Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

  • Maar alles bij elkaar ben ik wel blij te lezen dat er eindelijk nieuws is geweest (al dan niet gedeeld met alle spelers) over de ambu update waar al jaren over gesproken wordt. (in de wandelgangen)


    Goed bezig GT.


    Fijne kerst - vrede op aarde en in MKS.

  • Beste allemaal,



    Ik had gehoopt dat er vanuit mijn mede admins een reactie zou komen, maar aangezien deze uitgebleven is en ik vind dat er toch vanuit GT een reactie moet komen bij deze vanuit mij een reactie. Hierbij wil ik wel benadrukken dat deze niet via de andere mensen is gelopen.


    Maar inhoudelijk. Ik heb het voorval niet direct meegekregen door drukte die ik momenteel heb. Ik maak lange dagen en heb dus beperkte tijd om alles bij te houden. Dit is ook de rede geweest, waarom ik minder snel op het forum reageer. Ik heb begin september intern aangegeven me meer in te zetten op de content en communicatie met de ontwikkelaar en daarom het community contact over te laten aan de rest. Met de ontwikkelaar heb ik gemiddeld een 3 a 4 keer per week contact over verschillende zaken. Wel probeer ik tussendoor vragen te beantwoorden. Mede doordat ik gemerkt heb dat van het complete GT de reacties beperkt zijn.


    Ondanks dat ik ook de kwestie die hierboven besproken wordt niet volledig heb meegekregen begrijp ik wel de ontstane frustraties. Er zou geen verschil moeten zijn dat mensen uit het ene team meer info krijgen dan mensen uit een ander team. Dit probeer ik ook zoveel mogelijk te voorkomen, waardoor ik deze situatie ook betreur. Nu ga ik hierbij niet zeggen dat mij niet overkomt, want zelfs via de facebook komen er ooit berichten waar ik op reageer “Daar is de ontwikkelaar mee bezig” en ik dan achteraf denk, dat was niet zo slim. Maar helaas gebeuren die dingen wel eens. En wanneer er vragen over komen zal ik er ook eerlijk over uit komen dat het voorgevallen is.


    Vanuit mijn achtergrond kennis kan ik wel inschatten welke “update” mogelijk bedoeld wordt. Ik heb deze info immers van de XY chat naar de GT chat gehaald. De inhoud lijkt hier alleen spannender dan wat het in mijn ogen is. En natuurlijk, als er dingen wijzigen aan bestaande elementen zal er altijd kritiek zijn, omdat enkele spelers zich benadeeld voelen. Maar ik probeer dit altijd zoveel mogelijk te beperken. De update waar ik nu tegen aan kijk is ontstaan bij de release van de OVD-P functionaliteiten voor automatisch spraakaanvragen afhandelen. Hierbij zijn voor het eerst algemene voertuiginstellingen gemaakt om dit te regelen. Op dat moment heb ik bij de ontwikkelaar ook het verzoek neergelegd om te onderzoeken of dit ook voor de OVD-G nodig gaat zijn. Een aantal weken terug zijn hierover eerste signalen gekomen dat er voortgang zit in de case. Echter is dit door een aantal problemen die tijdens het testen naar boven kwamen niet online gekomen. Momenteel wacht ik dus op de vervangende datum van deze update.

    En ja ik snap dat dit in het nadeel is voor spelers die alles al ingesteld hebben, maar toch ben ik van mening dat dit een mooie verbetering kan zijn.


    Het gaat na mijn inschatting dus niet over de ambulance update die in de wandelgangen wel ter spraken is. Aangezien hierover nog weinig details beschikbaar zijn, omdat deze door xy al meerdere keren terug gezet is en momenteel heb ik de bal weer naar xy gegooid. Ik hoop hier snel progressie in te kunnen krijgen, maar ik verwacht met de naderende feestdagen dat dit tot volgend jaar gaat blijven liggen voordat ik er iets op terug ga krijgen.



    Ik hoop dat ik met dit bericht wat duidelijkheid heb kunnen scheppen. En toch een stukje tevredenheid terug heb kunnen brengen. En we toch weer wat rustiger het jaar uit kunnen gaan.

  • Klasse Piet, bedankt voor je antwoord.


    Geen probleem, al zou ik je mede GTleden wel de deur wijzen en opzoek gaan naar active mensen.

    Al is activer niet zo moeilijk in dit geval.

  • Klasse Piet, bedankt voor je antwoord.


    Geen probleem, al zou ik je mede GTleden wel de deur wijzen en opzoek gaan naar active mensen.

    Al is activer niet zo moeilijk in dit geval.

    Zoals MoneyMalibu al zei:

    Piet2001 , bedankt voor je reactie. Ga vooral zo door, je doet het geweldig! <3
    Ik ben niet zo radicaal, in de zin dat ik vind dat het hele gameteam gelijk vervangen moet worden. Echter, een klein intern onderzoekje naar de mate van activiteit van het gameteam en de moderators en admins op het forum kan denk ik geen kwaad. Ik kan je zo een aantal namen geven van diverse stafleden die al maanden niet meer online geweest zijn.

    Groetjes^^

  • Lekker bezig Piet.

    EN sterkte met de rest van het GT ;-) Handig als jij aangeeft meer op content te gaan richten, dat de rest dan fijn jouw communicatie over neemt op het forum etc ;-)

    Maar volgens mij zijn we het laatste kwartaal al zeer verwend met uitbreidingen/wijzigingen.

    Op naar een mooi en stabieler(lees:sneller) 2024

  • Ik was aan het kijken naar die nieuwe inzet 'oefening handcrew' .


    Kan iemand mij uitleggen waarom hulpverleners die bij Natuurbranden nodig zijn een POI Bushalte nodig hebben voor hun oefeningen?? (bron: hulp bij inzet)

    Ik zie normaal in een bos of in de duinen maar erg weinig bushaltes.


    Of had dit misschien een andere POI moeten zijn?

  • Iets met een ontwikkelaar die het verschil tussen een 3 en 4 niet weet