• Het zou handig zijn als POI's van andere teamleden te zien zijn (gezien je hiervan gebruik kan maken), zodat je kan kijken in welke steden je zelf nog zou moeten fixen.
    Ik snap dat het spel daardoor trager zou worden, dus daarom zou het handig zijn als je net als met gebouwen van teamleden kan kiezen om ze te weergeven of juist niet
    En misschien ook de optie om Team-gebouwen ook even onzichtbaar te maken, is handig met uitbreiden van je eigen imperium soms


    :thumbup: :thumbup:

  • Het gaat niet om de POI in je team die je gebruikt, maar zou moeten gaan om alle POI geplaatst door spelers.
    Helaas blijkt het bij waterongevallen al dat POI door een ander geplaatst niet werken. Pas na eigen POI krijg je er meldingen van
    Hoe het precieze systeem werkt met de POI is mij voor de rest dus een raadsel aangezien het bij waterongevallen al niet werkt.



    Dus om gewoon alle meldingen goed te moeten krijgen, zou je dus eigen POI gewoon moeten plaatsen.

  • POI werken niet met Waterongevallen??
    Dat is dan een nieuw probleem neem ik aan?


    Ik heb zelf nog nooit één POI geplaatst, maar krijg regelmatig incidenten voor Waterongevallen.

  • POI werken niet met Waterongevallen??
    Dat is dan een nieuw probleem neem ik aan?


    Ik heb zelf nog nooit één POI geplaatst, maar krijg regelmatig incidenten voor Waterongevallen.

    Waterongevallen meldingen komen al heel lang niet als je geen POI plaatst.
    Iedereen klaagt er steeds over dat de meldingen niet komen na een paar weken en dan moeten ze nog POI plaatsen en dan komen ze ineens.


    Ik heb het zelf ook ervaren bij waterongevallen, terwijl teamgenoten op dezelfde locatie wel al POI hadden geplaatst. Zelfs al een langere tijd er voor hadden zij die geplaatst.
    Daarom schrijf ik dat de uitleg die wij hebben gekregen dat het spel de POI van medespelers overneemt, niet klopt bij waterongevallen.


    Misschien dat je dit zou kunnen navragen? Het lijkt er meer op dat het spel een database met POI heeft geïmporteerd ergens vandaan of dat het vanuit de onderliggende kaart voor de inzetgeneratie vandaan komt.

  • Ik denk dat het probleem van POI voor WO heel wisselend is. Ik heb gehoord van mensen dat het in het ene gebied slecht gaat en in een ander gebied juist goed.
    Als ik hier in de buurt ga kijken hadden mijn ORT van EHV en Helmond niks te doen. Tewijl die van weert kapot werd gegooid met meldingen.
    Nergens zelf POI geplaatst.


    Dus misschien zitten spelers met problemen in rustigere gebieden (bijv. BZO) en mensen zonder problemen meer richting de randstad.


    Ik heb verder geen idee hoe het systeem die openbare pakt, maar daar kan een verschil in zitten.
    Wat ik nu ook zeg. Ik heb het spel niet gemaakt, dus weet niet exact hoe het werkt. Maar dit zijn dingen die ik en vrienden hebben gemerkt.

  • Het gaat niet om de POI in je team die je gebruikt, maar zou moeten gaan om alle POI geplaatst door spelers.
    Helaas blijkt het bij waterongevallen al dat POI door een ander geplaatst niet werken. Pas na eigen POI krijg je er meldingen van
    Hoe het precieze systeem werkt met de POI is mij voor de rest dus een raadsel aangezien het bij waterongevallen al niet werkt.



    Dus om gewoon alle meldingen goed te moeten krijgen, zou je dus eigen POI gewoon moeten plaatsen.

    Voor een heleboel anderen werkt het wel, gezien ik praktisch alle meldingen al kreeg, zonder dat ik nog ooit POI's had geplaatst.
    Als het voor alle overige locaties wel (b)lijkt te werken, is de suggestie alsnog de moeite waard, omdat het plaatsen van POI's door heel Nederland anders een hels karwei is.
    Mensen die niet vertrouwen op de POI's van team kunnen dan altijd nog zelf beslissen om toch zelf POI's te plaatsen.

  • Voor een heleboel anderen werkt het wel, gezien ik praktisch alle meldingen al kreeg, zonder dat ik nog ooit POI's had geplaatst.Als het voor alle overige locaties wel (b)lijkt te werken, is de suggestie alsnog de moeite waard, omdat het plaatsen van POI's door heel Nederland anders een hels karwei is.
    Mensen die niet vertrouwen op de POI's van team kunnen dan altijd nog zelf beslissen om toch zelf POI's te plaatsen.

    POI plaatsen is inderdaad een hels karwei, het mooiste zou zijn als het via de map automatisch wordt opgenomen. Ik krijg regelmatig meldingen van brand in een ziekenhuis, gevangenis op een locatie waar alleen woonhuizen staan. Daar hebben dus andere spelers een POI neergezet dat kan niet anders. Ik neem het voor lief omdat ik het zelf te veel werk vind om ze te plaatsen.


    100% correct krijg je het nooit in ieder geval.

  • ik vind wel dat het heel lang duurt met een melding voor de WO heb heel veel rivieren, meren, vijvertjes, havens en heb nog geen melding gehad heb veel meldingen groen die zouden kunnen komen zoals persoon te water ik weet dat de WO bijna nooit uitrukt maar misschien een idee om dit te veranderen zodat er meer meldingen komen voor de WO.

  • ik vind wel dat het heel lang duurt met een melding voor de WO heb heel veel rivieren, meren, vijvertjes, havens en heb nog geen melding gehad heb veel meldingen groen die zouden kunnen komen zoals persoon te water ik weet dat de WO bijna nooit uitrukt maar misschien een idee om dit te veranderen zodat er meer meldingen komen voor de WO.

    verzameltopic voor korte vragen en snelle antwoorden!!!

    of bij suggesties