Ik denk dat ze die net zo willen laten werken als de WOA van de brandweer.
[VO-500] Havendienst
-
-
Ik denk dat ze die net zo willen laten werken als de WOA van de brandweer.
Huh maar hoe dan als het ene word afgekeurd omdat de map geen water/wegen onderscheid maakt kan het bij die andere toch ook niet?
-
Dit idee is ook afgekeurd vanwege de beperkte hoeveelheden in Nederland...
Als we kiezen tussen reddingsbrigade en havendienst -> wordt dat reddingsbrigade. Laten we wel even bedenken dat het ook behapbaar moet blijven, we kunnen 250 verschillende diensten op goedgekeurd gaan zetten, dat wil niemand.
Laten we niet een te groot punt maken van waarom iets wel of niet komt.
Scheiding water en wegen blijft een probleem, maar in geval van reddingsbrigade behapbaar; post op het land, incident nabij het water -> net als WOA. Bij de havendienst hebben we een aanrijroute via water = probleem. KNRM staat blijkbaar als goedgekeurd op de lijst, geen idee wat daar de reden van is, ben ik geen fan van in ieder geval...
-
Dit idee is ook afgekeurd vanwege de beperkte hoeveelheden in Nederland...
Als we kiezen tussen reddingsbrigade en havendienst -> wordt dat reddingsbrigade. Laten we wel even bedenken dat het ook behapbaar moet blijven, we kunnen 250 verschillende diensten op goedgekeurd gaan zetten, dat wil niemand.
Laten we niet een te groot punt maken van waarom iets wel of niet komt.
Scheiding water en wegen blijft een probleem, maar in geval van reddingsbrigade behapbaar; post op het land, incident nabij het water -> net als WOA. Bij de havendienst hebben we een aanrijroute via water = probleem. KNRM staat blijkbaar als goedgekeurd op de lijst, geen idee wat daar de reden van is, ben ik geen fan van in ieder geval...
Bedankt voor je uitleg, het viel me gewoon op en vond dat apart.
In elk geval goed bezig geweest in deze opzet om suggesties te melden -
ik speel realistisch en loop tegen het probleem aan van grote brandweerboten, in Rotterdam zijn er veel van zulke boten. is het een optie om die in het spel te maken?
-
ik speel realistisch en loop tegen het probleem aan van grote brandweerboten, in Rotterdam zijn er veel van zulke boten. is het een optie om die in het spel te maken?
Op de kaart is het niet mogelijk om onderscheid te maken tussen land en water. Hierdoor kan een boot niet realistisch gebruikt worden en zal die over wegen gaan "varen".
-
en daar is ook geen oplossing voor?
je heb nu toch ook kleine vaartuigen, de woa's.
-
en daar is ook geen oplossing voor?
je heb nu toch ook kleine vaartuigen, de woa's.
Klopt, maar die gaan achter de auto, want het is een aanhanger. Dus die vaart in het spel niet.
De kaart is volgens de ontwikkelaar niet geschikt om vaartuigen op water te laten varen. Dus nee, daar is geen oplossing voor en die ideeën zijn al vaker voorbij gekomen.
Hetzelfde probleem treedt op dat een TS gewoon gaat "varen" als er een vaarroute is, zoals die van de boot naar Engeland of een pont. Die worden namelijk gewoon als wegen gezien.
-
en he is niet mogelijk om een gebied af te bakenen waar boten kunnen varen?
-
en he is niet mogelijk om een gebied af te bakenen waar boten kunnen varen?
Of gebruik makend van de patrouille route mogelijkheid in het spel...
-
Of gebruik makend van de patrouille route mogelijkheid in het spel...
De patrouillemogelijkheid is voor de politie dat die rondjes gaan rijden tussen bepaalde punten. Maar dat is geen route naar een melding. De route naar de melding, in dit geval zou dat volledig over water moeten, gebeurt door de navigatie in het spel. Die kan geen onderscheid maken en maakt alleen gebruik van wegen.
Een afgebakend gebied zal dan ook niet gaan doordat er nog steeds geen weg ligt waar die kan rijden (varen). Die weg heeft het spel nodig om de berekening te kunnen maken wat de route naar een melding is.
-
Die zijn van de RPA toch, zover ik weer ligt er op Dordrecht een blusboot van de brandweer
-
het is veel werk om alle wateren te markeren denk ik
-
het is veel werk om alle wateren te markeren denk ik
dat kunnen de spelers misschien zelf doen. net zoals nu de pois
-
dat kunnen de spelers misschien zelf doen. net zoals nu de pois
Dan wordt het net zo'n zooitje als de POI.
Maar dit gaat om route berekeningen. Dat zit weer op een hele andere server en kan niet zomaar met een door een speler afgebakend gebied.
Het is niets anders dan een simpel navigatiesysteem. Die kan gewoon alleen wegen aan. Hier is al vaker over gediscussieerd.
-
MPR
Verplaatste het topic van het forum Voertuig Suggesties naar forum Afgekeurd [Archief]. -
Jrh1997
Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “[VB-504] Havendienst” naar “[VO-500] Havendienst”.