Incorrecte Adresgegevens Kaart

  • hoi de locaties van de kazerne's kloppen niet helemaal want bij sommige brandweer kazerne zie je niet het juiste adres staan waar ze in het echt staan zoals net ff een voorbeeld ik wou brandweer bunschoten doen maar die heb ik op een hele andere adress moeten plaatsen omdat de officele adres niet werdt weergegeven het officiele adres van de brandweer van bunschoten is prinses irenestraat 8A 3751DH bunschoten-spakenburg maar ik heb nu de post nu moeten plaatsen op de Prins johan frisostraat 3751DH Te bunschoten-spakenburg kunnen jullie dat regelen dat het wel de officiele locatie betreft van de brandweerpost :?:

  • oke en gaat dat binnekort nog gebeuren? dat de kaart gewijzigd word?

    Openstreetmaps is een ander bedrijf, wat inhoudt dat alleen de kaart wordt gebruikt en dus niet door Meldkamerspel actueel wordt gehouden.


    Ik begrijp alleen niet helemaal wat precies het probleem is.
    Je zegt dat op de kaart de brandweerkazerne aan de Prins Johan Frisostraat ligt, terwijl deze 'normaal gesproken' aan de Prinses Irenestraat ligt.
    In de bijlage ligt deze kazerne toch ook gewoon aan de Prinses Irenestraat? Of zie ik dat verkeerd (rechts van de kazerne ligt die straat)?


    Data

  • ja klopt waar jij het rondje heb hoort officeel de kazerne maar hij geeft de 8A niet aan of weer op de kaart dus volgens de kaart staat de kazerne op de Prins Johan Frisostraat maar dat klopt niet want wat ik al zei de kazerne staat op de Prinses Irenestraat 8A

  • ja klopt waar jij het rondje heb hoort officeel de kazerne maar hij geeft de 8A niet aan of weer op de kaart dus volgens de kaart staat de kazerne op de Prins Johan Frisostraat maar dat klopt niet want wat ik al zei de kazerne staat op de Prinses Irenestraat 8A

    Zo te zien is het een fout bij Openstreetmaps.
    Als je op Google Maps zie je dat het linker deel van het gebouw niet meer bij de brandweerkazerne hoort, maar bij een lokale omroep.
    Het icoontje van Brandweer Bunschoten is dus teveel naar links geplaatst. :S


    Echter, zoals bovenstaand al aangegeven, wordt de kaart niet door Meldkamerspel aangepast.
    Deze 'locatiefout' hoort dus bij Openstreetmaps thuis (ik dacht dat je zelf ook dat soort dingen aan kon passen, maar dat weet ik niet meer zeker) ;)


    Data

  • dus ik moet ff rondkijken op google hoe ik dat kan oplossen als ik het goed begrijp?

    Door naar http://www.openstreetmap.org te gaan en daar in te loggen/account te maken, kun je kaarten bewerken.
    Ik heb net het adres voor die kazerne ingesteld op de kaart (dus aangegeven dat de betreffende kazerne aan de Prinses Irenestraat 8A staat).
    Ik weet alleen niet of het spel dit adres ook overneemt...


    Dit naast het feit wat @Timo641 al aangaf, namelijk dat het nergens in terug komt...


    EDIT: Ik zie dat de wijzigingen op openstreetmaps.org al zijn doorgevoerd maar nog niet in het spel. Mogelijk zit hier een delay achter...


    Data

  • hoi de locaties van de kazerne's kloppen niet helemaal want bij sommige brandweer kazerne zie je niet het juiste adres staan waar ze in het echt staan zoals net ff een voorbeeld ik wou brandweer bunschoten doen maar die heb ik op een hele andere adress moeten plaatsen omdat de officele adres niet werdt weergegeven het officiele adres van de brandweer van bunschoten is prinses irenestraat 8A 3751DH bunschoten-spakenburg maar ik heb nu de post nu moeten plaatsen op de Prins johan frisostraat 3751DH Te bunschoten-spakenburg kunnen jullie dat regelen dat het wel de officiele locatie betreft van de brandweerpost :?:

    Ik kijk zelf meestal even van te voren als ik een gebouw plaats in het spel op Google Maps en Streetview. Zo kun je gelijk zien hoe de uitgang is van bijvoorbeeld de desbetreffende brandweerkazerne. Zodat het icoontje aan de goede kant van het gebouw staat en de wagens die uitrukken dus als startpunt in de goede straat starten.