Zwaar irritant, deze issue.
Hoop dat het snel gefixt wordt.
Zwaar irritant, deze issue.
Hoop dat het snel gefixt wordt.
Als in "1 Vrachtwagen om gesleept te worden"
Berger personeel overnemen van een RWS post naar Berger post of andersom, gaat helaas ook niet.
Althans... ik zie geen knop daarvoor bij een berger post.
Als je snel overzicht wilt in waar een AGS is opgeleid bijvoorbeeld, dan kan je altijd in je school de opleiding aanklikken, en dan staat er waar er hoeveel zijn opgeleid in de gebouwen.
Zo'n overzicht zoek ik dus, maar dat werkt niet met een team-school. Dan zul je eerst de opleiding moeten starten, terwijl mijn hoofddoel is het bepalen van welke opleiding te starten.
Is er in het spel ergens een overzicht van personeel met (en zonder) opleidingen per gebouw?
Doordat je met meerdere tijdzones te maken hebt wordt het ook direct wat complexer.
Niet onvoorstelbaar, maar voor mij een beetje vreemd, daar ik in mijn applicaties alles registreer op 1 tijdzone op de server en de tijd in/voor de UI aanpas naar die van de gebruiker.
ZitatMomenteel wil ik onze ontwikkel capaciteit niet in laten zetten op een dergelijke aanpassing gezien deze in mijn ogen een beperkte meerwaarde heeft in het spel.
Fair enough, maar dan hoop ik dat het verzoek in de queue blijft staan.
Hoewel een beperkte meerwaarde voor het spel zelf, is het volgens mij wel van behoorlijke impact op de gebruikerservaring.
Hoe kan men weten of een bureau, een opkomstbureau, klein opkomstbureau of een hoofdbureau zou moeten zijn?
Ik ken de code uiteraard niet, maar ik denk eerder dat de huidige datum-tijd wordt vergeleken met de datum-tijd van de vorige start.
Is deze niet > 24h (of > 168h voor de wekelijkse), kan men niet starten.
Ik stel niet voor om iets in te stellen zoals van 0:00 tot 23:59, ik stel voor om alleen de huidige datum te vergelijken met de datum van starten: >= 1dag (of >= 7 dgn voor de wekelijkse).
Lijkt mij niet zo'n drastische aanpassing (hoewel ik de code niet ken!) zodat spelers een stuk minder klokgebonden zijn en hoeven over te slaan om weer op "normale" tijdstippen te kunnen starten.
AH... dat zou het kunnen zijn.
Jammer dat dit niet vermeldt staat bij de SBH op de voertuigenmarkt.
Vanwege lopende uitbreidingen, kan ik het helaas pas over 18 dagen uitproberen.
Ik heb een SBH op de ene post, en 1 Haakarmbak-parkeerplaats vrij op een andere (+ 2 HA), maar als ik probeer te verplaatsen, krijg ik de melding "In dit gebouw is voor dit voertuig geen plaats."
Overigens... Hetzelfde verzoek geldt eigenlijk ook voor het wekelijkse Team Event (1x per 7 dagen vs. 1x per 168 uur), realiseer ik me nu,
Bij grote inzet Natuurbrand wordt er gevraagd om 2x "Natuurbrandbestrijding Uitrusting".
Welke voertuigen zijn dit?
Zou de interval van een grote inzet van 1x per 24 uur naar 1x per dag kunnen?
Bijvoorbeeld:
Stel je zou een grote inzet altijd in de middag willen houden omdat dan je leden online zijn, maar voor eens is er een admin afwezig tot in de avond waardoor de grote inzet later start.
Met een interval van 1x per 24 uur, zit men de volgende dagen aan de avond gebonden, tenzij er een dag over wordt geslaan.
Met een interval van 1x per dag, kan men de volgende dag gewoon weer terug naar het afgesproken moment.
Bij mijn haakarmbakken staat "trekvoertuig niet beschikbaar", terwijl mijn HA status 4 heeft.
Kan deze dan niet gelijk doorrijden naar de volgende bak die ik nodig heb?
Excuses om een oud topic omhoog te halen, maar ook bij mij wordt dooralarmeren niet meegenomen.
Ik heb bijvoorbeeld een voorstel voor 1 redvoertuig.
Wanneer deze allemaal reeds op een melding zijn en ik deze kan dooralarmeren, worden ze niet geselecteerd op die tab.
Doe ik iets verkeerds?