Verkeerde Voertuigen Ziekenhuisbrand

  • De melding brand in ziekenhuis komt nog uit de 'eerste, snelle' vertalingsronde. In deze ronde zijn nog geen voertuigen aangepast. Daar werken we op dit moment aan.

  • ik krijg die meldingen waar totaal geen ziekenhuizen staan zoals in nunspeet en ermelo

    Volgens mij worden de meldingen in eerste instantie ergens neergezet, dus ook op een plek waar een gebouw niet in werkelijkheid staat. Daarentegen kan je wel een POI (Point of Interest) maken. Deze knop staat naast de knop "een nieuw gebouw maken". Het plaatsen van een POI gaat het zelfde als een nieuw gebouw. Je kiest de locatie en kiest wat voor gebouw het moet worden.
    Er zijn o.a. School, Ziekenhuis, Garage, Tankstation etc.


    Misschien als je de POI Ziekenhuis hebt ingesteld op de werkelijke locatie dat je dan wel de meldingen van het ziekenhuis krijgt op de juiste locatie.

  • Volgens mij worden de meldingen in eerste instantie ergens neergezet, dus ook op een plek waar een gebouw niet in werkelijkheid staat. Daarentegen kan je wel een POI (Point of Interest) maken. Deze knop staat naast de knop "een nieuw gebouw maken". Het plaatsen van een POI gaat het zelfde als een nieuw gebouw. Je kiest de locatie en kiest wat voor gebouw het moet worden.Er zijn o.a. School, Ziekenhuis, Garage, Tankstation etc.


    Misschien als je de POI Ziekenhuis hebt ingesteld op de werkelijke locatie dat je dan wel de meldingen van het ziekenhuis krijgt op de juiste locatie.

    Als er geen POI is, komt er ook geen melding.
    Wanneer iemand anders die geplaatst heeft, komt er wel een melding. Alleen hebben wij geen overzicht op door andere spelers geplaatste POI (denk aan foutieve locaties zodat aanrijden sneller gaat, meer geld kan verdienen). Daarom bestaat er POI check, vanaf een hoger level kunnen mensen deze gaan checken, en foutieve worden verwijderd.

  • Misschien een idee om ook slachtoffers toe te voegen? Vrij opmerkelijk dat bij zo veel branden in het ziekenhuis nooit een gewonde valt. :D Even zonder gein, zou leuk zijn om in de toekomst toe te voegen als jullie er tijd voor hebben.