[POLL] 21-09-2017 Mobiele Eenheid

  • Past u allen op, het is inzet vrijdag met meer dan één nieuwe inzet! Om te beginnen een ontruiming kraakpand waar de ME paraat bij staat als geplande inzet. Verder voeren we 3 versies van de melding 'Vermist persoon' toe. Van een paar noodhulpvoertuigen tot de Zulu die nodig is!
    Als laatste hebben we bij de voetbalwedstrijden nu ook ME paraat!




    - We zijn er ons van bewust dat de opbrengsten, voornamelijk met de Zulu, aan de lage kant zijn. Dit zal aangepast gaan worden.

  • Ik persoonlijk vind het wel meevallen met het aantal "Vermiste personen". Het zijn natuurlijk ook wel wat meer verschillende soorten. Zonder ME, met ME, met Zulu en alleen noodhulpauto's. En dat is zeker wel leuker dat het wat afwisselender is.

  • let wel op er zijn natuurlijk 3 nieuwe vermiste personen meldingen bijgekomen met verschillende alarmeringsmogelijkheden in totaal dus 4 meldingen, en als je dus meerdere Hoofdbureau van politie heb zal je er dus ook meer meldingen van krijgen.


    Als het je teveel wordt kan je altijd van de meerdere hoofdbureau politie de uitbreiding mobiele eenheid uitschakelen, dan heb je die andere voertuigen gewoon als reserve staan voor t geval je meerdere meldingen krijgt, leuk voor de verandering

  • Had ik daarstraks ook al tegen Timo en Wouka gezegd.... uiteindelijk heb ik daarjuist 25 meldingen gehad van vermiste personen =O

    Ahh sorry @stijnh ik had je reactie niet gezien..
    Ik heb ze niet geteld maar ik wel wel zeker dat ik meer als 25 meldingen vermiste personen had, en ook bij ze allemaal de ME nodig was.
    Als het maar 2 dagen is is daar over heen te komen, want anders moet ik meer heli's aanschaffen en ook meer ME gaan klaarmaken voor inzetten.
    Mocht dit tijdelijk zijn dan hadden ze gisteren een drukke dienst ;) :P

  • Toch nog even een vraag aangaande de ME...
    Blijven deze alleen op de hoofdbureau's??
    Want hier in de regio zijn ook buiten het hoofdbureau gewone bureau's die 1 of 2 ME voertuigen heeft staan...
    Of gaat er dadelijk nog een uitbreiding van een sectie komen?
    Anders moet ik op desbetreffende bureau's ook een hoofdbureau gaan bouwen en dat vindt ik een beetje overdreven eerlijk gezegd.

  • Toch nog even een vraag aangaande de ME...
    Blijven deze alleen op de hoofdbureau's??
    Want hier in de regio zijn ook buiten het hoofdbureau gewone bureau's die 1 of 2 ME voertuigen heeft staan...
    Of gaat er dadelijk nog een uitbreiding van een sectie komen?
    Anders moet ik op desbetreffende bureau's ook een hoofdbureau gaan bouwen en dat vindt ik een beetje overdreven eerlijk gezegd.

    Ik heb er zo 10 bijgezet om het realistisch te houden qua plaatsing ;-)

  • Als ik het goed begrepen heb is het (momenteel) technisch niet mogelijk om naast de cellen extra uitbreidingsmogelijkheden Aan het politiebureau toe te voegen. De ME uitbreiding kan dus niet zomaar bij het politiebureau worden aangeschaft.

  • Inderdaad, zoals @MPR al zegt, is het momenteel niet mogelijk om op een Politiebureau een uitbouw te doen.
    Daarom is destijds de OvD-P ook geplaatst op het Hoofdbureau en niet op het normale bureau.
    En ik zie dit voorlopig ook niet veranderen, gezien het feit dat het met de OvD-P ook niet is veranderd (als dat mogelijk was, hadden we het toen wel gedaan)


    Data

  • Inderdaad, zoals @MPR al zegt, is het momenteel niet mogelijk om op een Politiebureau een uitbouw te doen.
    Daarom is destijds de OvD-P ook geplaatst op het Hoofdbureau en niet op het normale bureau.
    En ik zie dit voorlopig ook niet veranderen, gezien het feit dat het met de OvD-P ook niet is veranderd (als dat mogelijk was, hadden we het toen wel gedaan)


    Data

    Nee oke dat is duidelijk.
    Maar misschien dat er in de toekomst wel nog een sectie ME komt op het hoofdbureau....
    Dan ga ik gewoon hoofdbureau op betreffende burea's plaatsen zodat ik ook daar ME-voertuigen kan stallen.

  • Komen er ooit opdrachten in het spel met meerdere ME teams?

    Er is eerder gezegd dat er later extra secties en aanvullende diensten bijkomen. Denk dat er dan ook pas inzetten komen waarbij meerdere secties nodig zijn.