[DONE] Vinkje "Bericht plaatsen in Team-Chat" standaard aanzetten

  • In dit geval ben ik het helemaal met @brandje32 eens. Het is wel degelijk een vervuiling van de chat. Ja er worden een hoop meldingen open gezet om bepaalde voertuigen van iemand anders te vragen. In dat geval vinken wij de melding aan in de chat. Bij grote inzetten. wat bij ons "RUIM" 15 keer per dag voorkomt zet iedereen een puntje in de melding om aan te geven dat we er een voertuig naartoe gestuurd hebben zodat we niet iemand over het hoofd zien. En nu is het zo dat er tussen elk "Zinnig bericht" 15 tot 20 "Onzinnige puntjes" staan. De tijd die erin is gestoken om deze update uit te brengen had beter besteed kunnen worden om eerst een poll aan te maken of het wel een wenselijke update is. Ik heb nu ook gezocht of er de optie was om dit uit te zetten in de meldkamer zoals er eerder is aangegeven maar dat is er ook niet. Ja dit is misschien mijn eerste bericht hier op het forum, maar vond het nu toch echt van belang om ook mijn stem en mening erover te geven. Maak het wenselijk voor de gebruiker om het aan of uit te zetten in de meldkamer.

  • Ik vind de hele discussie een beetje onzin! Waar hebben we het over!!! Het is net als elke verandering even wennen om, indien gewenst, het vinkje even aan/uit te zetten. Is gewoon een kwestie van even wennen! Van mij mag het vinkje standaard gewoon aangevinkt blijven!!

  • Ik vind de hele discussie een beetje onzin! Waar hebben we het over!!! Het is net als elke verandering even wennen om, indien gewenst, het vinkje even aan/uit te zetten. Is gewoon een kwestie van even wennen! Van mij mag het vinkje standaard gewoon aangevinkt blijven!!

    Misschien is het een optie om dat zelf in te kunnen stellen in je eigen instellingen ... Daarmee kan het zo opgelost zijn.. De een wil het wel de ander niet...

  • Lijkt mij een goede toevoeging. :-)
    Deze optie zou je dan aan of uit kunnen vinken bij de instellingen van de Meldkamer. Zo kan elke speler van dit spel zelf bepalen wat ze fijner vinden. Met vinkje standaard aan of niet.



    Misschien is het een optie om dat zelf in te kunnen stellen in je eigen instellingen ... Daarmee kan het zo opgelost zijn.. De een wil het wel de ander niet...

    Daar ben ik het zeker mee eens @brandje32.

  • Ik heb wat gemist dit weekend zo te zien, deze update vind ik prima, de vorige update veel minder haha. Dus 2018 van Meldkamerspel staat in het teken van experimentele veranderingen lijkt het, dat belooft nog wel wat. Hoor nu eindelijk wel een punt waarom mensen tegen deze verandering zijn, daar wil ik wel even over doorvragen/reageren.


    In dit geval ben ik het helemaal met @brandje32 eens. Het is wel degelijk een vervuiling van de chat. Ja er worden een hoop meldingen open gezet om bepaalde voertuigen van iemand anders te vragen. In dat geval vinken wij de melding aan in de chat. Bij grote inzetten. wat bij ons "RUIM" 15 keer per dag voorkomt zet iedereen een puntje in de melding om aan te geven dat we er een voertuig naartoe gestuurd hebben zodat we niet iemand over het hoofd zien. En nu is het zo dat er tussen elk "Zinnig bericht" 15 tot 20 "Onzinnige puntjes" staan. De tijd die erin is gestoken om deze update uit te brengen had beter besteed kunnen worden om eerst een poll aan te maken of het wel een wenselijke update is. Ik heb nu ook gezocht of er de optie was om dit uit te zetten in de meldkamer zoals er eerder is aangegeven maar dat is er ook niet. Ja dit is misschien mijn eerste bericht hier op het forum, maar vond het nu toch echt van belang om ook mijn stem en mening erover te geven. Maak het wenselijk voor de gebruiker om het aan of uit te zetten in de meldkamer.

    Ook voor @brandje32, als ik het goed begrijp plaatsen jullie een punt in de chat als teken dat je een voertuig naar de melding gestuurd heb? Als dat het enige is dan is dat juist verspilde tijd, gezien er achter elke melding een *sterretje* staat als er nog geen voertuig gestuurd is. Deze ster zie je achter de melding in de lijst met meldingen, maar ook linksboven als je de desbetreffende melding open hebt staan. Mochten jullie dit nog niet weten, dan gaat er misschien nu wel een wereld voor jullie open. :D

  • Ik heb wat gemist dit weekend zo te zien, deze update vind ik prima, de vorige update veel minder haha. Dus 2018 van Meldkamerspel staat in het teken van experimentele veranderingen lijkt het, dat belooft nog wel wat. Hoor nu eindelijk wel een punt waarom mensen tegen deze verandering zijn, daar wil ik wel even over doorvragen/reageren.


    Ook voor @brandje32, als ik het goed begrijp plaatsen jullie een punt in de chat als teken dat je een voertuig naar de melding gestuurd heb? Als dat het enige is dan is dat juist verspilde tijd, gezien er achter elke melding een *sterretje* staat als er nog geen voertuig gestuurd is. Deze ster zie je achter de melding in de lijst met meldingen, maar ook linksboven als je de desbetreffende melding open hebt staan. Mochten jullie dit nog niet weten, dan gaat er misschien nu wel een wereld voor jullie open. :D

  • Sterretje of niet...


    Voor ons is het gewoon super uber K(waliteitief) U(itermate) T(eleurstellend).


    Iedereen speelt het op zijn eigen manier de een wil het vinkje aan en de ander uit...
    Maak dan de optie om het voor de gebruiker aan of uit te zetten.


    Ik snap woukaa wel in de oogpunt van het coderen...
    "checkbox.checked = true" en hopla weer een update toegepast...
    Lekker makkelijk. Maar zo makkelijk werkt dan nou eenmaal niet in de maatschappij.

  • Ja dit! X10000.Al die tijd zonder dat ding gespeeld niks aan het handje, je went er toch aan dat je dat vinkje aanzet als het 'nodig' is.


    Komt er iemand met een argument 'stelselmatig genegeerd' en hop het word omgegooid.


    Bijzondere beslissing.

    In een eerder bericht had ik (en Wouter) al aangegeven dat Stelselmatig negeren niet aan de orde is.
    Heeft dus verder geen rol gespeeld.


    Wel het feit dat dit topic al sinds medio vorig jaar openstond en er geen reactie op kwam.
    En gezien er in die tijd geen tegengeluid kwam, is het direct ingevoerd, tezamen met de test van vandaag voor routeplanning
    Dat vormde samen de update, en dus niet alleen dit vinkje...


    Achteraf is gebleken dat er dus toch tegengeluid was op dit idee, wat we van tevoren niet verwacht hadden...
    Kon niemand weten.


    Data

  • Ook al is deze discussie hiermee gesloten, moet er toch even iets van mijn hart,
    de jongens die hier alle tijd en moeite in steken hebben deze verandering in eerste instantie toegevoegd.


    Ik vind het erg zielig dat hier nu na dat er zoveel moeite in is gestoken zoveel ophef moet zijn, Deze jongens hebben er nogmaals alle moeite in gestoken. Die ophef die nu wordt gemaakt kost alleen nog maar meer moeite en energie. (meer energie zelfs dan een vinkje aan of uit te zetten)


    Laten we het alsjeblieft leuk houden in dit spel, en tevreden zijn met de moeite die er in wordt gestopt.
    Of je het er nu mee eens bent of niet !


    Gegroet!