ik heb dat een paar dagen gehad maar is terug in orde
Posities door Delta25
-
-
Iemand bekend met de standplaatsen van de droneteams van zowel politie als brandweer in Nederland?
-
Dankjewel voor je reactie

En waar in midden Nederland? omdat ik in die regio wel begin te spelen.
-
Hi,
Kan iemand mij helpen met het maken van een inzetvoorstel?
Ik zou graag een dienstbus met alleen hygienemedewerkers alarmeren.
Ik heb in een inzetvoorstel ingesteld een dienstbus 1 en hygienemedewerker 4. Alleen, hij alarmeert ook andere dienstbussen zonder dit personeel.Hoe kan ik dit oplossen?
alvast bedankt!
enkel de juiste dienstbus in uw inzet plaatsen, niet een willekeurige dienstbus
-
[…]
men kan nooit voor iedereen goed zijn natuurlijk. het is en blijft vooral gebasseerd op Nederland. ik heb het opgelost door op enkele plaatsen een ovd-g te plaatsen en stuur deze uit bovenop de standaard Belgische uitruk van 3 MUG en 5 Ambulance.
-
Oost-Vlaanderen heeft een DIR-Med een eigen voertuig en is van wacht. Andere provincies is dit de eerste MUG die ter plaatse komt. een voertuig in het spel mmt/ovd-g zou dus voor België de ideale oplossing zijn
-
zw malle is PIT malle overdag
-
- Den Ham
- Nijverdal
- Dedemsvaart
- Raalte
-
Er bestond al een 'Simpel voertuig labels', door iemand anders gemaakt gericht op Nederland. Omdat ik zelf graag een overzicht heb en alles een beetje duidelijk en hetzelfde wil, ben ik ongeveer hetzelfde voor België aan het maken. Deze is gericht hoe ik speel maar wil hem toch graag delen.
Simpele voertuig labels België: https://www.meldkamerspel.com/vehicle_graphics/6001
-
De WPR van ANtwerpen beschikt sinds kort een voertuig in Battenburg
Kan je toevallig een foto (zijaanzicht) bemachtingen ?
Sorry je pm's staan uit anders had ik je pm gestuurd

jot ik heb er foto's van
-
Heeft er iemand antwoord op mijn vraag?
Ben best wel benieuwd.
dit gaat over toekomst. Er is een model gemaakt om het medische gegeven in het spel een update te geven zodat er enkele dingen veranderen. Maar er zijn andere prioriteiten nog. Dus wss is dit al een aanpassing voor dan vermoed ik
-
Ik mis steunpunt Uitgeest... Kan dat kloppen?
klopt en breda staat er ook niet bij
-
-
Noord-Brabantlaan
-
Jou drone op pad gestuurd :p
neje, na lang zoeken goed contact binnen de nederlandse politie

-
Ik heb zo'n idee dat die adressen niet bekend zijn en dat ze dat ook graag zo houden.
ik heb ze ondertussen

-
Alles tonen
Ja klopt dit zijn ze in Nederland
Noord-Oost: Zwolle
Amsterdam: Amsterdam
Rotterdam: Rotterdam
Den Haag: Den Haag
Midden: Zeist
Zuid: Oirschot
BSB: Camp New Amsterdam
Hiervan zitten ze bijna allemaal op een politie bureau.locaties belgië heb ik, heb jij de exacte adressen van de Nederlandse teams?
-
in België zijn er net zoals nederland 6 uitrukposten waaruit de DSI vertrekt. Antwerpen, gent, brussel, luik en charleroi. In Nederland zijn ze opgesplits in regio's en de KMAR heeft een eigen team die ook de politie kan versterken
-
Delen toevallig nog meer mensen mij visie over de nut en noodzaak van een biketeam bij bepaalde meldingen zoals hier eerder beschreven?
Zoals eerder gesuggereerd kan ik geen noodhulp sturen i.p.v. een biketeam.al uw bike teams weg doen. Ik heb geen enkele bike team en dan worden inzetten gewoon afgehandeld. Vanaf dat je 1 bike team hebt, en die wordt gevraagd, ga je die ook moeten sturen
-
Kan de mogelijkheid bekeken worden om de OVD-G en MMT ook in 1 voertuig aan te bieden ?
Sluit beetje meer aan bij het Belgische beeld van de MUGs als er nood is aan een OVD-G wordt er een extra MUG (MMT) ingezet waarvan de arts dan de functie OVD-G op zich neemt.
bij ramp is de arts van de eerste mug ter plaatse soort van ovd-g tot de gezondheidsinspecteur of zijn/haar adjunct ter plaatse is. Die neemt dan de taak over. 3 mug, voertuigen zijn bij een kleine ramp