[FG-513]Personeelslijst in Meldkamer

  • Hoi allemaal,


    Ik zou graag een lijst van al het personeel willen kunnen zien in de meldkamer, vergelijkbaar met hoe je nu een overzicht hebt van de gebouwen in de meldkamer. Het zou top zijn als je hierin kan sorteren/filteren op een opleiding van personeel. Dit voorkomt dat je al je gebouwen af moet om personeel met een bepaalde opleiding te vinden indien je deze wilt verplaatsen.


    Lijkt me geweldig als deze wordt toegevoegd! Als iets niet duidelijk is, laat maar weten.

  • Hoi Lars,


    Dit is een optie die voor grotere spelers niet is te doen. Als je meer dan 1000 personeel hebt, dan wordt de lijst erg onoverzichtelijk. Waarschijnlijk al bij 300 personeel.
    Wat nu zou kunnen helpen is, als je het personeel zoekt met een bepaalde opleiding. Deze te starten, je krijgt dan per post een overzicht van wie de opleiding al heeft afgerond en wie er nog mee bezig is.


    Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

  • Ik denk dat het voor veel spelers juist wel een oplossing biedt. Ook voor grote spelers.
    Misschien wel een hele grote lijst, maar met een goede filteroptie is het veel overzichtelijker. Zeker als je in die lijst ook meteen kan zien wie je nog niet gekoppeld hebt aan een voertuig, welke opleidingen ze hebben, welke kazerne en of ze op de kazerne aanwezig zijn.


    Ik heb veel personeel, maar ik zoek af en toe naar een speld in een hooiberg als ik al mijn kazernes af moet gaan om te kijken waar ik ook al weer die vrije personeelsleden met de juiste opleiding heb. Als ik een opleiding start zie ik alle kazernes met de opleiding en dan kan ik ze alsnog allemaal afgaan om te kijken welke vrij is.


    Dus met filter is dit juist voor de grotere spelers een goede oplossing.

  • Een aantal veiligheidsregio's hebben een hoofdkantoor. daar gooi ik al mijn personeel neer dat een opleiding heeft maar niet op die post hoort. als ik dan iemand met een opleiding zoek kijk ik altijd eerst daar. maar om de personen op de posten te vinden is erg vervelend. dus een goede filterfunctie zoals een bepaalde opleiding of niet gebonden aan een voertuig zou daar enorm bij helpen.