Posities door ArdS49

    Hoi,
    Voor mij hoeven de Halloween meldingen niet. Ik vind het zelfs afdoen aan het spel. Ik speel het spel niet voor een bepaalde periode in het jaar en vind het dus ook vreemd dat die meldingen voorkomen.
    Ik zou het persoonlijk fijn vinden als je deze onrealistische meldingen zelfstandig uit zou kunnen schakelen. (misschien past het onderwerp daarom beter bij suggesties?)

    Ik begrijp zijn verhaal ook wel zo is het ook weer niet.


    Ik geef alleen aan dat het voor mij geen issue is.
    Hoe het in de Duitse versie is weet ik niet want ik speel alleen de Nederlandse versie.


    Maar ik kan ook de programmeurs begrijpen dat het omzetten van de meldingen en het financiële systeem erachter veel werk met zich meebrengt.
    En dan zijn er wel andere dingen die voor mij belangrijker zijn om aan te pakken.

    Persoonlijk speel ik het spel niet voor de credits. Ik vind het namelijk leuk om zo veel mogelijk verschillende meldingen te krijgen.
    Als je op een bepaald moment groter ben geworden dan is het niet meer zo erg hoeveel credits een brand oplevert want met de hoeveelheid inzetten die ik nu kan doen, kijk ik wel aan het einde van de dag hoeveel ik heb.


    Kan me wel indenken dat je in het begin erg bezig kan zijn met credits.

    Ik weet niet of het onderdeel in het goede topic staat maar dan is er vast wel iemand die het wel verplaatsen ;)


    Het valt me op dat de ziekenhuizen die je kan bouwen en kan uitbreiden te klein zijn voor de meldingen die je kan krijgen.
    In mijn geval heb ik in de regio waar ik zit 3 ziekenhuizen staan (deze heb ik ook allemaal gebouwd) maar wel 10 ambulanceposten.
    (Ik weet het: Zeeland is vooral dunbevolkt)
    Echter als je dan de melding: Onwel door hitte krijgt met 30 patiënten, dan is gelijk het ziekenhuis vol. Zou het daarom niet kunnen (ik kon niet vinden of het al voorgesteld was, excuus als het wel zo is) dat we ziekenhuizen op kunnen waarderen tot een groter aantal patiënten die in het ziekenhuis kunnen liggen? Want als je met de eerste melding van de dag geen ruimte meer hebt om de rest van de patiënten naar het ziekenhuis te kunnen brengen, dan is het vervelend.


    Ik heb het zelf wel opgelost door een tweede ziekenhuis op dezelfde locatie te bouwen maar het blijft wel een vreemde oplossing volgens mij...


    Ik hoor het wel.

    Ik heb een gezichtsbeperking. Drie weken bezig geweest om het goed te krijgen op mijn scherm en nu kan ik weer niet meer zien welke meldingen het zijn. (gebruikte alleen kolom 1,3 en 5) en de tekst kon dan doorlopen (op kolom 2,4 en 6)
    Nu lijkt het dat de breedte van de kolom vast staat en een stuk minder breed is geworden.
    Jammer want op die manier kan ik het niet meer spelen...

    Goedemiddag,


    Ik weet niet of het aan mij ligt maar is er bij de alarm en inzetregels de maximale lengte van de regel veranderd?
    Vanmorgen kon ik de melding nog wel lezen maar nu is het door een verandering de laatste woorden niet meer leesbaar.
    Ik vind het zeer onprettig en zeer storend.


    Als het vanuit het spel komt, zou ik het graag weer terug willen hebben zoals het was.

    Dan zal er iets denk ik niet goed gaan, want ik zie regelmatig bij die melding mannennamen staan. Vandaar mijn verbazing dat er dus wel twee lijsten bestaan.
    Misschien kunnen meer mensen kijken of ze ook de melding "verkeerd" zien staan want dan zit er misschien ergens een klein foutje in de programmering.


    Dank voor de reactie!

    Ik weet niet of het hier goed staat maar anders moet iemand het maar verplaatsen.
    Het valt me op dat er vaak dezelfde namen van patiënten voorkomt (Nu snap ik ook dat het niet het belangrijkste onderdeel is maar toch) en dat er bij de namen van patiënten geen onderscheid gemaakt wordt tussen man en vrouw. Dat het misschien lastig is om het onderscheid aan te brengen is te begrijpen want in het hele spel wordt nergens onderscheid gemaakt tussen man en vrouw.
    Maar als ik een een beginnende geboorte heb en de patiënt heet Paul dan heb ik of niet goed opgelet bij biologie of ... :D


    Zou het niet handiger zijn om met de achternaam te werken? Dan hoef je alleen de database van namen aan te passen en niet het onderscheid tussen man en vrouw te maken.

    Het idee klinkt goed maar is onuitvoerbaar denk ik.
    Want de duur van een melding is afhankelijk van het aantal wagens wat je stuurt, hoe vol de wagens zitten enz. Daarnaast is het een inschatting en kan je ook door alarmeren zonder dat de melding al loopt.


    Dus ik denk dat het een onmogelijke actie is.

    Ik snap dat dingen technisch niet kunnen. En ik snap ook dat het misschien niet een echte fout is. Ik denk alleen dat bij de melding de patiënten beter uit de meldingen kunnen worden gehaald.
    Niet als kritiek maar als meedenken.
    Nogmaals ik vind het op zich niet erg maar het verbaast mij wel.

    Het gaat me er niet om dat ik een patiënt moet vervoeren. Het gaat mij erom dat de melding NIET klopt.


    Ik kan me niet voorstellen dat als er ergens brand is in een ziekenhuis en de patiënten voor die brand behandeld moeten worden in een ziekenhuis ze met een ambulance naar hetzelfde ziekenhuis worden vervoerd.
    Tenzij men echt een heel ziekenhuis moet evacueren. (wat dan wel weer een leuke melding zou zijn)

    Ik heb een vraag over de melding Brand in het ziekenhuis.
    Hierbij kom ik dan patiënten tegen die ik met een ambulance moet vervoeren naar het zelfde ziekenhuis. (waarschijnlijk omdat ik op de beide POI in mijn gebied ook een ziekenhuis heb gebouwd) Maar ik denk dat als er in een ziekenhuis brand zou zijn het onwaarschijnlijk is dat de patiënten vervoerd worden met een ambulance. Omdat in het ziekenhuis alle hulp voorhanden is.

    Ik moest gisteren naar het Ikazia ziekenhuis in Rotterdam. Daarstond een ambu uit Zuid-Holland-Zuid (Klaaswaal) en ging enige tijd later rijden op een melding in Rotterdam. Rijden de VRR en ZHZ vaker op elkaars meldingen?

    Ik dacht gelezen te hebben (maar weet niet meer waar) dat ze omdat ze nu 1 meldkamer hebben voor de regio 17 en 18 ze ook meldingen van elkaar overnemen.

    Als eerste sorry als het hier niet thuis hoort maar dan mag het verwijderd worden.


    Ik kom bij de AMBU meldingen regelmatig Botbreuk tegen. Maar het komt regelmatig voor dat er dan geen vervoer is naar het ziekenhuis. In mijn beleving (en als het anders is dan hoor ik het wel) gaat een patiënt met een botbreuk mee naar de SEH. Dus dan zou die melding aangepast moeten worden als het kan.

    Nog twee kanttekeningen: post Oude Tonge bestaat op papier nog wel maar wordt in de praktijk niet/nauwelijks gebruikt. Het adres van die post komt overeen met de brandweerkazerne, dus technisch gezien kan die ook als combipost gezien worden. Ik heb er in elk geval nergens een volwaardige ambulancepost kunnen ontdekken.


    Er was een tijd terug sprake van dat die post zou verschuiven naar Nieuwe Tonge, maar nooit meer iets van gehoord.

    Op Google Maps wordt de ambulanceplaats in Nieuwe Tonge wel genoemd. Ik heb echter geen idee of het ook zo is. Vrijdag zal ik eens kijken als ik langs Nieuwe Tonge rijd of de locatie van Google Maps klopt. Wordt vervolgd dus.