Inzet snelheid optie 2 minuten

  • Regelmatig speel ik met de incidentgeneratie-snelheid (zoals dat heet) meldingen op 1 minuut/Normaal en ook 30 seconden/Snel. Met periodes waarin ik korter tussendoor wil spelen zet ik dan op 3 min/Realistisch. Even up-to-date in het team blijven en een aantal openstaande meldingen afwerken. Het nadeel is dat de meldingen dan (te) slecht op gang komen waardoor er weinig te spelen valt en er haast geen opbrengst is. Zet ik hem vervolgens weer op 1 min, dan gaat het vaak te snel in die situatie. Na de update waarbij meldingen 10 min lang door blijven genereren is dat verschil nog groter geworden, vooral als ik soms even via de mobiel speel en niet al teveel/snel kan klikken.


    Voor het speelplezier in drukke tijden zou het een uitkomst zijn als er een snelheid van 1 melding per 2 minuten zou zijn die er tussenin zit. Wel wat meldingen, maar toch iets rustiger. Een paar suggesties voor de naam: "Gematigd", "Rustig", "Ontspannen".


    Zijn er meer spelers die net als ik soms wat meer ontspannen spelen en ook liever een middenweg erbij willen hebben? Ben benieuwd! :D

  • Ze hebben niet voor niets een pauzeknop toegevoegd. Dus ik zou zeggen: gebruik die ook.
    Nu wil jij een inzetgeneratie van 2 min. en morgen wil er iemand weer 1,5 min. Zo blijven ze aan de gang met eigenlijk, in mijn ogen, nutteloze updates!!!


    Ik zou veel liever andere updates zien!!!!

  • Ze hebben niet voor niets een pauzeknop toegevoegd. Dus ik zou zeggen: gebruik die ook.
    Nu wil jij een inzetgeneratie van 2 min. en morgen wil er iemand weer 1,5 min. Zo blijven ze aan de gang met eigenlijk, in mijn ogen, nutteloze updates!!!


    Ik zou veel liever andere updates zien!!!!

    Ik vraag om meningen voor mijn suggestie en snap dat je graag andere nieuwe updates ziet. Alleen werkt het niet op de manier zoals je aangeeft.


    De pauzeknop is handig om langdurig te kijken hoe je alles wilt uitbouwen zonder afleiding van meldingen. Dat helpt mij niet. De pauzeknop is qua functie dan hetzelfde als de inzettijd steeds te veranderen. Het verschil tussen 1 of 3 minuten is voor mij behoorlijk groot waardoor ik geen van beide snelheden kan gebruiken en daar plezier van heb.


    Het lijkt mij dat dit een eenvoudige update is die in een paar minuten gedaan kan worden omdat er geen bijzondere/nieuwe dingen eraan toegevoegd hoeven te worden, tenzij ik mij vergis?

  • Er is nog nooit een kok gevonden, die koken kan naar alle monden!!!


    Jij wilt 2 min. Kareltje wil morgen 3 min. Pietje wil overmorgen 1,5 min.


    En volgens mij staat de suggestielijst vol met kleinere updates die eigenlijk zo ingevoerd kunnen worden, en die ik dan toch liever zie verschijnen!!!!


    Maar misschien zijn er meerdere spelers die dit wel zien zitten!

  • Denk dat de opties wel genoeg zijn met de knoppen in te stellen. Moeten het niet veel ingewikkelder maken dan het is. Moet wel normaal speelbaar blijven en dat je niet voordat je als beginner bijv. een heel boekwerk aan instructies door moet om te weten hoe je alles moet instellen.

  • Een schuifbalk voor het afstemmen van de inzetgeneratie heeft geen boekwerk nodig om te begrijpen, als er links "Langzaam" en rechts "Snel" staat met tijdsaanduidingen tussendoor dan lijkt mij dat niet ingewikkelder dan de huidige vorm maar dat verder terzijde.


    Dit idee had ik al lang en was benieuwd naar de reacties/interesse met misschien wel andere suggesties. Er is te weinig animo voor zover ik het zie. Dan zal ik mijn speelstijl erop moeten aanpassen (wat ik wel jammer vind). Bedankt voor alle reacties!

  • Ze hebben niet voor niets een pauzeknop toegevoegd. Dus ik zou zeggen: gebruik die ook.
    Nu wil jij een inzetgeneratie van 2 min. en morgen wil er iemand weer 1,5 min. Zo blijven ze aan de gang met eigenlijk, in mijn ogen, nutteloze updates!!!


    Ik zou veel liever andere updates zien!!!!

    Wellicht is het dan wel handig en simpel te maken lijkt mij de Pauze knop bij Incidenten in een Groen balkje te doen zoals je ze kan aanvinken wat je kan zien.
    Om nu naar de pauze knop te gaan is best een gedoe hij is er wel niet voor niks inderdaad.


    Ik moet persoonlijk zeggen met alle voertuigen die ik heb lukt het mij op 30 seconden te werken en constant meldingen weg te werken. Af en toe wel eens wat door alarmeren nodig maar voor de rest lukt het prima.


    Stille hint. 100k lijkt veel maar uiteindelijk is 't niks!