Kleine foutjes

• Ik ben bezig om de meldingen te voorzien van een eigen afbeelding. Hierdoor ben ik wat zaken tegengekomen die niet helemaal kloppen. Het is niet om commentaar te geven maar meer om mee te denken.

1. Als je een afbeelding opslaat komt er in beeld, de voertuigen zijn opgeslagen.

2. Brand in Silo, de ene keer wordt Silo met een kleine letter geschreven, de andere keer met een hoofdletter.

3. Bij het woord klein wat soms tussen haakjes achter de inzet staat wordt de ene keer een hoofdletter en de andere keer een kleine letter gebruikt.

4. Hetzelfde is er aan de hand bij het woord Groot en bij het woord Middel.

5. Bij de verschillende oefeningen is er ook verschil in het gebruik van hoofd en kleine letters, brandweerduikers kleine letters, handcrew en arrestatieteam hoofdletter.

Ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden dat ik deze opmerkingen heb geplaatst. :/

• Zou inderdaad top zijn om een soort rode draad te hebben dat alles op dezelfde manier genoteerd wordt.

Het zou ook leuk zijn om het op de "echte" manier te noteren, zoals ze door de meldkamer uitgegeven worden.

Hier een aantal voorbeelden uit de laatste paar uren op P2000:

Maar dat is waarschijnlijk te veel gevraagd 8o.

• Als we officiele termen volledig gaan overnemen kunnen we afscheid gaan nemen van 90% van de meldingen.
    Want normaal wordt er geen onderscheid gemaakt of het nu een slaapkamer of woonkamer is bij een woningbrand. Dat hebben we in het spel wel om het voor iedereen aantrekkelijk te houden.

• Als we officiele termen volledig gaan overnemen kunnen we afscheid gaan nemen van 90% van de meldingen.
    Want normaal wordt er geen onderscheid gemaakt of het nu een slaapkamer of woonkamer is bij een woningbrand. Dat hebben we in het spel wel om het voor iedereen aantrekkelijk te houden.

Dier te water ?

Paard Koe ? Kat ? Hamster ? Kanarie in duikvlucht ?

Of een Mens met Apekuren ?