Er moet mij iets van het hart. Ik speelde het spel in het verleden, ben er mee gestopt omdat ik vond dat het spel niet realistisch te spelen is (mijn mening) maar ben toch opnieuw begonnen met een nieuw account op 28 mei dit jaar. Niet meer realistisch alleen qua locaties. Nu is er een hoop verandert in de achterliggende periode maar dat heb ik me wel eigen gemaakt.
Echter is er vandaag weer een nieuwe update.
We kunnen de kazernes aanpassen naar stedelijk of landelijk.
Misschien is het idee nog wel te prijzen maar er zitten wel wat haken en ogen aan.
Als eerste krijgen we een radius van 10 en 50! km. Dat laatste is natuurlijk wel leuk voor onze Duitse vrienden maar als je een landbouwschuur krijgt op 50 km van je kazerne (aan de rand van je gebied bv) duurt het wel erg lang voor je deze kan dichtrijden
Als tweede leveren de stedelijke inzetten meer credits op dus heeft de landelijke weinig zin.
Als derde kost het vandaag 50.000 credits per kazerne. Straks dus 100.000. Als je 100 kazernes hebt dan praat je al over 10.000.000 credits om het aan te passen.
En ik weet dat mensen nu zeggen of gaan zeggen: je hoeft het niet te doen. Klopt uiteraard. De keuze ligt bij mij. Net zoals de keuze ligt bij de speler om bv waterongevallen en andere zaken te kiezen. Dus daar heeft iedereen gelijk in die dat als punt aanbrengt.
Is het probleem niet gewoon dat er overal POI zijn aangemaakt en je hierdoor onrealistische branden hebt in een spel wat ook niet realistisch te noemen is?
Dus ik wil graag de reden achter deze keuze willen weten want ik zie de meerwaarde niet in.
ps. Voor degene die willen weten wie ik was.. Fire-Ard
ps2. En ik blijf het benoemen, alleen te lezen op facebook en in een bericht. Niet gedeeld als blog of hier op het forum.