03-04-2017 Eigen teaminzet

  • Een lang verwachte vraag van onze spelers! Zelf je eigen Team-inzet maken! Wanneer je kiest voor eigen inzet krijg je de keuze uit alle voertuigen. Er kunnen maximaal 100 per soort ingevuld worden. De opbrengsten worden door ons met behulp van formules op een gemiddelde berekend. Veel speel plezier!

  • Toch een rare formule denk ik.


    Als ik als grote inzet een natuurbrand selecteer, krijg ik tussen de 22.000 en 55.000 credits.


    Ik heb nu een grote inzet gedaan waarbij ik 100x tas, 20x redvoertuig, 15x hv, 5x adembescherming, 30 ovd, 20 h-ovd, 10x wvd ,1x ags en 20 politie moest sturen en ik krijg amper 22.400 credits :thumbdown:

  • Ik heb de inzet van Stijnh nog wat vergroot en wij hebben 18180 credits...
    Da's echt de moeite niet. Kunnen we beter terug gewoon 1 wagentje naar een natuurbrand sturen, of samen een paar heli opdrachten doen, dan halen we als team meer op.
    Voor het idee :thumbsup: maar voor de formule en de verdiensten :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

  • Vanaf vandaag kun je ook de waterwagens, duikers en boten oproepen! Wees niet getreurd, binnenkort komt de rest waarschijnlijk ook!


    Betreffende de kosten die ik hier ook meerdere keren lees. Wij (lees Wouter en Timo) hebben systematisch er voor gezorgd dat meldingen meer opleveren dan gemiddeld door de prijzen op te hogen. Nu krijgen we functie vanuit Duitsland waarbij de prijs zoals orgineel bedoeld is. En die is inderdaad flink lager dan de prijs die wij geven voor de natuurbrand. Nu is dus de vraag, óf deze grote inzet ophogen, of de natuurbrand weer schalen naar het orgineel.
    Jullie zullen voor ophogen gaan. Wij als team én Duitsland kiezen hoogst waarschijnlijk voor gelijktrekken. Wanneer de keuze en de uitvoering is, is nog niet bekend.

  • Allereerst complimenten voor de moeite die jullie steken in het onderhouden en het uitbreiden van het spel! Het is heel tof om te doen!


    Alleen de credits blijven wel een punt tegen het zere been vind ik. De opbrengsten van de team-inzetten zijn veel te laag ten opzichte van de prijzen voor de vele dingen die je kunt kopen in het spel. Voor een eigen inzet met een maximum van 100 voertuigen per soort wat dus al snel veel meer dan de natuurbrandinzet kan worden, hoort een credits-vergoeding die verder toeneemt.


    Wat mij betreft is het verkeerd om de natuurbrandinzet te verlagen. Het spel wordt er juist leuker van als er wat opties komen voor vergevorderde spelers om met team-inzetten wat meer te verdienen. Zo is het een beetje reëel om de uitdaging aan te gaan om nog meer gave dingen te verdienen en te kopen voor je eigen regio.

  • Begrijpelijk, echter is het zo dat deze functie voor het zelf samenstellen van meldingen rechtstreeks uit de Duitse versie komt.
    Hierbij is het dus ook zo dat de formules gelijk zijn voor beide versies (DE en NL), omdat we moeilijk kunnen zeggen dat je in Nederland meer krijgt voor iets dan in Duitsland.


    Hierdoor is het dus lastig om de vergoeding voor de zelf samen te stellen inzet omhooggevallen te krijgen.
    Resultaat is dat de verhouding voertuigen-opbrengst niet klopt met de eerdere natuurbrand.
    Omdat dat ook niet gewenst is (dan stelt niemand er meer een samen) is er inderdaad nagedacht om de opbrengst van de natuurbrand te verlagen.


    Data

  • Ik snap de redenering maar iemand die niet heelder dagen speelt moet nu best al lang sparen voor een MMT of een zulu.
    Als de natuurbrand gedeeld door twee gaat is het bijna niet meer te doen...
    Ik zit ondertussen ook aan de duurdere kazernes, wat ik op zich ook al heel spijtig vind, want zo wordt een actieve speler afgestraft.
    Ze worden immers wel heel duur...

  • dat is juist de bedoeling aan dit spel.
    dat de posten op den duur duuder worden want anders wordt het te makkelijk om een kazerne te bouwen.

  • Akkoord dat ze duurder worden maar boven het miljoen per post is er lichtelijk over toch.
    Ik bouw mijn posten sowieso ook nog uit tot level 8
    Als dan de opbrengsten naar beneden gaan blijf je bezig zonder dat je kan uitbreiden...
    Dat kan niet de bedoeling zijn want dan blijf je steken en verlies je interesse...

  • Akkoord dat ze duurder worden maar boven het miljoen per post is er lichtelijk over toch.
    Ik bouw mijn posten sowieso ook nog uit tot level 8
    Als dan de opbrengsten naar beneden gaan blijf je bezig zonder dat je kan uitbreiden...
    Dat kan niet de bedoeling zijn want dan blijf je steken en verlies je interesse...

    Misschien moeten er voor de 'grotere spelers' inzetten gemaakt worden die veel meer opleveren? denk dan aan aan meldingen die dan gemiddeld 20.000/30.000 credits opleveren. Alleen wat er dan wel gebeurt dat dit inzetten worden waarbij je (heel) veel voertuigen nodig hebt en die meldingen langer duren.

  • Misschien moeten er voor de 'grotere spelers' inzetten gemaakt worden die veel meer opleveren? denk dan aan aan meldingen die dan gemiddeld 20.000/30.000 credits opleveren. Alleen wat er dan wel gebeurt dat dit inzetten worden waarbij je (heel) veel voertuigen nodig hebt en die meldingen langer duren.

    Aan de andere kant hebben grotere spelers ook meer wagens en zouden ze ook makkelijker kunnen oplossen. Er moet ook uitdaging in blijven. En als het niet helemaal zelf lukt kun je zo een melding altijd vrijgeven in het team.

  • Ik zat te kijken bij de 'Eigen inzet', en het viel me op dat je helemaal geen Commandovoertuig (CO) kan toevoegen, is dit bewust, komt dat later of is het toch 'vergeten'? De CO bestaat al langer dan de WO dus vond het een beetje vreemd deze niet in de lijst te vinden.

  • Ik zat te kijken bij de 'Eigen inzet', en het viel me op dat je helemaal geen Commandovoertuig (CO) kan toevoegen, is dit bewust, komt dat later of is het toch 'vergeten'? De CO bestaat al langer dan de WO dus vond het een beetje vreemd deze niet in de lijst te vinden.

    Er komen er meer in de toekomst bij. Zoals het aantal gewonden en ambulances. Deze komen erbij in een latere update.

  • Ik vind het nu nog leuk om te proberen de team inzet te halen, elke dag. Maar als die inkomsten ook omlaag gaan, ga ik zeker mijn interesse verliezen.
    Zeker omdat er ook best updates zijn die aardig aan de prijs zijn. (bijv MMT en HB)
    Er moet juist een optie komen om meer credits te verdienen. Een Zeer grote natuurbrand (of ontploffing chemische fabriek incl slachtoffers) waar je >75K kan verdienen.

  • En komt er ook een optie om een max aantal voertuigen van bv ags/wvd in te stellen?

    Bedoel je dat bij de zelf samen te stellen teaminzet?
    Want daar is namelijk gewoon in te stellen hoeveel AGS en WvD er nodig zijn.


    Data

  • Bedoel je dat bij de zelf samen te stellen teaminzet?Want daar is namelijk gewoon in te stellen hoeveel AGS en WvD er nodig zijn.


    Data

    Oh excuus staat er wat warrig idd, ja die zelf samen te stellen inzet! Hartstikke leuke toevoeging hoor, maar het enthousiasme loopt bij sommige nog al uit de klauwen ... (bv 50 WVD /50AGS /50 AB) zou fijn zijn als er op die 'speciale' een max zit.. en dan lager dan 100.. :)

  • Oh excuus staat er wat warrig idd, ja die zelf samen te stellen inzet! Hartstikke leuke toevoeging hoor, maar het enthousiasme loopt bij sommige nog al uit de klauwen ... (bv 50 WVD /50AGS /50 AB) zou fijn zijn als er op die 'speciale' een max zit.. en dan lager dan 100.. :)

    Herkenbaar. Had iemand uit ons team ook gedaan. Die had 80 SL, 80 WvD, 80 AGS enz gezet. En we hebben er bijna 24 uur over gedaan om al die wagens te verzamelen en te sturen. Aangezien niet iedereen zoveel van dat soort voertuigen heeft, Moesten we wachten op andere spelers die later online kwamen. Nu hebben we binnen ons team afgesproken dat je van die speciale voertuigen bijvoorbeeld max. 20 per soort mag selecteren.


    TS voertuigen, Noodhulpvoertuigen, en dat soort voertuigen zit geen max. aan en die worden dan hoger gezet.



    Dus mij tip is. Zet het op het forum van je team. Om te zorgen dat het aantal niet zo hoog wordt ingevuld bij zelf samen te stellen Grote inzetten in de toekomst.