Posities door Suranga

    ze heeben er voor gekozen en dan moeten ze er ook wel voor gaan want het gaat steets stap voor stap naar achteren

    Volgens mij ben jij zo'n type die niets anders te doen heeft dan zijn gal te spuien op sociale media of op een forum. Ga lekker iets doen met je leven. Die gasten weten wat ze doen en als ze de tijd er voor hebben of als ze meerdere dingen tegelijk aan kunnen passen word dat heus wel gedaan wees maar niet bang. Misschien heb je nog een zak knikkers liggen dan ga je lekker knikkeren, doe iets maar kap lekker met zeiken joh, t is mooi weer. Lekker buiten gaan spelen veel beter dan zeiken over een ander.

    ja maar als je iets gaat updaten zorg je toch dat je de handleiding ook update nou oke als het een paar dagen duurt maar het is al meer dan een maand gelden

    het is het zelfde als je iets gaat bakken dan zorg je er toch ook voor dat je alles hebt

    Volgens mij dringt het bij sommige mensen niet door dat het gameteam allemaal vrijwilligers zijn en zij dit ook maar in hun vrije tijd moeten doen. Misschien is het wel beter dat je iets gaat bakken in plaat van dat je hier op het forum gaat zitten ouwehoeren. Succes ermee en hoop voor je dat je alle boodschappen dan wel in huis hebt ;)

    ja en?


    ik heb het over de handleiding en de voertuig handleiding en niet een stomme blog want over een paar weken moet je een hoop naar beneden om het te zien en dan moet je nog weten dat die er tussen staat

    Ik vermoed dat het GameTeam hier nog niet aan toe gekomen is, er wordt een pagina gedeeld waar alle informatie op staat. Nu is deze opmerking zo kansloos, heb je niets beters te doen dan te zeiken?

    Zodra ze er aan toe zijn gekomen, zal het geupdate worden.

    Of jij in het vervolg beter oplet betwijfel ik, je bent even weggeweest maar in je afwezigheid heb je weinig lering getrokken uit je vorig forum account.

    Ik sta volledig achter jullie bericht. Jullie steken er veel tijd in en ook ik erger me soms dood aan het gezeur op de diverse kanalen terwijl ik niet eens van het gameteam ben. Het is goed dat jullie nu een keer naar buiten treden en dit een keer onder de aandacht brengen en ik hoop dat mensen inderdaad eerst eens 2x nadenken voordat ze zomaar ergens iets schrijven.


    Ik hoop dat jullie bericht een verandering teweeg brengt en dat de sfeer weer wat vrolijker word.

    @112bussum Je wilt niet heel verveld doen.................... Er komen maar weinig constructieve berichten van jou kant. Is het ene niet goed dan is het andere niet goed. Misschien moet je lekker je tijd steken in het spelen van het spel en je gal bewaren voor een ander forum. Hier steken mensen een hoop vrije tijd in een spel wat jij kunt spelen maar waar je continu op of aanmerkingen op hebt.

    Dus kap lekker met dat zeiken en ga gewoon lekker dubbele credits verdienen.

    Dank Data voor deze reactie, het is ook geen verwijt naar jullie toe hoor of het moeilijk doen om zes coins maar meer wat ik eerder schreef ineens een aantal meldingen niet meer kunnen afhandelen. Fijn da het voor nu opgelost is, dank daarvoor en hopen dat de volgende update weer in de juiste volgorde gaat.


    Suranga

    Ik klaag ook niet over de 6 coins die je inderdaad gratis hebt gekregen met het lente event maar je word eerst voor een voldongen feit gesteld en dan blijkt het wel aangepast te kunnen worden. Men had het dan ook aan kunnen kondigen, opleiding open kunnen stellen en over vijf dagen de voertuigen verplicht stellen in de meldingen. Ik was bezig en bestaande meldingen kon ik al niet meer afwerken omdat ik een voorlichter nodig had, zo kwam ik erachter dat er een update was geweest, nog voordat de berichten op FB of in de app verschenen, dat is een beetje vreemd.

    Dus eerst geef je 6 coins uit omdat je meldingen niet af kunt ronden omdat de voorlichter verplicht is ( ik had al 4 meldingen) en nu is de verplichting er voor de komende 5 dagen alweer af? Dus eigenlijk geef je 6 coins voor jan met de korte achternaam uit?