Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

• Ik heb nu een RWS station, maar geen enkele van de bovenstaande meldingen ontvangen.

Hoe kan dat?

kan ik ergens nazien of de meldingen staan ingeschakeld?

• Ik heb nu een RWS station, maar geen enkele van de bovenstaande meldingen ontvangen.

Hoe kan dat?

kan ik ergens nazien of de meldingen staan ingeschakeld?

Of de meldingen beschikbaar zijn voor je, is zichtbaar onder mogelijke incidenten. Als de melding daar groengekleurd is, kun je deze krijgen in je lijst.

Let er wel op dat je al de RWS stations ook op beschikbaar moet zetten in het gebouw zelf.

• dag allemaal,

Is er een manier om van het "voertuig limiet is bereikt!" bericht af te komen in de app?

De a&u regels selecteren maar een paar voertuigen en selecteerd niks van de voertuigen die achter het limiet staan en dat is soms best irritant😅

Met vriendelijke groet,

Bakingdutchman

• dag allemaal,

Is er een manier om van het "voertuig limiet is bereikt!" bericht af te komen in de app?

De a&u regels selecteren maar een paar voertuigen en selecteerd niks van de voertuigen die achter het limiet staan en dat is soms best irritant😅

Met vriendelijke groet,

Bakingdutchman

Nee, daar is helaas niets aan te doen.

• dag allemaal,

Met vriendelijke groet,

Bakingdutchman

Volgens mij moet je dan je:!: Maximale afstand voor voertuigen:!: Aanpassen om zo het bericht ''voertuig limiet is bereikt'' weg te krijgen

• Om dat bericht weg te krijgen moet je erop klikken, dan word de volgende x aantal voertuigen geladen. Dit systeem zorgt ervoor dat je niet constant meer voertuigen laad dan nodig, want dat is voor iedere inzet die je opent weer een hoop data die mee moet wat dan weer voor vertraging kan zorgen als je teveel voertuigen hebt. Het systeem werkt met aantal voertuigen, niet de afstand, al ttont het wel altijd de dichtsbijzijnde. Voor mijn eigen vloot moet ik zo 3 keer op die balk klikken om al mijn voertuigen beschikbaar te hebben; al moet ik voor mijn inzetten af te sluiten nooit meer dan eens erop klikken. In mijn geval bespaart dat dus heel wat voertuigen die geladen moeten worden. Hoeveel voertuigen er eerst en hoeveel er per uitbreiding geladen worden ken ik niet vanbuiten.

• Hallo forumleden,

Klopt het als je een patiënt moet vervoeren naar de kust dat het alleen kan naar een kustwacht haven? Het gaat om de melding 'persoon onwel op schip' waar ik een Reddingsboot naar toe heb gestuurd vanuit een waterreddingspost. Er bevinden zich namelijk 'realistisch' gezien geen kustwacht havens in dit gebied.

Ik hoor het graag.

• Hallo forumleden,

Klopt het als je een patiënt moet vervoeren naar de kust dat het alleen kan naar een kustwacht haven? Het gaat om de melding 'persoon onwel op schip' waar ik een Reddingsboot naar toe heb gestuurd vanuit een waterreddingspost. Er bevinden zich namelijk 'realistisch' gezien geen kustwacht havens in dit gebied.

Ik hoor het graag.

Klopt inderdaad. Volgens mij waren ze bezig met een aanpassing hierop. Maar in sommige gevallen moet je ruim 70 km varen (al dan niet over land) om bij je kustwachthaven te komen als je realistisch speelt.

• Sorry voor een tweede reactie onder mijn vorige maar ik dacht dat het in dit geval wel mocht.

Is er een manier (ik weet het namelijk niet) om bij de vele arrestanten je dienstbus AV (arrestanten vervoer) als eerste in beeld te krijgen. Nu heb je soms je noodhulpen boven aan de lijst met veel arrestanten staan terwijl je juist voor je eigen gemak je Dienstbus AV stuurt. Deze staat dan vaak veel lager in de lijst om je gevangen af te voeren.

• Sorry voor een tweede reactie onder mijn vorige maar ik dacht dat het in dit geval wel mocht.

Is er een manier (ik weet het namelijk niet) om bij de vele arrestanten je dienstbus AV (arrestanten vervoer) als eerste in beeld te krijgen. Nu heb je soms je noodhulpen boven aan de lijst met veel arrestanten staan terwijl je juist voor je eigen gemak je Dienstbus AV stuurt. Deze staat dan vaak veel lager in de lijst om je gevangen af te voeren.

Wanneer je de Manifestatie bedoeld, iemand anders alles laten sturen en zelf alleen de AV's sturen. Scheelt bakken met tijd en klikken

• Wanneer je de Manifestatie bedoeld, iemand anders alles laten sturen en zelf alleen de AV's sturen. Scheelt bakken met tijd en klikken

Het is dus zoals het is. Tijd dat de OvD-P wordt aangepast en de arrestanten gewoon in de cellen stopt..

• Ik stuur voor 'persoon onwel op schip' altijd nog een sar heli mee om de patient rechtstreeks naar een ziekenhuis te laten brengen, dat lukt zolang hij op tijd op de inzet arriveert.

Je kan ook ff je boot met patient terughalen en dan opnieuw alarmeren, dan gaat de patient naar een ander voertuig (en hopelijk de heli)