03-04-2017 Eigen teaminzet

  • Herkenbaar. Had iemand uit ons team ook gedaan. Die had 80 SL, 80 WvD, 80 AGS enz gezet. En we hebben er bijna 24 uur over gedaan om al die wagens te verzamelen en te sturen. Aangezien niet iedereen zoveel van dat soort voertuigen heeft, Moesten we wachten op andere spelers die later online kwamen. Nu hebben we binnen ons team afgesproken dat je van die speciale voertuigen bijvoorbeeld max. 20 per soort mag selecteren.
    TS voertuigen, Noodhulpvoertuigen, en dat soort voertuigen zit geen max. aan en die worden dan hoger gezet.



    Dus mij tip is. Zet het op het forum van je team. Om te zorgen dat het aantal niet zo hoog wordt ingevuld bij zelf samen te stellen Grote inzetten in de toekomst.

    Bedankt voor je tip... maar in een team met meer dan 200 leden en ieder zijn of haar keuzes bij het maken van een inzet schiet je daar natuurlijk niet veel mee op ;)
    Mijn vraag was dan ook aan de beheerders, of er een max op de speciale voertuigen gezet kon worden. Dit om het in de toekomst te kunnen voorkomen. Voorkomen is immers altijd beter dan genezen.

  • Ik zou wel willen zien dat je een aantal eigengemaakte team inzetten zou kunnen opslaan, het is namelijk zoveel werk om al die voertuigen handmatig in te voeren. En vooral omdat de grote inzet qua tijd dan zoveel sneller uitloopt en je dan weer een dag moet overslaan om hem weer op de gewenste tijd te krijgen.


    Verder zeg ik ook een maximum van bijv. 25 op speciale voertuigen, en max. 10 voor de nog 'exclusievere'. Ik vind 100 echt te extreem. En mensen willen nu eenmaal graag een hoge opbrengst dus krijg je van die absurde inzetten daardoor.


    Wat misschien wat eenvoudiger zou zijn is dat je niet een precies getal zou kunnen invoeren maar een vaste selectie, dus 5, 10, 15, 20, 25 voor een bepaald voertuig.

  • Het kunnen opslaan van een Teaminzet is inderdaad al op Facebook voorgesteld.
    Inderdaad wel een goede om in de toekomst naar te kijken of dat mogelijk is.


    Voor de maximum aantallen van voertuigen is gewoon de norm van de Duitse versie overgenomen, 100 per type.
    Het is inderdaad wel onrealistisch om bij een inzet 100 TS en tevens 100 OvD met 100 CO(H) in te zetten.
    Ook dat is misschien nog een puntje om naar te kijken.


    Data

  • Euh mij lijkt meer dan 1 COH per discipline al onrealistisch ...
    Aan de teaminzetten is sowieso niets realistisch dus ik vind het niet erg dat dat vrij bepaald kan worden.
    Wij hebben een oplijsting gemaakt wat er in ons team rondrijdt en zo bepalen we een max van die voertuigen, rekening houdend dat de admins dit desnoods nog zelf kunnen aanvullen of oplossen omdat zij wel op een afgesproken uur samen online komen...

  • Ben benieuwd hoe het er over een tijdje uit ziet.


    De opbrengst moet wel omhoog als het in populariteit wil winnen. Net een opbrengst gehad van 12k terwijl we ongeveer zoveel mogelijk erin hebben gestopt (uitgezonderd losse opbrengst van alle patiënten). Er zijn gewone meldingen die dat zelfs bijna opbrengen.

  • Ben benieuwd hoe het er over een tijdje uit ziet.


    De opbrengst moet wel omhoog als het in populariteit wil winnen. Net een opbrengst gehad van 12k terwijl we ongeveer zoveel mogelijk erin hebben gestopt (uitgezonderd losse opbrengst van alle patiënten). Er zijn gewone meldingen die dat zelfs bijna opbrengen.

    Eens, al moet ik zeggen dat de natuurbranden teaminzet ook een stuk minder opleveren vrogger had je nog wel eens een uitschieter van 50k als het nu hoger is dan 30 heb je al veel geluk gehad..

  • De hoogste Natuurbrand die ik gezien heb was 55k een aantal keren. Maar nu inderdaad nog maar rond de 30k of zelfs minder.


    Maar het verschil tussen een 'makkelijke' grote inzet Natuurbrand van 30k in 10 minuten of een eigen inzet met 3-4x zoveel voertuigen met politie/ambu die 30 minuten duurt van 12k, dan hebben de meesten geen zin meer in de eigen inzet :p

  • Naar mijn idee en wat anderen er ook over zeggen is de Natuurbrand dus al is omlaag gegaan in waarde. Ik heb nergens die bevestiging gelezen behalve dat het 'waarschijnlijk' zou gebeuren alleen niet bekend wanneer.


    Vandaar dat de opbrengst minder schommelt. Ik merk zelf dat ik het een stuk minder spannende opbrengst vind, het is allemaal hetzelfde geworden. Eerst was het verschil tussen 22k of 55k, nu is het allemaal wel rond de 30k ongeveer, en of dat nu 5k meer of minder is maakt het niet echt veel spannender. Hiervoor had je het gevoel van: Yes! Jackpot 55k! En balen als het natuurlijk een magere 22k werd. Valt hier nou echt niets aan te doen nog?

  • Ik had er zelf anders een paar dagen geleden nog een van 45.000 Credits...
    En aan de opbrengsten is het heel lastig iets te doen. We kunnen de zelf samen te stellen inzet namelijk helaas niet verhogen (dan trekken we Nederland voor ten opzicht van duitsland).


    Data

  • gisteren nog een eigen inzet gedaan
    de her simulatie van de brandende tankwagen die naast een gevangenis staat


    100 slachtoffers en dit keer 87 gevangenen vervoerd voor de extra omzet en voor de lol 100 ts-sjes


    verdiensten:




    247 Arrestanten getransporteerd x 87 = 21.489



    20.592 Brandende tankwagen pakistan


    569 Patiënten behandeling en transport x 60 = 34.140


    totaal = inzet...... ruim 75000 credits hoppa

  • Wij zijn binnen het team erachtergekomen na enkele samen te stellen "Grote inzetten". Dat als er zowel gewonden als arrestanten zijn. De ambulance-spraakaanvragen komen gelijk tijdens dat de Grote inzet nog loopt binnen en leden beantwoorden deze gelijk zodat ze naar een ziekenhuis vervoerd kunnen worden.


    Maar de spraakaanvragen van politievoertuigen voor de arrestanten komen pas in beeld terwel de Grote inzet al is afgerond. Dat wil zeggen alle voertuigen zijn aanwezig en de "brand/incident" is afgerond. Daarna komen de spraakaanvragen van de politiewagens in beeld. Pas na beantwoording daarvan wordt de Grote inzet voltooid en krijgt ondereen de opbrengst.


    Nu is dus de vraag. Kan het zo ingesteld worden dat tijdens een Grote inzet de spraakaanvragen ban zowel ambulance als politie kunnen worden beantwoord?


    Albast bedankt voor jullie antwoord @Woukaa, @Timo641 en @Data.

  • dat lijkt mij inderdaad ook wel fijn als dat kan want dan heb je geen probleem als er nog mensen aan het rijden zijn dat ze te laat komen
    want in het team waar ik zit is zo de regel als er een grote inzet wordt gemaakt met slachtoffers dat er altijd 1 ambu moet blijven staan voor de mensen die nog onderweg zijn

  • Is hier al naar gekeken? @Woukaa, @Timo641 en @Data?