Een uitzondering tussendoor. Coördinatiebus brandweer Antwerpen Noorderlaan
Posities door sanbels
-
-
eindelijk je ben er weer het duurt de lang
Jaa heb het nogal druk (gehad) met werk, vriendin, andere privéleven dingen dus probeer het weer beetje op te pakken
-
Na bijna een jaar weer wat kunnen tekenen, een TST
-
Aangezien ik de tijd had, heb ik weer iets kunnen tekenen, de CT 8x8
-
Beste Sanbels is het misschien een keer mogelijk om het nieuwe QRT voertuig van Brandweer Amsterdam na te tekenen
met vriendelijke groet Jimdo
Ik maak eerst de standaard lijst af voordat ik aan verzoeken begin, ik kan het wel tekenen, maar wanneer dit gaat wezen, geen idee, komt vanzelf, zal het wel in me achterhoofd houden
-
Na aardig lange tijd weer een tekening gemaakt, ze gaan er langzaam maar zeker uit, maar er bestaan nog enkele
-
Het is weer even geleden, maar er is er weer 1 af! Het nieuwe sprinter model Ambulance van regio VRR (regio 17). Deze staat op de plek waar eerst mijn andere ambulance tekening stond, aangezien deze beter is, vooral de gele kleur. Op de 1 of andere manier is de grote versie een te groot bestand..
-
En nu is ook de Ambulancemotor (DM-RR) af
-
Ook de DA Hondengeleider is af
-
Na een tijdje weer 1 klaar. deze keer de WOA
-
Na lange tijd weer wat getekend, Zorgambulance
-
Er zijn me een aantal dingen opgevallen die er nog ni in staan, of die nieuw zijn:
17-130 A-ambulance (nieuw)
17-131 A-ambulance (nieuw)
17-158 A-ambulance (nieuw)
17-168 A-ambulance (nieuw)
17-169 A-ambulance (nieuw)
17-301 Dienstauto Intersivist (nieuw)
17-322 Motorambulance (rijdt al een tijdje)
17-407 B-ambulance (rijdt al een tijdje)
17-408 B-ambulance (nieuw)
17-412 B-ambulance (nieuw)
17-413 B-ambulance (nieuw)
17-414 B-ambulance (nieuw)
17-415 B-ambulance (nieuw)
17-760 Huisarts (Franciscus Vlietland Ziekenhuis Schiedam) (staat op t forum als reserve, maar staat al aardig lange tijd op/is van Schiedam)
17-162 PICU/Babylance (Functie veranderd, was eerst A-mbulance) (Gevestigd op de SEH van het Erasmus MC Rotterdam, waar de ambulances naar binnen rijden)
-
En de volgende is af na tijdje: SL
-
Iets dat veranderd kan worden:
17-9382 is al sinds 2017 uit dienst: https://www.brandweervoertuige….php?korps=1989&vtg=19950
-
Huisarts 17-760 reserve? Die zie ik toch echt al heel lang bij Franciscus Vlietland ziekenhuis Schiedam staan vanwaar die uitrukt enzo
-
[Blockierte Grafik: https://live.staticflickr.com/8315/29788701656_814d7bb588_b.jpg] Hier een foto van de 17-3331 (ni van mijzelf)
-
Ik fietste vandaag ff langsYup, die 3 gaan de huidige 3 vervangen, die oudjes die vervangen worde blijven als reserve
-
In de lijst zie ik 2 A-ambulances ni staan, die we welk hebben. Dit betreffen de 17-147 en de 17-157.
Beide foto's zijn gemaakt door mij
Hierbij toevoegend ijn de 17-148 en 17-149 ook dat soort ambu's en de 17-162 staat er ook ni tussen, is zo'n 'schoenendoosambu'. Als ik het goed zeg was die teveel ofzo uit Groningen
-
Politie Volkswagen Passat is klaar. van wat ik gehoord heb zijn er hier maar 4 van in Nederland, waarvan 2 in Amsterdam
-
@Data Zou je dit kunnen aanpassen?
Dit voertuig heeft wel nog 17-0661 op t voertuig staan en wordt ingezet als QRT team