Posities door Wendy1989a
-
-
-
-
Okidokio
-
vorige Vaderdag van België krijgen we ok extra credits op een zondag, nu met Vaderdag Nederland helemaal niet. is dat foutje van de meldkamer spel ? of zijn admins nog niet wakker

-
ik heb nivo 4 nou ik krijg ook geen paas meldingen en de vlakken bij mij zijn niet groen.
ik denk toch dat er een bug in zit.
-
Kan er in de toekomst gekeken worden om een teamgebouw toe te voegen voor parkeerplaatsen voor gesleepte voertuigen, in dezelfde trend dat we ziekenhuizen en gevangenissen hebben als teamgebouwen voor patienten en arrestanten?
Daar zat ik dus ook aan te denken, is wel handige en voor andere team genoten ook handig
-
team bestaat niet meer
Klopt maar ik weet nie hoe ik deze moet verwijderen 😕
-
Dank voor uw melding.
Ik heb verzocht aan onze adviseurs om dit waar mogelijk te testen.
Verder heb ik geconstateerd dat uw melding niet volledig voltooit is.
Graag zien wij nog een id van het gebouw waar dit probleem zich voordoet.
Ook graag uw profiel aanvullen met uw account zoals beschreven in Medewerking gevraagddank voor je snelle reactie, het gaat namelijk om alle bergers standplaats.
ik heb vier id voor je.
MELDKAMERSPEL.COM - Gratis 112 alarmering spel, noodoproep simulatie!
-
nog 1 voertuig erbij en hij zit vol ! complete bug dus
-
Nee anders zou mijn parkeerplaats vanochtend al wel leeg zijn geweest omdat ik ‘s nachts op 1 oor lig
-
-
het lijkt me een mooie toevoeging om lijkenwagens of ophanging in het spel te krijgen.
mensen die zelfmoord pogingen willen doen
-
Ik heb nu een RWS station, maar geen enkele van de bovenstaande meldingen ontvangen.
Hoe kan dat?
kan ik ergens nazien of de meldingen staan ingeschakeld?
naar je KNRM gebouw staan en die aanzetten.
zie bijlage
-
Dat kan in de SAR-academie
dan moet ik nog eventjes doorsparen om een nieuwe school te plaatsen, bedankt voor de info

-
waar kan ik de mensen opleidingen die een groot vaarbewijs moeten hebben ?
heb al paar keer met coins betaalt vanwege opgeleide personeel aannemen maar dat vind mijn bankrekening ook niet leuk

welke school heb je daar voor nodig
-
Je kan via de link: https://www.meldkamerspel.com/einsaetze kijken of je meldingen in de lijst groen zijn. Wanneer dit het geval is, zou je de meldingen moeten kunnen krijgen.
dankje ik moest indd tweede gebouw erbij plaatsen en dat heb ik gedaan!
-
Dit zijn suggesties, de rest van de RWS meldingen zijn al sinds de update in het spel
oww okay omdat ik de meldingen van RWS niet krijg. ik heb RWS gebouw staan of moet er meerdere gebouwd worden ?
-
wanneer worden die melding inwerking gezet ? ik heb van die melding nog niks ontvangen
-
Handig om het goede linkje te plaatsen: Calamiteiten_Coördinator
Jouw link eindigt voor iedereen bij het team waar ze op dat moment in zitten. De link in de overzichtslijst verwijst naar jullie team.
heb het even aangepast bedankt dat je zo oplettend bent