- Offizieller Beitrag
Bedankt, heb een screenshot en de link naar Sebastian gestuurd
Data
Bedankt, heb een screenshot en de link naar Sebastian gestuurd
Data
Niet helemaal met je eens...Op dit moment is het inderdaad zo dat je op elk bureau waar je een OvD én Noodhulp wilt plaatsen je zowel een politiebureau als een hoofdbureau moet plaatsen (dus inderdaad 'speciaal' voor de OvD een apart gebouw).
Echter zullen in de toekomst meerdere eenheden worden toegevoegd aan dit hoofdbureau (zoals ME, Levende Have etc.)Op dit moment moet je dus inderdaad wel een extra bureau kopen voor alleen de OvD, maar in de toekomst is deze dus ook voor andere eenheden te gebruiken...
Data
Ja dat bedoelde ik ook. Alleen gebruik je die extra eenheden niet, dus voor alleen de OVD
@Data ohhhhhhhhhhhhhhhhhh
kleinigheidje van de nieuwigheid
Daar hebben we nog niet over nagedacht. Eerst de politie, ambulance en brandweer maar eens op orde krijgen.
@michaelkraan is nu opgelost
Data
dakjewelj
niemand kan dat, wil je een 2e parkeerplaats moet je een 2e politie hq post bouwen
Dit word in de toekomst wel mogelijk.
Dit word in de toekomst wel mogelijk.
Oh gelukkig! Want in de regio waar ik nu bouw, Haaglanden. Zit maar 1 Hoofdbureau poltie in alleen Den Haag. Voor de rest zijn er alleen normale politiebureaus in deze regio.
Ik ben benieuwd wanneer de eerste meldingen voor het nieuwe Hoofd politiebureau in het spel komt? Mijn personeel is in opleiding en die zijn morgen (dinsdag) gereed om op het voertuig OvD-P plaats te nemen.
Wanneer het meeste personeel gereed is zullen ze komen.
Wanneer het meeste personeel gereed is zullen ze komen.
Dat kunnen jullie zien hoeveel personeelsleden zijn opgeleid of nog in opleiding zijn bij spelers in het spel?
Bijvoorbeeld bij Post-> personeel bekijken
Bijvoorbeeld bij Post-> personeel bekijken
Oké ik snap hem. Zodra personeel gereed is kun je meldingen verwachten. Mijn personeel is overmorgen (woensdag) klaar.
Ik heb er al 10 klaar sinds vorige week
Ben erg benieuwd wanneer we de eerste meldingen kunnen verwachten voor de OvD-P voertuig. Het eerste personeel was in ieder geval gisteren met de opleiding klaar.
het lijkt erop dat we tot nu toe hadden 400.000 in het zand!
Kijk of er wat er komen gaat!
Op Facebook is gereageerd dat de meldingen voor vandaag of maandag in de pijpleiding zitten.
krijgen we bij die nieuwe meldingen ook nieuwe poi locaties....zo ja welke kan ik ze alvast toevoegen voordat de meldingen gaan rollen