Posities door kiek

    Goeiemorgen,

    Kan erbij de aanhangers meer voertuigen worden toegevoegd om deze te trekken zoals ook bij WOA het geval is.
    Het is beetje gek dat ze wel door een ts 8/9 getrokken kunnen worden maar niet door een tst 8/9 of de nb varriant ect.

    Ik kwam vanmorgen tot de ontdekking dat hij een CT als tankwagen/slangenwagen telt. Dit kan niet helemaal de bedoeling zijn lijkt me.


    Ik weet niet hoe de aanhangers bedacht zijn maar dat lijkt me wel als tankwagen/slangenwagen te horen tellen wat op dit moment dus niet gebeurt? klopt dit of is dit gewoon zo bedacht.

    Als ik het fout heb zal ik dat graag horen maar het lijkt me niet heel logisch

    In de realiteit blijft een vliegtuig een vliegtuig. Grote indicatie wordt in de melding zelf ook niet vaak gegeven.
    Bij het maken van de inzet hebben we gelet op de meldingen en voertuigen die bij het referentie incident ook gebruikt zijn.

    Misschien een idee om meldingen aan te passen.

    In de UK versie heb je bijvoorbeeld deze meldingen:

    HGV Lost its load

    HGV Lost its load (Livestock)

    HGV Lost its load (Milk)


    Deze meldingen hebben andere voertuigen nodig zo kun je dus bij de vliegtuig meldingen het volgende toepassen:

    Vliegtuig neergestort (klein)

    Vliegtuig neergestort (Vrachtvliegtuig)

    Vliegtuig neergestort(prive vliegtuig)

    Vliegtuig neergestort(Militair)

    ect en kun je daarop de slachtoffers en voertuigen aanpassen geeft ook wat meer variaties in meldingen ipv vliegtuig neergestort en dan de andere kleine vliegtuig neergestort. ik weet niet in hoe ver dat in het real gaat of maar misschien is dit een optie.

    Als je dit gaat toevoegen aan de toezicht wordt het helemaal onoverzichtelijk dan zal er weer een filter op moeten.


    Maar je kunt ook kijken wie je spraak admin maakt want er zijn wel andere functies die meer voorrang hebben dan een optie om meer toezicht te maken. vooral bij grote teams wordt het toezicht dan wel erg vol.

    ach... hat punt blijft nog altijd dat er een probleem is met de server en dat er een oplossing moet komen....


    anderen misschien een idee hoe het kan worden opgelost?

    Dat ze in DL het probleem fixen dat is de enige oplossing. Dit gezeur en gezeik ja het licht aan het grote team gaat helemaal nergens over eerder waren het 2 teams toen was er ook al gedonder. Ze hebben in US team die qua user vele male groter is dan hier bij NL zie hieronder.



    Maar waarom moeten wij een oplossing bieden ze moeten daar in DL gewoon de oplossing bedenken en uitvoeren.
    Als ik oplossing wil bedenken ga ik wel aan het werk levert me ook aardig meer op dan gewoon voor de 'fun' spel spelen waar ik oplossing voor moet bedenken.

    - Welk besturingssysteem en welke browser wordt er gebruikt?
    Windows 10 Pro - Firefox
    - Loopt het hele spel vast(reageert de hele pagina ook niet meer)?
    Geen last van
    - Als dit niet het geval is: laden de pagina's erg traag? Als voertuigen of missies niet worden bijgewerkt, kan dit dan worden verholpen door de pagina opnieuw te laden?
    Pagina laden erg traag en kan slecht voertuigen sturen bij meer dan stuk of 15 gaat hij dan regelmatig wit scherm met serverfehler. Dit is wel vaak in de avond

    Overdag als ik me lijst leeg druk en me spraak heb afgerond blijven de meldingen ook hangen dat als ze afgerond zijn dat ze niet verdwijnen en bij de Teaminzetten wordt de status regelmatig overdag niet omgezet zodat het net lijkt of je daar niet aanwezig bent. pagina herladen lost het op maar dat is na mijn inzien niet de oplossing.

    Beste Youri en andere leden van het Game Team,


    Ik wil jou graag is uitnodigen om het spel is te gaan spelen als het na 22 uur is.

    Probeer dan is 1 uur te spelen zonder foutmeldingen ik ben benieuwd of jou het lukt?


    Rond die tijd kun je niet fatsoenlijk voertuigen kopen, voertuig aanpassen, opleidingen of mensen over te plaatsen. Om nog maar niet over de meldingen te gaan beginnen.


    Wij hebben heel lang hier vrij weinig gemeld dit probleem speelt al meerder maanden maar lijkt de afgelopen weken alleen maar erger geworden. Het is in de avonden niet meer te spelen.

    Ik speel ook de US en de DL versie en daar merk ik amper vertraging op welke moment dan ook.

    Zijn wij als enige land zo fanatiek aan het spelen? Dat lijkt me zeker niet.


    Ik zeg niet dat jullie er wat aan kunnen doen of dat het aan jullie ligt. Maar als er gezegd wordt je mag het weer melden als het langer duurt dan 1 uur of het nog erger wordt schiet me dat toch in het verkeerde keel gat. Wat is dat van antwoord dus als het een kwartier duurt is niet erg ? kom op zeg. Het kan alleen nog erger worden als de server helemaal op zijn bek gaat.


    Verder zal ook een keer fijn zijn dat er een inhoudelijk antwoord komt wat ze er aan gaan doen want ja wij geven het door horen we steeds maar terug koppeling is ook wel fijn. Dit zal ook rust aan onze kant geven want het lijkt er in mijn ogen meer op dat ze ons probleem totaal niet serieus nemen.


    Met vriendelijke groeten,

    Kiek

    Wat me de afgelopen tijd op valt is dat er regelmatig geplande inzetten blijven hangen.


    Momenteel heb ik ook weer een geplande inzet die blijft hangen en die al lang en breed klaar moeten zijn.

    Dit is best irritant aangezien ik de hele dag geen geplande inzet op die plek krijg, Mis 18K aan credits en ben gewoon de hele dag de voertuigen kwijt.


    Een korte vraag over de inzetvoorstellen.
    Ik speel verschillende versies en (US/UK/DE/AUS) niet allemaal zo actief als de NL maar wat me daarin op valt is dat bij al deze versies eigen regels kunt aanmaken bij de inzetvoorstellen wanneer krijgen wij dit is een keer aangezien het input veld er al lang en breed in zit alleen de functie ontbreekt dat hij dit weergeeft bij de inzet voorstellen.
    Daarbij hebben deze andere versies allemaal kleine en normale posten en hebben wij in NL alleen een vws post dus we kunnen ook nooit een kleine gebouwcomplex maken terwijl dit er wel in zit.

    Ben benieuwd of dit in DL überhaupt bekend is dat deze functies niet werken of niet aanwezig is aangezien dat bij de andere landen allemaal prima werkt.

    Het is idd momenteel hopeloos dat er nu nog meldingen openstaan van gisteren waar ook een redelijk aantal voertuigen in blijven hangen dat kan niet de bedoeling zijn.
    Dit kan niet de bedoeling zijn lijkt me ?

    Ik hoop dat er wat aan gedaan wordt want er zitten ook gekochte inzetten bij als deze blijven hangen en vannacht gesloten worden zonder opbrengst zal dat helemaal een streek zijn

    Het zal idd een mooie toevoeging zijn dat er grote meldingen komen met meer patiënten wat je wel ziet bij bijvoorbeeld de US versie dat dan niet altijd 100% transport is. Dus als je melding hebt waar dan 50 mogelijk patiënten zijn dat je daar soms dan ook maar heel weinig van op transport zet. Maar het zorgt wel voor een extra uitdaging en verdiensten natuurlijk en wat ik ook merk op de US versie het ambu gedeelde ook uitgebreider is met vergelijk van onze versies. De ambu gedeelde is in de afgelopen 2 jaar dat ik speel amper aangepast het enige wat erbij gekomen is de rapid respondeer moter, combinatie ovd/rr en automatisch behandelen van patiënten.

    Beste Kayom,

    Je kunt beter dan een stukje tekst erbij zetten wat er fout gaat.
    Alleen een plaatje is beetje kort en totaal niet duidelijk.

    En we hebben in Nederland een fatsoen norm maar die heb je gemist vooral als ik je vorige topic zag.
    Gratis tip.

    Heb je fout meld het netjes met kort tekst en plaatje denk dat je daar meer mee behaald dan zulke topic.

    Vriendelijke groeten,
    Kiek

    Momenteel als ik me voertuigen wilt inzien bij de meldkamer krijg ik dit in mijn console en op scherm blijft dan staan laden.
    Failed to load resource: the server responded with a status of 500 (Internal Server Error)

    Nu ben ik genoodzaakt per post te zoeken of verplicht meerder meldkamers te nemen als ik dit wil blijven doen.
    Je kunt met lssm v4 ook wat doen maar eigenlijk zal dat niet nodig hoeven te zijn als de oplossing vrij simpel is om dit op te lossen doormiddel van fatsoenlijke paginering.


    Want wie bedenkt het dat je in 1 overzicht meer dan 8K aanvoertuigen gaat inladen. Dit werkt natuurlijk ook niet dus dat zal dan ook wel het probleem.
    Maar zal wel fijn zijn als hier een keer wat aan gedaan wordt want ik gok dat ik niet de enige speler ben die hier 'last' van heeft.