LSS Manager Meldkamerspel.com

• Hallo, het is tijd om ons project LSS Manager aan jullie te presenteren!

Functies:

• Een nieuw uiterlijk voor het spel
    • Kleur, uiterlijk, en verschillende versies kunnen gewisseld en opgeslagen worden
    • Toetsenbord snelkoppelingen voor het alarmeren van voertuigen, het openen van incidenten van teamgenoten enz.
    • Een tool voor het plannen van je posten. (het tekenen van circels om je post in 5km en 10km radius.)
    • Spraakaanvraag op de kaart
    • Het uitschakelen van spraakaanvragen
    • Een dashboard met alle informatie over je posten en de voertuigen.
    • Een klok op de kaart
    • Nacht modus, volledig kaart modus, geen kaart modus. (Layout 4-6)
    • En hiernaast zijn wij nog bezig met meer te ontwikkelen

Installatie:Firefox Gebruikers -> Installeer de add-on Greasemonkey
    Opera Gebruikers -> Installeer de add-on Violentmonkey
    Chrome Gebruikers -> Installeer de add-on Tampermonkey
    Safari Gebruikers -> Installeer de add-on Tampermonkey

AUTOMATISCHE UPDATE VERSIE van het script (Klik op de link om te installeren)
    CLICK ME TO INSTALL THE MANAGER

Interesante weetjes:

• Als je op het logo clickt in game (links bovenin) dan kom je weer hier op het forum.
    • Om de kaart te herladen klik je gewoon op de kaart
    • Als je bugs vind post ze hier. Dat kan in het engels maar mag ook zeker in het nederlands.
    • DIT SCRIPT IS NOG IN BETA
    • Voel je vrij om suggesties te delen hier op het forum.

Keyboard shortcuts:

• Q = Spraakaanvraag oproep
    • W = incident openen voor het team
    • E = terugroepen eerste voertuig van het incident
    • R = Spraakaanvraag beantwoorden en terug naar incident (dit werkt als er 2 of meer ambulances terplaatsen zijn op een incident)
    • A = Vorig incident
    • S = Voertuigen alarmeren en naar volgend incident
    • D = Volgend incident
    • Y = Open eerste incident uit de lijst
    • X = Alarmeren voertuigen
    • C = Sluiten van meldingsscherm (dit werkt hellaas nog niet (tenzij je een omweg hebt))

Gebruiks voorwaarden
    Dit script is nog in een beta-versie. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan uw systeem.Dit script is niet gerelateerd aan meldkamerspel.com. Veranderingen en herpublicatie is niet toegestaan.Door het gebruiken van dit script staat u toe dat wij uw gebruikersnaam, browser-versie en datum van het gebruik van dit script opslaan in onze database voor onze eigenveiligheid en toekomstige support.

Vragen?Als je vragen hebt stel ze gewoon hier op het forum. Het zelfde geld voor suggesties die het script kunnen verbeteren. :thumbup:

[Blockierte Grafik: https://i.imgur.com/Q8C25oa.png]
    [Blockierte Grafik: https://i.imgur.com/7yVglVb.jpg]
    [Blockierte Grafik: https://i.imgur.com/NmXHW4r.png]
    [Blockierte Grafik: https://i.imgur.com/IKHAstM.png]
    [Blockierte Grafik: https://i.imgur.com/rxkfPyx.jpg]
    [Blockierte Grafik: https://i.imgur.com/tXLa5Vq.png]

German videos:

Externer Inhalt youtu.be
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

Externer Inhalt youtu.be
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

Externer Inhalt youtu.be

Externer Inhalt youtu.be

If i am not around @TheGauntletNL is the official support. He will let me know about problems or wishes ;)

• Het script is hellaas nog niet beschikbaar omdat we dit nog aan het testen zijn. Blijf op de hoogte door dit forum in de gaten te houden. We verwachten volgende week het script vrij te geven voor gebruik.

Co-Admin van BrandweerNL

Regio's:

NL:

20: VRMWB: Midden- en West Brabant (5%)

21: VRBN: Brabant-Noord (100%)

22: VRBZO: Brabant-Zuidoost (95%)

• we zijn nu een weekje verder... hoe staat het ervoor?

we hebben hellaas nog wat bugs gevonden en een aantal vertalings problemen vanuit het duits. het dashboard werkt nog niet goed met de nederlands versie dus dat zijn we aan het oplossen. ik post hier een update als ik meer weet qua voortgang want ik kan daar hellaas op dit moment niet veel over zeggen.

Co-Admin van BrandweerNL

Regio's:

NL:

• Ik heb weer een kleine update voor de volgers van deze mooie toevoeging aan Meldkamerspel. We hebben vandaag weer een grote bug opgelost en vooruitgang geboekt met het vertalen van diverse componenten. Ik ga jullie proberen iedere dag op de hoogte te houden met de laatste ontwikkelingen en misschien in de loop van de week een nieuwe release datum.

Co-Admin van BrandweerNL

Regio's:

NL:

• Heb Greasmonkey gedownload en geinstalleerd, echter na diverse keren het verhaal te hebben gelezen kom ik er niet uit hoe je het aan de praat krijgt zoals
    jullie het laten zien via de screenshots en filmpjes.

Graag zou ik weten wat te doen om jullie B-versie te proberen.

M.v.G.
    Fred

>>>> Brandweer Oldambt <<<<

• Heb Greasmonkey gedownload en geinstalleerd, echter na diverse keren het verhaal te hebben gelezen kom ik er niet uit hoe je het aan de praat krijgt zoals
    jullie het laten zien via de screenshots en filmpjes.

Graag zou ik weten wat te doen om jullie B-versie te proberen.

M.v.G.
    Fred

hallo Fred,
    het is nog niet uitgebracht zover. er zijn nog wat kleine fouten gevonden laatst wie ze herstellen.
    het zou eigenlijk al uit zijn zoals in de post staat maar dat is nog niet het geval
    ze houden je denk wel op de hoogte wanneer die uit is :) tevens wacht ik ook haha

Aeroxbird