Bij mijn haakarmbakken staat "trekvoertuig niet beschikbaar", terwijl mijn HA status 4 heeft.
Kan deze dan niet gelijk doorrijden naar de volgende bak die ik nodig heb?
Bij mijn haakarmbakken staat "trekvoertuig niet beschikbaar", terwijl mijn HA status 4 heeft.
Neen, het spel staat enkel toe een HA met status 5 sturen, omdat het geen onderscheid kan maken bij status 4 of hij met een bak of leeg aan het rijden is.
Uber bellen?
mag iets van admin ofzo lijd me supergaaf om bij mijn favoriete game een bijdrage te doen
(Ook al is het niet zoveel maar gewoon mensen helpen en dingen bijdragen)
mag iets van admin ofzo lijd me supergaaf om bij mijn favoriete game een bijdrage te doen
... zo werkt het niet Niels... en te zien aan je recente activiteiten en username op het forum voldoe je denk ik ook niet aan het leeftijdscriterium.
denk dat gedrag in het verleden (op gebanned account) ook niet echt mee zal helpen
daarbij, laatst kon je je aanmelden voor het gameteam. Als je dat gedaan hebt, ben jij et niet geworden en dat zal zn redenen zo hebben denk ik. Andere kansen op admin zullen er niet komen gok ik
Hi Niels
Het merendeel van alle “hulpjes” hier op het forum doen dat zonder officiële titel of functie. Het staat iedereen vrij te reageren op vragen die van de gebruikers komen. Mits de reacties hulpzaam en correct zijn is dat ook meer dan welkom.
Ondanks dat het je favoriete game is, mis je nog wel veel kennis, kennis die je op doet door lekker te spelen. En het missen van kennis is ook niet erg. Door de tijd heen zal je steeds meer komen te weten van het spel.
Als ik zie wie er over het algemeen reageren op hulpvragen, dan zijn dit spelers die het spel al meer dan 5 jaar dagelijks spelen. Hebben geen officiële Gamefunctie, maar helpen het GT gewoon een handje door nuttige antwoorden te geven.
Dus, lekker blijven spelen, lekker het spel blijven ontdekken. En kom je een vraag tegen waarvan je het antwoord weet, lekker reageren.
Oke maar wel jammer maar maakt niet uit
Ik krijg af en toe een geplande inzet voor 'test brandalarm school' zonder dat daar ook maar 1 brandweerman voor vereist is. Kan hiervoor wel een voertuig sturen, maar deze is niet zichtbaar bij de melding. Heb niet gecheckt of ik wel de credits krijg na afronding van de melding.
Ik krijg af en toe een geplande inzet voor 'test brandalarm school' zonder dat daar ook maar 1 brandweerman voor vereist is. Kan hiervoor wel een voertuig sturen, maar deze is niet zichtbaar bij de melding. Heb niet gecheckt of ik wel de credits krijg na afronding van de melding.
Zie postings op Fout Test Brandalarm School
https://www.statsdb.eu/ geeft al weken geen top 10 overzicht meer op niveau van ons team, maar nu lijkt het gehele overzicht stuk gelopen.
Laatste overzicht is van
https://www.statsdb.eu/ geeft al weken geen top 10 overzicht meer op niveau van ons team, maar nu lijkt het gehele overzicht stuk gelopen.
Laatste overzicht is vanPlayer (Top 10)
Ranking: 06:00 - 04-07-2024
Beter om even de beheerder van die site een rechtstreeks bericht te sturen (MoneyMalibu#4970)
Beter om even de beheerder van die site een rechtstreeks bericht te sturen (MoneyMalibu#4970)
Heb ik al eerder gedaan over die Top 10, maar er veranderd niets.
Heb ik al eerder gedaan over die Top 10, maar er veranderd niets.
Het is een persoonlijke site en vrijwilligerswerk, dus enig geduld is een schone zaak
komt er een compensatie voor maandag?
Voor als de server down gaat
Dan hebben wij nog vele compensaties tegoed
Nee dus.
Misschien een slechtere server als compensatie? Who knows
Iedere online game heeft ooit server onderhoud. Dit is nodig om er voor te zorgen dat alles blijft draaien en dat er ontwikkel mogelijkheden blijven. Dit is vooraf aangekondigd. Dus iedereen kan er rekening mee houden.
zou mooi worden, grote gameserver met 20000+ spelers heeft onderhoud en ze moeten alle spelers compensatie geven 😂