[FT-005] Team-Inzet uit eigen Middelen starten

  • Als (CO-) Admin kan je iedere dag een gratis teaminzet starten op een bepaalde tijd zoals in meerdere teams gebuikelijk is. Echter als Admin kan je niet kiezen of dat vanuit eigen middelen (coins) of de gratis teaminzet gedaan kan worden. Vandaag starte ik een Teaminzet maar wilde dat graag uit eigen middelen doen zodat de Teaminzet later op de avond gestart kan worden. Natuurlijk kan je ook s'avonds betalen met coins maar als een andere admin een Teaminzet wil starten kan dat niet tenzij zij er coins voor betalen. Is er een mogelijkheid dat die optie komt voor de (CO-)Admins?

  • Als (CO-) Admin kan je iedere dag een gratis teaminzet starten op een bepaalde tijd zoals in meerdere teams gebuikelijk is. Echter als Admin kan je niet kiezen of dat vanuit eigen middelen (coins) of de gratis teaminzet gedaan kan worden. Vandaag starte ik een Teaminzet maar wilde dat graag uit eigen middelen doen zodat de Teaminzet later op de avond gestart kan worden. Natuurlijk kan je ook s'avonds betalen met coins maar als een andere admin een Teaminzet wil starten kan dat niet tenzij zij er coins voor betalen. Is er een mogelijkheid dat die optie komt voor de (CO-)Admins?

    Is hier al iets van bekend @Woukaa @Timo641 @Data Verneem het graag

  • Nee, hier is nog niks over bekend...
    Ik denk wel dat het mogelijk is om zoiets toe te voegen, maar dan moeten we dat nog even aan Sebastian vragen...


    Maar het idee is dus dat er voor (Co-)admins naast de knop 'Teaminzet starten (Gratis)' ook een knop 'Teaminzet starten (10 coins)' komt?


    Data

  • Nee, hier is nog niks over bekend...
    Ik denk wel dat het mogelijk is om zoiets toe te voegen, maar dan moeten we dat nog even aan Sebastian vragen...


    Maar het idee is dus dat er voor (Co-)admins naast de knop 'Teaminzet starten (Gratis)' ook een knop 'Teaminzet starten (10 coins)' komt?


    Data

    Klopt @Data nu kan je per dag een gratis inzet starten echter als je dat één dag niet doet om de dagelijkse starttijd naar beneden te krijgen kan je als (CO-)Admin geen eigen inzet starten alleen die van het team en die wilde we juist op x-tijd starten.


    Bedankt voor je reactie in ieder geval...

  • Een ander idee zou kunnen zijn dat je niet aan de minimale 24 uur tussentijd zit met aanmaken van de Grote inzet maar dat je dat zelf kan bepalen.


    Want als nu bijvoorbeeld een Grote inzet start om 20.03 uur kun je de volgende dag pas na 20.03 uur de Grote inzet weer starten. Zo kom je elke dag weer een beetje naar achteren toe met aanmaken van de Grote inzet.

  • Daar zou ik ook liever hebben dat net zoals bv het werven van personeel, de dag verspringt en je dus 1 inzet per dag kan hebben. Welk uur je deze ook plaatst.

    Dan nog heb je geen keuze als (CO-)Admin. Stel je wilt de teaminzet om 19:30u starten dan kan je als (CO-)Admin niks omdat hij altijd eerst de Teaminzet neemt en je niet de keuze hebt om Teaminzet te starten uit eigen middelen om 17:00u. Als er een mogelijkheid is om daar een keuze in te maken zou dat al helpen.

  • Heb ik meteen nog een vraag aangaande het starten van Teaminzetten... Zou een gezamenlijke inzet kunnen maken iets zijn... Stel speler A heeft 4 coins en wil graag een teaminzet starten Speler B heeft er 3 Speler C 3 mooi zou je denken dat is één Teaminzet... Speler A zet Teaminzet open, doneert zijn 4 coins, Speler B 3 en Speler C 3.. Inzet vol.. Speler A krijgt melding dat Teaminzet gestart kan worden... Mooie manier om van die losse coins af te komen.. En een mooie gelegenheid om als spelers iets samen te starten.

  • Idee om niet 24 uur er tussen te laten zitten maar gewoon naar de dag te kijken is idd al eens aangegeven. Mogelijk moet hier nog eens naar gekeken worden (mits het technisch op de andere manier mogelijk is)


    Het idee met losse coins: ik denk dat dit wel een ingewikkeld iets wordt.
    Hiervoor moet een systeem gemaakt worden dat iemand het start, een plek waar andere spelers Coins kunnen 'doneren', tellers die kijken wat er is, iets wat in de gaten houdt dat er niet meer dan 10 Coins wordt gedoneerd en dan ook nog een compleet nieuw systeem voor het ontvangen van notificaties (bericht dat de inzet is gestart)
    Wellicht leuk voor iets later?...


    Data

  • Idee om niet 24 uur er tussen te laten zitten maar gewoon naar de dag te kijken is idd al eens aangegeven. Mogelijk moet hier nog eens naar gekeken worden (mits het technisch op de andere manier mogelijk is)


    Het idee met losse coins: ik denk dat dit wel een ingewikkeld iets wordt.
    Hiervoor moet een systeem gemaakt worden dat iemand het start, een plek waar andere spelers Coins kunnen 'doneren', tellers die kijken wat er is, iets wat in de gaten houdt dat er niet meer dan 10 Coins wordt gedoneerd en dan ook nog een compleet nieuw systeem voor het ontvangen van notificaties (bericht dat de inzet is gestart)
    Wellicht leuk voor iets later?...


    Data

    Zal ongetwijfeld niet makkelijk zijn om het te maken... Wie weet ooit.. in de toekomst.. :thumbup:

  • Ja, maar Coins aan het team geven is wel iets anders dan Coins "inzamelen" voor een inzet.
    Maar ik denk wel dat het mogelijk is, alleen kan het zijn dat het veel werk is


    Data

  • Klopt, alleen zijn we wel afhankelijk van De tijd van Sebastian.
    Het grootste deel van de Updates komt uit Duitsland en niet vanuit ons.
    Dan wordt het dus kiezen tussen zoiets of een voertuig...


    Data

  • Als (CO-) Admin kan je iedere dag een gratis teaminzet starten op een bepaalde tijd zoals in meerdere teams gebuikelijk is. Echter als Admin kan je niet kiezen of dat vanuit eigen middelen (coins) of de gratis teaminzet gedaan kan worden. Vandaag starte ik een Teaminzet maar wilde dat graag uit eigen middelen doen zodat de Teaminzet later op de avond gestart kan worden. Natuurlijk kan je ook s'avonds betalen met coins maar als een andere admin een Teaminzet wil starten kan dat niet tenzij zij er coins voor betalen. Is er een mogelijkheid dat die optie komt voor de (CO-)Admins?

    Ik weet dat jullie druk zijn met andere zaken maar wil dit toch nog graag onder de aandacht brengen. Vandaag is er een Teaminzet gestart door Admin en dacht dat het uit eigen middelen werd betaald echter werd de gratis teaminzet gestart. Derhalve nogmaals het verzoek of er een mogelijkheid kan komen om er één keuze in te maken als Admin.

  • Op dit gebied heb ik ook een paar suggesties/vragen/verzoeken:


    Bij het starten van een teaminzet, staat de de voorkeur standaard op brand kantoorpand. Wanneer wij de inzet strak op een bepaalde starttijd willen houden, zijn we soms te vroeg en moeten we (om de gratis inzet te starten) eerst "terug" om vervolgens weer de knop Team inzet starten te klikken. Vergeet je de bullet te veranderen naar de gewenste inzet, krijg je de gratis kantoorpand. Is het mogelijk om de voorkeursinstelling blanco te laten zodat je gedwongen wordt een keuze te maken in soort incident voordat men daadwerkelijk een incident kan starten?


    Voor teams die graag op een vaste tijd hun teaminzet willen hebben, is het wellicht mogelijk om een optie in te bouwen waarin men van te voren een inzet kan instellen en ook de starttijd? Dus bijvoorbeeld om 10 uur 's-ochtends maakt een (co-)admin en teaminzet aan die om 18.30 uur moet gaan aanvangen?