hier ook het probleem. bij iedereen denk ik wel
Posities door Wendy1989a
-
-
ahaaa dan ligt het niet aan mij. dacht dat het aan de instellingen lag
-
sinds de nieuwe updates is het heel traag de meldkamerspel. ik speel op google crome en het flikkers indd ook.
ik gebruik ook scrpts
-
Naar aanleiding van de huidige Team Uitdagingen en de al bestaande dagelijkse taken, bedacht ik me dat er nog helemaal geen dagelijkse/wekelijkse team taken zijn. Dit lijkt mij een hele mooie aanvulling, om de samenwerking binnen een team uit te breiden. Hiervoor zouden de standaard dagelijkse taken ingezet kunnen worden, maar dan aangepast aan de grootte van de spelers in het team (net als nu met de dagelijkse taken gebeurt). Een aantal mogelijke voorbeeldtaken zouden kunnen zijn:
Rond x brandweer incidenten af (kan ook voor politie, SAR, berger, ambulance),
Verdien x credits voor de team kas,
Rond x team incidenten af,
Leid x personen op,
etc.Met het behalen van de doelen als team, kunnen dan credits en/of coins (voor alle leden) verdiend worden, of bijvoorbeeld tickets voor team events / grote inzetten.
-
wanneer komt er eens een server onderhoudt ? meerdere keren dat het spel uit de lucht is, dacht gisteren dat het mijn internet lag modem ff gerest maar dat mog niet baten helaas .
-
-
-
-
Okidokio
-
vorige Vaderdag van België krijgen we ok extra credits op een zondag, nu met Vaderdag Nederland helemaal niet. is dat foutje van de meldkamer spel ? of zijn admins nog niet wakker

-
ik heb nivo 4 nou ik krijg ook geen paas meldingen en de vlakken bij mij zijn niet groen.
ik denk toch dat er een bug in zit.
-
Kan er in de toekomst gekeken worden om een teamgebouw toe te voegen voor parkeerplaatsen voor gesleepte voertuigen, in dezelfde trend dat we ziekenhuizen en gevangenissen hebben als teamgebouwen voor patienten en arrestanten?
Daar zat ik dus ook aan te denken, is wel handige en voor andere team genoten ook handig
-
team bestaat niet meer
Klopt maar ik weet nie hoe ik deze moet verwijderen 😕
-
Dank voor uw melding.
Ik heb verzocht aan onze adviseurs om dit waar mogelijk te testen.
Verder heb ik geconstateerd dat uw melding niet volledig voltooit is.
Graag zien wij nog een id van het gebouw waar dit probleem zich voordoet.
Ook graag uw profiel aanvullen met uw account zoals beschreven in Medewerking gevraagddank voor je snelle reactie, het gaat namelijk om alle bergers standplaats.
ik heb vier id voor je.
MELDKAMERSPEL.COM - Gratis 112 alarmering spel, noodoproep simulatie!
-
nog 1 voertuig erbij en hij zit vol ! complete bug dus
-
Nee anders zou mijn parkeerplaats vanochtend al wel leeg zijn geweest omdat ik ‘s nachts op 1 oor lig
-
-
het lijkt me een mooie toevoeging om lijkenwagens of ophanging in het spel te krijgen.
mensen die zelfmoord pogingen willen doen
-
Ik heb nu een RWS station, maar geen enkele van de bovenstaande meldingen ontvangen.
Hoe kan dat?
kan ik ergens nazien of de meldingen staan ingeschakeld?
naar je KNRM gebouw staan en die aanzetten.
zie bijlage
-
Dat kan in de SAR-academie
dan moet ik nog eventjes doorsparen om een nieuwe school te plaatsen, bedankt voor de info