[FMKS0059] Prijs MMT uitbreidingen [AFGEROND]

  • Mij viel zojuist op dat de prijzen van de uitbreidingen in een MMT post ineens veel duurder zijn geworden.

    De uitbreidingen waren 1. 10.000, 2. 50.000 en 3. 100.000, maar nu kost elke uitbreiding aan de post 800.000 credits, dus 2,4 miljoen totaal.

    Waarom worden zulke belangrijke wijzigingen niet gecommuniceerd? Ik vind het nogal een groot verschil met de oude prijs. ( 2.240.000 credits verschil )


    Zie onderstaande screenshot van de blog voor de oude bedragen.

  • hmm, de persoon die altijd alles eerder communiceert dan het gameteam. Weet eens een keer iets niet.

    Misschien ergens anders mee mee gekomen. We zullen vast wel iets horen uiteindelijk. Het is weekend.

    En anders vraag je het aan je achterdeur. Die zullen het ook wel weten.


    We wachten gewoon lekker de normale berichtgevingen af.

  • hmm, de persoon die altijd alles eerder communiceert dan het gameteam. Weet eens een keer iets niet.

    Misschien ergens anders mee mee gekomen. We zullen vast wel iets horen uiteindelijk. Het is weekend.

    En anders vraag je het aan je achterdeur. Die zullen het ook wel weten.


    We wachten gewoon lekker de normale berichtgevingen af.

    Ik vind dit een erg rare reactie van je. Ik weet niet alles eerder dan het GameTeam. Gelukkig niet.


    Maar zoals je zegt is het weekend, dus zal de update er al minimaal vanaf vrijdag in moeten zitten aangezien dit niet in het weekend geüpdatet wordt. Dan had er dus al lang een bericht geweest kunnen zijn.

  • Ik vind dit een erg rare reactie van je. Ik weet niet alles eerder dan het GameTeam. Gelukkig niet.


    Maar zoals je zegt is het weekend, dus zal de update er al minimaal vanaf vrijdag in moeten zitten aangezien dit niet in het weekend geüpdatet wordt. Dan had er dus al lang een bericht geweest kunnen zijn.

    Je kan de reactie raar vinden, maar jij weet altijd de exacte getallen weet terwijl we gameteam nergens over horen. Of dat ze aangeven dat die niet bekend zijn.
    Dus dat interpreteer ik als dat jij ook veel dingen eerder weet dan gameteam, aangezien ik dit al meerdere keren heb gezien.
    Maar gelukkig heb ik ook niet gezegd dat je alles eerder weet. Zou een schande zijn als andere dingen eerder zouden weten dan de mensen die zich hard voor ons inzetten.
    Sinds wanneer het er in zit weet ik niet. Maar we kunnen beter op een officiële reactie wachten.

  • hmm, de persoon die altijd alles eerder communiceert dan het gameteam. Weet eens een keer iets niet.

    Misschien ergens anders mee mee gekomen. We zullen vast wel iets horen uiteindelijk. Het is weekend.

    En anders vraag je het aan je achterdeur. Die zullen het ook wel weten.


    We wachten gewoon lekker de normale berichtgevingen af.


    Als je zo reageert kan je beter niet reageren..... Wat een kansloos antwoord....


    Ik kan je vertellen dinsdag de 20e was het nog "normaal", volgens mij is er genoeg tijd geweest om het bekend te maken dat de kosten zijn veranderd.


    De andere kant van het verhaal is, misschien hebben die Duitsers dit wel uit eigen beweging gedaan, en heeft het Game Team er niet om gevraagd dan is de vraag terecht die gesteld wordt.


    Ik kan je wel wat ICT kennis bijbrengen hoe jij als speler kan monitoren wanneer er wat veranderd in het spel.

    En ja, dan weet je, je leest het goed JIJ, het sneller dan dat het GameTeam het post op het forum of waar dan ook.


    Ik kan je vertellen dat de ontwikkelaar dit ook niet gecommuniceerd heeft naar, zoals jij het noemt 'de achterdeur'.


    Al met al ben ik blij dat ik 10tallen uitbreidingen goedkoop heb kunnen doen haha!

  • haha JRH heeft weer eens discussie. En jij reageert weer.

    Blijft toevallig, maar ik heb geen in er in als ik op iemand reageer dat er steeds mensen zijn die afkrakend op me reageren.

    Maar iedereen is vrij om te reageren op een openbaar forum, dus doe je best.
    Ik heb inmiddels wel door hoe het hier werkt, grotere spelers kunnen meer maken dan kleinere.

    Ben misschien niet de actiefste, maar ben net als jullie een speler die hier kan zijn. En nee, ik hoef van jou ook geen ICT les of iets dergelijks. Als ik dat wil ga ik wel naar andere.

    Maar op deze manier ga ik wel anders denken over het spel. Bedankt daarvoor.

    De laatste coins zijn dus gekocht. Geld verdienen ze aan mij niet meer. Pech van de premium.

    Succes daar.


  • Het is niet toevallig dat ik reageer, ik reageer alleen als mensen kansloos reageren op het forum of achterlijk doen tegen het Game Team!

    Als jij het als afkrakend ervaart, prima, ik kan alleen maar zeggen denk is een keer na voordat je wat neerzet.


    Alle meldingen die gemaakt worden komen vaak niet uit de ontdekkingen van JRH of mij, actief team helpt daarbij die dingen opvallen maar niet de tijd nemen om het op het forum te zetten of niet eens een forum account hebben.


    Zal je nog een voorbeeld noemen, elk uur worden er meerdere opleidingen opengezet dag in dag uit, als er een nieuwe opleiding toegevoegd wordt voor een uitbreiding is het dan de achterdeur die het doorgeeft of is het gewoon een actieve speler die het opvalt.


    Denk daar voortaan is over na ipv lopen te janken over 'achterdeurtjes'.


    Om het voor jou gelijk duidelijk te maken, nee ik weet niet wie LSSM maken en ik sta niet in contact met deze Duitse spelers.

    Wel heb ik met meerdere actieve spelers uit verschillende landen contact wat hun opvallen en wat er bij hun veranderd en hoe de communicatie daar loopt.


    Fijne avond en succes in de toekomst!

  • Ik kan zelf gewoon praten. Heb ik hem niet voor nodig. Maar misschien moet je ook aan zelfreflectie doen.

    In het vervolg kan je beter inhoudelijk reageren ipv iemand meteen de grond in proberen te trappen met zaken uit het verleden.

    Grotere spelers kunnen helemaal niet meer maken dan kleinere, maar goed als jij dat vind, veel plezier met die mening.

    Grotere spelers hebben hooguit meer informatie over het spel door ervaring, zelf proberen e.d.

  • Goedenavond,


    Wij hebben niks vernomen hierover van de ontwikkelaar. Uiteraard hebben we hier meteen melding van gemaakt. Zodra we meer weten horen jullie meer van ons. Houd het in de tussentijd even netjes onderling ;)

  • Goedemiddag allemaal,


    We hebben het probleem bij de ontwikkelaar voorgelegd. Aan de achterkant van het spel hebben zij aanpassing doorgevoerd, daarbij ook uitbreidingswaarden rechtgetrokken. Met als resultaat dat de uitbouw op een MMT-standplaats 800.000 credits kost. Wij hebben dit bij ze voorgelegd en zij hebben hier hun redenen voor. Later deze week zullen zij met een officiële aankondiging komen.

  • Cahjo

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Prijs MMT uitbreidingen” naar “[FMKS0059] Prijs MMT uitbreidingen [AFGEROND]”.