[2024-04-27] Bericht namens GameTeam

  • Beste spelers,


    Een tijdje terug hebben we een oproep geplaatst, hierop hebben we verschillende reacties gekregen van zowel bekende als nieuwe spelers.
    Na een grondig overleg zowel intern als met de ontwikkelaar hebben we een keuze gemaakt voor de assistentie die we gaan krijgen.
    Om jullie niet al te lang in spanning te houden ga ik ook maar snel over op de bekend making.
    Dit keer hebben we gekozen om 2 spelers toe te voegen aan het team, om de taken van michaelkraan en michel19761hlm over te nemen.

    Graag verwelkomen we Rene-MKS en Paul1998 in ons team.
    Daarnaast hebben we van MoneyMalibu het aanbod gekregen om op de achtergrond mee te kijken naar de updates en content en als tester.

    Daarnaast blijven een aantal oud leden als adviseur binnen onze kanalen om ons te kunnen voorzien van informatie uit hun kennis gebied.
    En zal Data op de achtergrond blijven verder ontwikkelen aan onze interne tooling om eenvoudiger updates voor jullie te maken.


    Een kort overzicht van onze actuele samenstelling:

  • Als nieuw lid van het Gameteam iets over mijzelf.

    Allereerst uiteraard dank aan het Gameteam voor het gestelde vertrouwen. Nu nog waar maken ;-)


    Ik speel MKS sinds januari 2021. Dit heb ik in verschillende teams gedaan, waardoor ik ervaren heb hoeveel verschillende soorten speelstijlen er zijn. Ook heb ik in die teams veel mogen leren van andere (meer) ervaren spelers.


    Inmiddels mag ik mijzelf ook een ervaren speler noemen, maar dat neemt niet weg dat ik nog zeer regelmatig iets nieuws leer en dus ook niet alles weet. Via het forum kan je dan meestal vrij snel een antwoord op je vraag vinden/krijgen. En anders is er eigenlijk altijd wel een andere speler die het antwoord heeft.


    Mijn motivatie om lid te worden van het Gameteam is omdat ik van mening ben dat we dit spel met zijn allen spelen. Zonder Gameteam zouden we een hoop nieuwe content en communicatie met de ontwikkelaar missen. Het mag, naar mijn mening, dan ook niet gebeuren dat slechts één man/vrouw de kar zou moeten trekken bij het Gameteam.


    De eerste tijd zal ik vooral kijken hoe alles binnen het Gameteam functioneert. Hopelijk is dat snel duidelijk en kan ik een bijdrage leveren aan het Gameteam om voor de spelers van MKS het spel aantrekkelijk te houden.

  • Ik ben dus Paul, 44 jaar.


    Ik speel MKS nu zo’n 5 jaar zo goed als dagelijks.

    In Nederland speel ik dagelijks met account Paul010 in het team van NL Rescue.

    Daarnaast ben ik dagelijks actief op missionchief-australia.com met mijn account Paul010NL in het team AUS Rescue (NL)

    Naast bovengenoemde ben ik regelmatig actief op de speelwerelden: US, UK en Korea. En mocht alles niet meer werken dan wil ik ook nog wel eens uitwijken naar DE.


    Naast MKS speel ik graag een potje Farming Simulator 22. En die staat vaak ook naast MKS aan.

    Naast alles op de computer hou ik me ook graag bezig met fotografie en filmpjes maken.


    Ik ben veel online, dus ik denk dat ik daarmee sws een aanwinst ben voor het GT. In me werk heb ik veel te maken met ICT projecten/trajecten waarvan ik denk dat het wel een beetje te vergelijken is met eventuele taken/projecten binnen het GT.


    Ook ik ben van mening dat we MKS met zn allen maken en dat we gebaat zijn een breed en sterk GT. We hebben een stabiel GT nodig waar we op kunnen bouwen. Ik hoop dat we dat nu met zijn allen kunnen creëren.


    Zitat

    Nog een persoonlijke noot. Ik betrap mezelf erop dat ik af en toe een beetje flauw kan reageren op de officiële kanalen van MKS (forum/FB). Dit heb ik altijd gedaan vanuit een bepaalde sarcasme. Ik zal me in de toekomst daarin beperken. En wil ook mijn oprechte excuses aanbieden, mochten mensen zich daardoor aangevallen of anderszins benadeeld hebben gevoeld. `