vastlopen site

  • klinkt als een slechte pc voor een browser spel (of een XY probleempje). Als je scripts gebruikt zou je die uit kunnen zetten. Misschien helpt dat iets.

    Hier een PC met een Ryzen 5 3901MHz, fysiek geheugen 128GB en SSD schijven. Ook hier loopt het geheugengebruik van tabbladen op tot zelfs 5GB. Loopt welliswaar niet vast, maar wordt wel heel erg traag. Gezien de configuratie gok ik op een XY probleempje.
    Pagina verversen helpt niet. Het is afsluiten en browser opnieuw starten. Dit is sinds de ambu update van 20 februari

  • Apparaatnaam LAPTOP-Q6OE34MI

    Processor Intel(R) Core(TM) i5-9300H CPU @ 2.40GHz 2.40 GHz

    Geïnstalleerd RAM-geheugen 8,00 GB (7,88 GB beschikbaar)

    240 GB SSD


    Is een "game" pc nooit problemen mee gehad, wel eens traag(server) maar geen vastlopende sites


    Probleem doet zich sinds 2 dagen pas voor geen nieuwe scripts toegevoegd o.i.d.

    klinkt als een slechte pc voor een browser spel (of een XY probleempje). Als je scripts gebruikt zou je die uit kunnen zetten. Misschien helpt dat iets.

  • ook al een andere browser even geprobeerd


    Spelen jullie met Chrome?

    Die staat bekend om hoog RAM verbruik bij veel tabbladen

    Ja, ik speel in Chrome, waar het geheugengebruik tot boven de 4GB oploopt.
    Maar, ook in Edge loopt het geheugengebruik op. Echter, tot iets meer dan 2GB

    Ik heb wat geexperimenteerd met extenties. Alles uit en één voor één inschakelen.
    Bij LSSMV4 ontstond ineens meer geheugengebruik. En alleen op het "hoofdtabblad" met de meldingenlijst.
    Het tweede tabblad met de geopende melding was niets mis mee.

    Gezien de laatste problematische update met de sorteerfunctie, heb ik de sorteerfunctie van LSSM uitgeschakeld. In LSSM had ik die al op niet sorteren staan, maar toch.

    En ineens was de enorme geheugentoename verdwenen en blijft stabiel rond de 1,2 GB hangen (zonder LSSM rond de 700K). Ik vermoed dus dat er iets in de MKS-code staat wat conlicteert met de LSSM code ten aanzien van sorteren. Maar, dat is een veronderstelling van een leek.
    Feit is wel dat voor mij het probleem, vooralsnog, hiermee is opgelost (uitschakelen sorteerfunctie in LSSM in het tabblad uitgebreid meldingenscherm).

  • Misschien een vraag van iemand die al een tijdje het spel verminderd heb gespeeld maar wat is het voordeel van de uitgebreide sorteerfunctie ten opzichten van het sorteren wat nu ook kan met de nieuwe update? overgens ik speel ook op chrome en heb lsmm 2 en 3 aan staan volgens mij. Eerder wel problemem maar nu niet meer. (Oude lsmm staat aan en de huidige)