[FG-515]Meer personeel in een keer verwijderen.

  • Hallo en een goede middag.


    Wat me opval is als je te veel personeel heb dan moet je ze 1 voor 1 verwijderen en daar gaat best wel een tijd inzitten.
    Als je 300 man personeel heb in je post en je kan er maar 32 gebruiken dan zal je de rest moeten verwijderen.


    Kan er geen knopje of vinkje komen zodat je die aan kan klikken en dan de overige personeel in een keer kan verwijderen, nu ben je best wel lang bezig.
    Om ze een voor een te verwijderen. :?: :?: :?:

  • Waarom zou je het personeel moeten verwijderen? Overtollig personeel kost niets.


    Persoonlijk zie ik hier ook niet echt het nut van.
    Zelf verplaats ik overtollig personeel altijd naar een nieuwe post, zodat ik daar snel wat extra bemanning heb voor mijn voertuigen.


    Maar ben ook wel benieuwd hoe andere er over denken.

    Klopt het kost niks om ze te laten staan, verwijderen kost ook niks.


    Jij kan het nut er wel niet van inzien omdat jij ze overplaats naar elders. ( dan hoeft het ook niet )


    Er zijn misschien wel spelers die wel 300 personeel hebben staan en die er ook vanaf wilt, dan is een vinkje om alles in een keer te verwijderen best wel handig!!!

  • Ik zie hier ook de nut niet van in.
    Als je niet zoveel overtollig personeel op een post wil hebben, ken je toch gewoon een doel instellen?


    Heb je 90 man nodig, zet je je doel op 95.


    En als je overtollig personeel al op je post heb, elke week ken je er 10 verplaatsen..

  • Mooi weten we genoeg toch!!!! sluit het topic maar.

  • Goede avond @michel_1 . Persoonlijk zie ik ook het nut er niet van in.


    Zoals Piet aangeeft kan je ze verplaatsen. Ik denk dat het nuttiger is om onze tijd in bvba nieuwe voertuigen en inzetten te steken.


    Wa gaan dit idee van ook -AFKEUREN-.

  • Gooi dit topic dan gelijk op slot krijg je ook geen reacties meer.


    Bedankt!!!

  • Ik snap je reactie niet helemaal.Het stampen met je voet op de grond omdat je je zin niet krijgt is nergens voor nodig.
    Je schrijft zelf dat je het personeel moet verwijderen. Ik snap het moeten niet helemaal.


    Het hoeft zoals gereageerd wordt helemaal niet. Het personeel kost je geen geld.
    Overschot kan heel makkelijk voorkomen worden door niet (automatisch) te werven. Als je automatisch werft hoef je geen hoog doel neer te zetten. Je kan het doel ook op 100 zetten, of 50.


    Neem van de kazerne die bovenaan je lijst staat, waar je een overschot hebt, steeds personeel in opleiding. Iedere week mag je vanaf de maandag tot 10 personeelsleden gratis overplaatsen. Met of zonder opleiding. Dus makkelijk voor HOVD of brandweer chauffeurs, AGS of WVD of gewoon zonder opleiding overplaatsen omdat je dan wat meer personeel kan inzetten van die kazerne.


    Wist je trouwens dat je vanaf de politieubureaus opgeleid personeel gratis kan overnemen naar hoofdbureaus? Dus het kan zomaar interessant zijn om op een politieburau met overschot OVD-P, hondegeleiders, ME-ers en AT-ers opleiden.


    Op ambulanceposten kan je opgeleid worden tot OVD-G en kan je die ook overnemen naar ambulanceposten. De OVD-G hoeft niet perse op een MMT post.

    Hallo en een goede middag.


    Wat me opval is als je te veel personeel heb dan moet je ze 1 voor 1 verwijderen en daar gaat best wel een tijd inzitten.
    Als je 300 man personeel heb in je post en je kan er maar 32 gebruiken dan zal je de rest moeten verwijderen.


    Kan er geen knopje of vinkje komen zodat je die aan kan klikken en dan de overige personeel in een keer kan verwijderen, nu ben je best wel lang bezig.
    Om ze een voor een te verwijderen. :?: :?: :?:

  • Ik wil me zin niet hebben dat maakt jij ervan!!!
    En ik weet wel hoe het werkt hoor hoef je niet uit te leggen.


    Ik geef nu alleen aan dat het topic gesloten mag worden en dat is toch niet erg.


    Dus bij deze nog maar een keer dan topic mag gesloten worden.

  • Gooi dit topic dan gelijk op slot krijg je ook geen reacties meer.


    Bedankt!!!

    Dit topic is een suggestie topic.


    Dit houdt in dat andere spelers die het niet eens zijn met onze beslissing, of die nog aanvullingen of andere ideeën hebben, hier gewoon nog mogen reageren.
    Suggestie topics worden daarom nooit gesloten, tenzij de discussie uit de hand loopt en wij dit nodig vinden (hier niet van toepassing).