Posities door bkluivingh

    Plaats hier je meldingen die te maken hebben met het niet beschikbaar zijn van het spel.
    Dit zijn meldingen als 'Server niet beschikbaar' Seite nicht verfugbar'


    Door deze meldingen te centraliseren kunnen we het overzicht bewaren.


    Team Meldkamerspel







    ///


    Originele bericht:




    Beste wensen als eerst.


    Ik ben weer eens begonnen met spelen, dat doe ik met tussenpozen, maar vandaag speel ik het wel heel kort. Het is vandaag niet zo leuk.


    Mijn probleem is, mijn scherm ververst niet. Nieuwe meldingen komen niet spontaan voor (moet F5/ververs indrukken), als ik een inzet uitgevoerd heb, verandert er niets...
    Als ik het scherm ververst heb, dan worden alle vensters aangepast naar de nieuwe status, ik zie de ingezette voertuigen verplaatsen etc, maar verder niets.


    Ik speel nu op chromebook, waar het voorheen uitstekend op te spelen was


    Wie weet de oplossing?


    Alvast bedankt

    NAdat alle voertuigen bij een vliegtuigincident aangekomen zijn, krijg ik de volgende tekst in beeld


    <span class="translation_missing localeapp" title="translation missing: nl.mission.needed_gw_gefahrgut_personal">Needed Gw Gefahrgut Personal</span>


    Lijkt dus op een fout in de script.

    Gisteren kreeg ik een melding van rookmelding in een cockpit. Hier is de CT van airport Rotterdam naar toe gestuurd, maar die voertuigen namen netjes de openbare weg, in plaats van de taxibanen van het vliegveld.
    Moet ik dat hier melden?



    Heb net gelezen hoe de vork in de steel zit. Heb mijn antwoord!

    Hallo,


    Ik speel mijn spel voornamelijk in de regio's 15 en 17. Ik krijg zeer regelmatig brandmeldingen ín het water (veerlijnen Nieuwe Waterweg en monding bij Hoek van Holland). Aanrijtijden worden extreem lang, waardoor de voertuigen lang weg zijn.
    Zijn voornamelijk brandmeldingen (werkplaats, bomen) soms botsingen.


    Bart