Beste Sanbels ik had een vraag is het misschien mogelijk om een BMW X5 van het AT te tekenen voor als voertuig afbeelding ?
Met Vriendelijke Groet Jimdo
AT voertuigen moeten nog getekend worden, of ik daarvoor een BMW X5 of iets anders ga kiezen weet ik nu nog niet. Momenteel ben ik te druk om verder te tekenen waarmee ik bezig ben, vandaar dat het al 2 maanden stil ligt, maar dit wordt vanzelf weer opgepakt!
Die foto van de motor ken ik inderdaad, alleen is die ook onbruikbaar. Maar van de quad vind ik helemaal niks, enkel van STH, niet van USAR, betere foto van die motor heb ik ook nog niks gevonden
Een klein simpel vraagje, met betrekking tot het tekenen voor mijn verzameling. Heeft iemand foto('s) van een USAR quad? Vind enkel 2 foto's van STH quad, maar vind die van USAR nergens. Dus als iemand die heeft, graag. Het liefst in de richting waarop ik teken ook, als het echt niet anders gaat dan zal ik uitzonderlijk ik andere richting moeten gaan tekenen
Door wat meer drukte heeft het iets langer geduurd, een klein maandje, maar maakt niet uit want privé gaat voor. Dus voor jullie heb ik op deze vrijdag de 13e de nieuwe tekening! 2 zelfs. De DAT-NH (+ BB-A)
Er is wat tijd overheen gegaan maar dan is die er ook eindelijk. Voor zover ik weet/meegekregen heb de enige in de soort die binnen NL (als reserve) in dienst is: De CT 4x4, gebaseerd op Groningen Eelde Airport
Thnx! Echter is er vrij weinig verschil tussen de Rotterdamse en de Utrechtse ambulance, de Rotterdamse heeft wel luchthoorn en de Utrechtse niet, waardoor ik verder eigenlijk ook niet veel meerwaarde in zie om een nieuwe tekening, van dezelfde soort te maken. En elke afbeelding geef ik dezelfde grootte zodat het bij elkaar blijft passen
Wat heb je een vette sprinter gemaakt. Ik vroeg me af of je tijd en zin hebt om hem te updaten naar een RAVU formaat, waarbij de kleine versie een slag groter is? Volgens mij zijn ook de zwaailichten tegenwoordig anders. Ik heb een foto toegevoegd.
En de nieuwe is ook klaar, deze is gebaseerd op de nieuwe voertuigen in regio 15, Haaglanden (15-5041/15-6741/15-7141). De (soort) natuurbrandverkenners van die regio. Daarom is deze onder de DA-LA-NB komen te staan.
Afgelopen tijd weer gewerkt aan de volgende, in dit geval gekozen voor een voertuig dat uit mijn regio (17), Rotterdam-Rijnmond als TS-OR gebruikt wordt, daarbij wist ik zeker dat die erbij paste
Allereerst wil ik je bedanken. Heb afgelopen tijd gekeken naar je ontwerpen zien er erg mooi uit. Ik heb sommige voertuigen een animatie gegeven. Misschien interessant om naar te kijken. Nogmaals heel erg bedankt voor het delen van je skins, zijn altijd mooi gedetailleerd.
Dit is de website die ik gebruikte ezgif.com/apng-maker - Dan doe ik de afbeelding met in paint.net in kleinere stukjes opslaan. Als je al een bestaande animated png upload naar die website dan zie je hoe het werkt ongeveer. Makkelijkste voorbeeld is de AFO voertuig is als je het AFO voertuig upload.
Simpelweg je voegt de 2 bestanden van de AFO samen in die website en vergeet niet bij 'effects' --> 'don't stack frames' aan te vinken Delay time 10 gebruik ik.
Alles anzeigen
Leuk om te zien dat je ze geanimeerd hebt! Sinds kort ben ik ook aan het kijken om m'n tekeningen te animeren, zodra ik van elk voertuig een geanimeerde versie heb gemaakt zullen deze ook op het forum en in een nieuwe verzameling komen
De 9191 staat regelmatig tijdens kantooruren idd op kazerne Vlaardingen
de 9024 staat achter bij kazerne Vlaardingen, dit betreft een reserve/stage AGS als ik het goed zeg
De 9023 betreft een reserve AGS voertuig en is zeker nog in dienst (zie screenshot)
de 9021/9022/9023 (ligt eraan welke rijdt) staat ook regelmatig op Vlaardingen tijdens kantooruren
Als we dan toch bezig zijn:
BV 17-0311 bestaat al jaren niet meer
(HV 17-0371 is al een zeker een maand buiten dienst momenteel, niet door de APK gekomen, onduidelijk of deze nog terugkomt)
DA 17-0501 bestaat niet
DB 17-0502 bestaat niet
DA 17-1301 uit dienst sinds 2021
DA 17-1401 uit dienst sinds 2021
DA 17-1501 uit dienst sinds 2021
DA 17-1701 uit dienst sinds 2021
DA 17-1901 uit dienst sinds 2021
GSH 17-1921 heeft ook een HVH functie (wordt bijv bij ongevallen ook ingezet)
DA 17-2001 uit dienst sinds 2020
DA 17-2101 uit dienst sinds 2021
SB 17-2161 is omgenummerd naar 17-2165
Roepnummer 17-2161 bestaat nog wel, als een AS voertuig (was voorheen de 17-1661)
DA 17-2201 uit dienst sinds 2019
TS 17-3731 is al maanden buiten dienst na een ongeval, hier staat nu de 17-0331 van Vlaardingen sindsdien, of de 3731 gerepareerd of vervangen gaat worden is onduidelijk. Op Vlaardingen staat reserve TS 17-9237, welke ook een TS-HV is
TS 17-4932 staat niet in de lijst, bestaat wel, is een dagdienst TS, staat ook niet op dezelfde kazerne als de 4931, weet zelf alleen niet waar dan wel
DB 17-8901 is sinds klein tijdje nieuw
TS 17-8931 heeft als 'extra roepnummer' geen B1 meer, dit is aangepast naar 31. Dit kun je ook zien in mijn video:
Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.
AL 17-9251 uit dienst sinds 2019
SIV 17-9261 al jaren niet meer in dienst, 17-2561 wordt gebruikt als reserve SIV
SLH 17-9262 al paar jaar uit dienst, wegbezuinigd sinds de komst van de nieuwe DPH's (of dit ook zo is met SLH 17-9263 durf ik niet te zeggen, denk het wel)
HA-KR 17-9282 uit dienst sinds 2022
HV 17-9371 uit dienst sinds 2021 (en geëxporteerd naar Argentinië)