[FMKS0045] waterredding [AFGEROND]

  • ik heb eens op inspekteren gedaan op de water redding plaatje en daar staan wasserwacht en als de post water_rescue_2 zou heten zou ik verwachten dat die ook water_rescue_2 zou heten

    Het plaatje zegt niets over de naam van de post....

    Ze kunnen het plaatje snot noemen en het over een kazerne hebben. Dat betekent niet dat de naam ook snot moet zijn.

    Maar als je niet weet waar je naar moet kijken als je op inspecteren drukt, kan je er beter niet op drukken. Staan nog veel meer dingen waar je dan vraagtekens bij kan zetten.

  • Kevind Dat kan zijn dat je de terugkoppeling slap vind, maar toch zul je het hier mee moeten doen. Als de ontwikkelaar zegt dat ze geen fout in de code vinden, dan kan ik op mijn kop gaan staan, maar het schiet niks op...

    Verder, hebben ze naar mijn database gekeken, die gekoppeld zit aan mijn account. Ze kunnen niks vinden. Ik schijn, naar aanleiding van mijn posten, 2,3% kans te hebben op 1 van de 15 meldingen van de waterredding. 1 van die meldingen zit in een lijst van ongeveer 850 meldingen.


    Zij geven aan, dat we blijkbaar nog niet aan de goede kant van de inzetgeneratie zitten, en het nog steeds wachten is helaas.


    Tot zover voor nu.

    Dank je wel Cahjo voor de uitleg en de genomen tijd :)

  • Als er een nieuwe melding in het spel komt dan krijg je die melding binnen 2 dagen al, of op de zelfde dag al.


    Nu hebben we de water redding gebouw, bij mogelijke incidenten zijn ze groen.

    Heb er nog geen melding van gehad.


    Er is dus blijkbaar wel wat aan de hand zodat je geen melding krijg ervan, en daar heeft iedereen last van niemand krijg de meldingen.


    Veel Credits uitgeven voor de gebouwen en coins uit geven voor de opleidingen. Zodat je de melding af kan maken.

    Maar geen melding krijgen, is gewoon zonde van de Credits en Coins.

  • We hebben jullie zorgen en berichten gezien en zijn dan ook samen met de ontwikkelaar aan het onderzoeken of en wat er niet helemaal goed gaat met de inzetgeneratie voor de waterredding. Zoals eerder aangegeven door Cahjo is er bij de eerste zoektocht nog niet direct een probleem gevonden maar wordt er nog naar gekeken.


    Helaas hebben we dus nog geen nieuws om te delen maar zijn we er dus zeker wel mee bezig. Zodra we iets tegenkomen of een update hebben zullen we dit natuurlijk melden.

  • wat me trouwens ook opvalt is dat voertuigen niet over de paars / roze stippellijn willen rijden. ik vermoed dat die paars roze stippellijn wordt gezien als wandelpad. ik heb nu als test een DA RB gealarmeerd naar random melding maar hij komt pas op de kaart bij een fietspad of normale weg. en rijdt niet op het strand vanaf post. zou dat reden kunnen zijn dat de poi niet worden gebruikt omdat ze niet aan een weg zitten?


    ik gebruik openstreetmap

  • Er gaat vannacht onderhoud aan de server plaats vinden. Naast dat het spel daarna sneller wordt hebben ze dan ook misschien het probleem van de watermeldingen opgelost.

    Fijn dat het snelheidsprobleem dan eindelijk ook opgelost word.


    Het was wel redelijk, maar op drukke tijden niet te houden.

    Dus fijn dat het zo snel opgepakt heeft kunnen worden.

  • wat me trouwens ook opvalt is dat voertuigen niet over de paars / roze stippellijn willen rijden. ik vermoed dat die paars roze stippellijn wordt gezien als wandelpad. ik heb nu als test een DA RB gealarmeerd naar random melding maar hij komt pas op de kaart bij een fietspad of normale weg. en rijdt niet op het strand vanaf post. zou dat reden kunnen zijn dat de poi niet worden gebruikt omdat ze niet aan een weg zitten?


    ik gebruik openstreetmap

    Volgens mij zijn enkel grenslijnen paars en dus logisch dat er niet over gereden wordt. Ik ben niet zeker waar je Roze lijnen ziet. Ik ben ooit eens op kamp geweest met personen die verdwaalden omdat ze hoogtelijnen voor wandelpaden aanzagen :D

  • Volgens mij zijn enkel grenslijnen paars en dus logisch dat er niet over gereden wordt. Ik ben niet zeker waar je Roze lijnen ziet. Ik ben ooit eens op kamp geweest met personen die verdwaalden omdat ze hoogtelijnen voor wandelpaden aanzagen :D

    ik voeg 2 plaatjes toe om te laten zien wat ik zie.

    het lijkt er dus op dat het wordt gezien als soort van wandelpad oid want gaat precies in verlengde van een fietspad/weg door. wat je ook ziet bij grenslijnen is dat er tekst bij staat en dat is bij de lijn die ik zie niet echt het geval.


    probeer mee te denken wat mogelijk de oorzaak kan zijn. en meld wat me opvalt zoals dat mijn DA RB niet over strand rijd maar op dichstbijzijnde weg oppopt.


    ik heb ook plaatje toegevoegd van poi ik heb van katwijk tot den helder zo ingevuld (enkele dagen geleden) maar nix in duinen of op strand.

  • T...ing dat zijn nog eens een poi's😅🤯

  • T...ing dat zijn nog eens een poi's😅🤯

    Tja je kan wel veel POI'S er neer zetten voor de water redding en gebouwen ervan. Als je geen meldingen krijg om de wagens weg te sturen dan heb je ook niks aan de poi's en de gebouwen. Er zijn 17 meldingen toe gevoeg voor 2 weken terug en ook het gebouw. Het lijkt net dat ze de meldingen niet vrij hebben gegeven. En wij maar wachten tot ze komen en dat al 2 weken.

  • Tja je kan wel veel POI'S er neer zetten voor de water redding en gebouwen ervan. Als je geen meldingen krijg om de wagens weg te sturen dan heb je ook niks aan de poi's en de gebouwen. Er zijn 17 meldingen toe gevoeg voor 2 weken terug en ook het gebouw. Het lijkt net dat ze de meldingen niet vrij hebben gegeven. En wij maar wachten tot ze komen en dat al 2 weken.

    Ik heb momenteel 2 gebouwen (3e komt eraan) elk 4 wagens, ze zitten verspreid dus niet in de zelfde stad of VR. Heb wel poi's toegevoegd niet zoveel als hierboven overigens😂😅

    Maar heb geen melding gehad, wel van wo (daar stuur ze nu ook heen maar dat werkt helaas niet altijd...)


    Het lijkt erop dat we gewoon moeten wachten tot ze komen. Een beetje geduld, want ze kunnen niet alle problemen in 1 keer fixen (helaas😅)