• Beste medespelers.


    We hebben eens zitten denken hoe we de Team Cellencomplexen een betere functie te kunnen geven.

    Op de manier hoe het nu is, heeft de Team Cellencomplexen weinig nut. Er gaan meer arrestanten naar een politie opkomstbureau dan naar een Team Cellencomplex.


    Neem nu de OVD-G die kan je zo instellen dat ie uitmaakt naar welke ziekenhuis de slachtoffer gaat.


    Als de OVD-P die zelfde functie krijg, dan komen er meer arrestanten in een Team Cellencomplex dan in een politie opkomstbureau.

    En op die manier krijg de Team Cellencomplexen een betere functie.


    Hoe staan de medespelers hier in.

  • Ik zou een automatische doorverwijzing van arrestanten ook zien zitten op voorwaarde dat je een OVD-P ter plaatse hebt én die enkel een DB-AV automatisch kan aansturen.

    Of dit technish haalbaar is weet ik wel niet onmiddelijk want arrestanten zitten niet gelinkt een ene voertuig zoals een ambulance. enkel een eerste politievoertuig krijgt een spraakaanvraag terwijl de rest va de arrestanten niet in een voertuig zitten. Al zou het wel leuk zijn dat dat als de politievoertuig met spraakaanvraag vertrekt het volgende voertuig een spraakaanvraag krijgt opdat er altijd een voertuig met spraakaanvraag is.

  • Het zou al ideaal zijn als de OVD-P gewoon zou functioneren als OVD-G.

    Instellen dat deze arrestanten afhandelt van de houw aanwezig NH voertuigen.
    Ik zie niet de meerwaarde in waarom dit perse een DB-AV moet zijn.


    Ook zie ik niet in waarom dat zou leiden tot een groter gebruik van de arrestantencomplexen van teams....
    Dat ligt er maar net aan hoe je dat, net als de OVD-G, instelt.
    Vraag jezelf eens af waarom spelers nu geen arrestanten naar je cellen complexen brengen... Waarom zou een OVD-P dan wel zo ingesteld (moeten) worden?
    En laten we wel wezen... Als je geld genoeg hebt bouw je eigen cellen.... Heb je minder geld.... Dan gebruik je die van het team of teamgenoten.

  • Ja automatisch wegsturen van voertuigen met arrestanten zou mooi zijn, gewoon naar het dichtstbijzijnde, dus ongeacht of het dan een team cellencomplex is of van een individuele speler die hem open gesteld heeft in het team. Dan met dezelfde opties als die je bij de OVD-G kan instellen bv alleen naar een gratis of juist niet gratis locatie etc.

  • Als de OVD-P dezelfde functie krijgt als de OVD-G zou ik persoonlijk niet handig vinden.
    Als je realistisch bouwt heb je weinig Hoofdbureaus staan en de OVD-P is vaak aanwezig bij meldingen waar ook geen gevangen aanwezig zijn. Denk bijvoorbeeld aan Ongeval met luchtballon.

    De OVD-G heeft alleen maar de functie (in het spel) om de patiënten weg te sturen.


    Misschien zou de functie van wegsturen van arrestanten wel gekoppeld kunnen worden aan de Dienstbus Arrestantenvervoer??

  • OVD-P wordt nu volgens Nederlands model ingezet denk ik.


    Nu verschilt dat lichtjes van wat er in België gebeurd. Wij hebben een OGP (Officier van Gerechterlijke Politie) vaak verbonden aan de GP of parket. Maar in de Hoofdkantoren heb je ook nog een afgezwakte versie rondlopen; zij hebben een bijkomende training en zijn ook Officier voor het gerecht.


    Op dit principe zou je dus ook verder kunnen:


    OVD-GP --> De huidige functie van de OVD-P

    OVD-P --> enkel te maken per bv 5 of 10 Politieopkomst bureau's en je zou hem zoals de OVD-G doet de afmelding en wegsturen van arresten kunnen laten doen.