Sinds vanmorgen heb ik last van lopende pijltjes? Is dat nieuw? Kan het uit?
Pijltjes
-
-
'k Zie het net ook, vraag me ook af wat het is en wat het nut er dus van is
-
'k Zie het net ook, vraag me ook af wat het is en wat het nut er dus van is
Geen idee. Zal wel te maken hebben dat je terugloop beter zichtbaar is. Het lijkt wel kermislampen. Sorry hoor maar het is zwaar irritant.
-
Ja disco, super irritant
-
Geen idee. Zal wel te maken hebben dat je terugloop beter zichtbaar is. Het lijkt wel kermislampen. Sorry hoor maar het is zwaar irritant.
Ja disco, super irritant
Ben het inderdaad met jullie eens, bloedirritant dat geknipper
-
Bij Groen wordt een incident helemaal opgelost, bij geel gedeeltelijk bijvoorbeeld tot de heft dat de bald terugloopt. Bij Rood zie je soms ook die pijltjes dat het incident een beetje wordt opgelost. Maar meestal bij Rood blijft de balk hetzelfde. Met andere woorden de kleuren: Groen,Oranje en Rood geven al duidelijk genoeg aan of iets wordt afgerond of niet.
Ik zie ook nog niet echt de meerwaarde in de pijltjes. Misschien te maken met een toekomstige update? Heb geen idee. Misschien hebben de makers van het spel er een toelichting op.
-
Het is inderdaad een nieuwe functie, bedoeld om duidelijker aan te geven dat meldingen worden afgehandeld.
Vanmorgen in Duitsland ook toegevoegd. Daar na kritiek al snel via de MK in/uitschakebaar gemaakt.Hopen dat wij die schakelaar ook gaan krijgen dus.
-
- Offizieller Beitrag
Van mij mag die disco wel weg of mogelijkheid tot uitschakelen.
Nu net 10min aan het spelen en nu al een hekel aan die dingen
-
Hoop dat we het hier ook snel uit kunnen zetten.
-
Het is uit te zetten....In Meldkamer---> Instellingen.... Progress animation uitzetten
Dank U
-
- Offizieller Beitrag
Was toen ik net keek nog niet. Maar fijn dat er zo vlug al een oplossing is gekomen.
Maakt voor mij het spelen toch weer iets rustgevender .
Nu niet meer ergeren aan de disco -
Ja die instelling is er nu. Blij mee
-
Eindelijk van die bloedirritante pijltjes af
-
De pijltjes die het spel hinderen is een groot woord, maar mooi vind ik het niet. Ik vraag me vooral af of dit een waardige toevoeging is.. achja, uitzetten en verdergaan. Alleen mis ik nu wel het oude systeem dat je de lijntjes 'golvend' ziet lopen...
*Het veranderen om het veranderen, en dan met schokkende animaties i.p.v. mooi vloeiend. Ik denk dat ze hier niet realiseren dat Meldkamerspel al perfect was en dit soort aanpassingen niet nodig heeft...
-
Alleen mis ik nu wel het oude systeem dat je de lijntjes 'golvend' ziet lopen...
ik ook. ik vind dit echt niks. zelfs met uit.
Ik denk dat ze hier niet realiseren dat Meldkamerspel al perfect was en dit soort aanpassingen niet nodig heeft...
jaaa zeker waar!!!
-
Stukje achtergrond:
De oude functie maakte gebruik van transparanten en was blijkbaar vrij intensief voor je hardware. De nieuwe varianten moeten gebruiksvriendelijker zijn, met name voor je pc. -
Ik heb de vertalingsaanvraag inderdaad voorbij zien komen vanmiddag, dus dat heb ik uiteraard gedaan, maar door de drukte op mijn werk niet bij stil gestaan wat nou precies de update was.
Om eerlijk te zijn bekijk ik nu net de update ook zelf. Ja.. Het is anders. Ik stoor mij er nog niet direct aan, maar je kunt het inderdaad uitzetten via de meldkamer, instellingen tabblad. -
In dat geval inderdaad een nuttige update om het spel te optimaliseren, dat is zeker belangrijk. Maar dan zou ik graag willen voorstellen om met dit nieuwe systeem de oude lijntjes na te maken die niet grote stappen naar links schokken.