle 4 de versies met watersysteem.
Entschuldigung schonmal für mein schlechtes Niederländisch, ich benutze ein Translator.
Ich habe diesbezüglich, weil es bei mir selbst aufgetreten ist, mal einen test gemacht.
anscheinend wird, wenn eigene autos über 20 Minuten/40 Kilometer sind, die leiste vom wasser "weiß" . Hast du ein Auto oder mehrere Autos in der nähe vom Einsatz (Also unter 20 Minuten/40 Kilometer Anfahrt), wird dir die Leiste richtig angezeigt.
Wie man an deinem Screenshot erkennen kann, ist dein erstes Auto circa 50 Kilometer entfernt vom einsatz, daher wird die Leiste "weiß".
Die Entwickler wissen aber über den Umstand bescheid, da dieser sogar alle 4 Versionen mit Wassersystem betrifft.
Sorry for my bad Dutch, I use a translator.
I did a test on this because it happened to me.
Apparently, when your own cars are over 20 minutes/40 kilometres away, the water bar turns "white". If you have one or more cars in the vicinity of the operation (i.e. less than 20 minutes/40 kilometres away), the bar is displayed correctly.
As you can see from your screenshot, your first car is about 50 kilometres away from the mission, which is why the bar is "white".
However, the developers are aware of this fact, as it affects all 4 versions with a water system.