Posities door Joonie

Beste Rene-MKS,

Ik begrijp je frustratie en het is jammer om te horen dat je zo voelt over het spel. Het is belangrijk om te kijken naar wat het beste is voor jouw gemoedstoestand. Neem de tijd om na te denken over wat je wilt.

MoneyMalibu, ik vind het belangrijk om respectvol met elkaar om te gaan, zeker als lid (en dus vertegenwoordiger) van het Gameteam. Jouw reactie op René komt over als niet erg constructief, vooral als je zelf ook hebt aangegeven dat er dingen niet kloppen. Laten we proberen om open en eerlijk met elkaar te communiceren en elkaar te ondersteunen, in plaats van elkaar te beschuldigen.

Laten we het gesprek voortzetten met de focus op oplossingen en verbeteringen.

Met vriendelijke groet,

Joonie

Rene-MKS , fijn dat het alsnog hersteld is.
    Jammer dat XY kennelijk niet de moeite neemt een excuus aan te bieden.......
    Ga je nu ook weer in het Gameteam terugkeren?

Teammeldingen vs Geplande meldingen is hetzelfde als appels en peren......

We hebben nu 3 weken achter elkaar dat de mijlpalen geüpdate zijn (brandweer-, politie- en ambulance-mijlpalen): Nieuwsberichten.

Maar ik kan nergens vinden wat de mijlpalen zijn.

Gebeurt er iets als je 100 politie-inzetten behaalt? Of moet je 20 brandweerkazernes bouwen?

Of wat zijn de mijlpalen?

Zie https://www.meldkamerspel.com/einsaetze

Naast deze menu optie, kan je met de zoekfunctie op facebook ook info vinden https://www.facebook.com/share/p/1AyYREU7XN/

De eerst gedeelde is de oudste, de laatst gedeelde is de nieuwste. Die sorteerfunctie zit er dus al in

Ik werk dagelijks met GDPR gevoelige items. Wanneer een bedrijf bij zulke simpele zaken al GDPR bepalingen negeert, zegt dat iets....
    Rene-MKS, ik adviseer je melding te maken bij de autoriteit persoonsgegevens.

Maar ik vind deze aanpassingen meer energie kosten dan dat het in mijn ogen opleverd. Ook gezien de tijd die we dit al op deze manier draaien.

Precies dat.
    Het huidige systeem draait al jaren. De meeste teams hanteren 6 dagen teaminzet en de 7e dag een reset-dag.
    En, laten we wel wezen, om hoeveel credits voordeel gaat het? gemiddeld dus max 10K per dag!
    Laat ze dan die tijd maar besteden aan het verbeteren van de spelcode. Dat gaat veel meer opleveren dan die 10K

Tijdens het onderhoud is niks aan het spel gewijzigd. Dus mogelijk is er een update aan chrome geweest.

Nope, laatste update van Chrome was 27 juni (versie 126.0.6478.127) en de laatste Windows update 5 juni 2024, KB5039302 (OS-builds 22621.3810 en 22631.3810). Geen veranderingen dus in Windows en Chrome.
    Ook ik ervaar het bovenstaande probleem met de sneltoetsen. Geen last wanneer ik de melding in een nieuw tabblad open, wat ik nu dus dan ook maar doe.
    Er is dus kennelijk toch iets veranderd bij MKS