SERVERPROBLEMEN: Spel Offline / Server niet beschikbaar

  • Ik merk het ook dat het veel soepeler gaat.


    Heb zelf niet op de piekmomenten gespeeld de afgelopen dagen, maar buiten de piekmomenten gaat het bij mij ook beter.
    Hopelijk is dit door een definitieve oplossing, maar dat horen wij vanzelf. Als ze aan een verdere verbetering werken is dat natuurlijk ook goed!


    Ik ben in ieder geval blij zoals het nu gaat.

  • Fijn om te horen dat het spel al een stuk stabieler is


    Zoals in mijn laatste post aangegeven is men op dit moment nog steeds bezig met het verbeteren en uitbreiden van de interne infrastructuur waar wij naartoe zijn verhuisd.


    Zodra de werkzaamheden zijn afgerond laten wij dat weten, zodat eventuele problemen die dan nog steeds spelen doorgegeven kunnen worden.

  • ik heb nog een paar fouten gevonden MBT de server:


    - als je een grote inzet aanmaakt, zo'n melding die je in een team eens in de 24 uur gratis mag aanmaken en anders voor 10 coins, verschijnt pas in de incidentenlijst en op de kaart na het refreshen.
    ik weet niet of dat met het team-event ook zo is of de eerste melding daarvan pas verschijnt na refreshen of zoals gewoonlijk de melding gelijk in de incidentenlijst staat en op de kaart.
    - als je iemand kickt uit het team, dan blijven de voertuigen gewoon op de event meldingen staan. bij gewone incidenten gaan de voertuigen gewoon retour post zoals het gebruikelijk is. ( ik weet niet of dit aan de server fouten ligt, of gewoon een fout is die er altijd al inzat)


    EDIT: mensen die ik negeer kan ik gewoon nog steeds een bericht sturen, zij kunnen mij alleen niet beantwoorden. het lijkt me gewoon dat als je iemand negeert ook geen berichten kan sturen naar hem/haar. (serverfout of is dit normaal gewoon mogelijk?)

  • ik heb nog een paar fouten gevonden MBT de server:


    - als je een grote inzet aanmaakt, zo'n melding die je in een team eens in de 24 uur gratis mag aanmaken en anders voor 10 coins, verschijnt pas in de incidentenlijst en op de kaart na het refreshen.
    ik weet niet of dat met het team-event ook zo is of de eerste melding daarvan pas verschijnt na refreshen of zoals gewoonlijk de melding gelijk in de incidentenlijst staat en op de kaart.
    - als je iemand kickt uit het team, dan blijven de voertuigen gewoon op de event meldingen staan. bij gewone incidenten gaan de voertuigen gewoon retour post zoals het gebruikelijk is. ( ik weet niet of dit aan de server fouten ligt, of gewoon een fout is die er altijd al inzat)


    EDIT: mensen die ik negeer kan ik gewoon nog steeds een bericht sturen, zij kunnen mij alleen niet beantwoorden. het lijkt me gewoon dat als je iemand negeert ook geen berichten kan sturen naar hem/haar. (serverfout of is dit normaal gewoon mogelijk?)

    Eerste komt door de serverfouten, andere 2 is al langer zo...



    en spel is offline :(


    word tijd voor een vergoeding, is nu al een tijdje dat je niks deftig kan doen

    Inmiddels niet meer toch?
    Zoals aangegeven hierboven zijn we nog bezig met het verbeteren.

  • soms als ik op een melding klik staat er dat de melding met succes is afgesloten, ik krijg dat alleen niet weg. Er komen wel nieuwe meldingen binnen. Meerder mensen blijken dit probleem te hebben en ik het probleem gevraagd aan mijn team; zij zeiden dat je moest 'refreshen' en dat werkte.
    mijn vraag is: is dat een fout/ bug of hoort dat bij het spel.
    alvast bedankt

  • Geen probleem.


    Van de ontwikkelaar hebben wij te horen gekregen dat er een kleine update gedaan werd, en deze niet helemaal goed gegaan was.
    Gelukkig kon het snel weer hersteld worden, en zou alles vanaf nu weer online moeten blijven.


    Mochten er nog verder problemen optreden (buiten de reeds gemelde fouten, zoals in de A&U en met het AT) hoor ik het graag.

  • Aangezien er eerder is aangegeven dat de ontwikkelaar jullie op de hoogte zou houden, ben ik eigenlijk benieuwd of er een vooruitzicht is wanneer zij denken de server helemaal stabiel te hebben voor de (nabije) toekomst. Of dat er een andere update vanuit de ontwikkelaar is gekomen.


    De server is de laatste periode redelijk stabiel. Af en toe nog wel eens een foutje hier en daar wat betreft een scherm dat niet goed laadt, of een melding die niet verdwijnt of een spraakaanvraag die niet zichtbaar wordt. Maar over het algemeen is het stabiel.



    Ik denk dat het daarom ook het moment is om de andere problemen op te lossen die samenhangen met de migratie van de server, zoals de A&U/OR.
    Aangezien dit voor de korte termijn oplosbare problemen zijn en ook merkbare verschillen gaan opleveren. De verdere stabilisatie van het spel is iets dat continue gewaarborgd moet worden, maar niet het hele team moet bezetten.


    Ik hoop dat de ontwikkelaar iets van een update qua informatie heeft en ook verder gaat met andere problemen en updates naast de verdere stabilisatie.

  • Goeiemorgen!



    Wij hebben helaas nog geen verdere informatie gekregen over wanneer de server weer 100% stabiel is.
    De ontwikkelaar zou hier nog steeds mee moeten zijn, wellicht wel met een lagere prioriteit dan eerst gezien het feit dat het stabieler loopt.


    Betreffende de overige fouten...
    Deze zijn reeds door ons aangemeld bij de ontwikkelaar, met de reactie dat ze de problemen zouden gaan onderzoeken.
    Inmiddels is de ontbrekende gebouwen filter (politie, school) opgelost door de ontwikkelaar, maar de overige problemen niet.


    Wij waren als team zelf al van plan om maandag weer een statusupdate te vragen, zodat wij jullie ook weer van informatie kunnen voorzien.
    Jullie worden hier dus uiteraard weer van op de hoogte gesteld :thumbup: